Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on mukavaa!

Vierailija
25.03.2017 |

Laitoin ruoan uuniin ja tiskasin. Tunnin päästä ruoka alkaa olla valmista, kun porukat tulevat ulkoa.
Nyt odotellessa ojentauduin sängylle, lueskelemaan av-palstaa. Kissa hyppäsi viereen, kylkeen kiinni, ja huokaisi pitkään tyytyväisenä. Nyt nukkuu jo sikeitä, vatsa ylöspäin ja tassut somasti kippurassa.

Lauantaipäivää parhaimmillaan. Onnellisuutta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä huomaa av-palstan lukemisen ainakaan lisäävän onnellisuutta. 

Vierailija
2/6 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi kuulostaa paskalta. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kissa sanoi kurrr, ja ojentautui tosi pitkäksi. Avasi silmänsä, ja sulki ne sitten viiruiksi, ja sitten jatkoi uniaan. Voisin raportoida sen nukkumisesta vaikka seuraavan puoli tuntia!

Vierailija
4/6 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se, ihan tavallinen arkikin on kivaa :)

Tänään sain nukkua aamulla niin pitkään kuin nukutti, kun aamuvirkku mies heräsi lapsen kanssa ylös. Sen jälkeen kun olin syönyt aamiaisen, lähdimme koko perhe (2+1+koira) yhdessä ulkoilemaan, jonka jälkeen mies jäi lapsen kanssa vielä ulos sillä aikaa kun minä tulin sisälle laittamaan ruokaa. Ihan arkista perussettiä, riisi+kebab+salaatti sekä lasit viiniä ja jälkkäriksi jäätelöpallo kahvin kanssa.

Nyt minulla on ollut pari tuntia omaa aikaa kun lapsi nukkuu päikkäreitä. Olen lukenut, neulonut ja katsellut vähän netflixiä samalla. Kun lapsi herää, lähdemme yhdessä kirjastoon ja shoppailemaan kevätvaatteita. Illalla on luvassa koiran pesu ja trimmaus, laitan iltapalaksi itsetehtyä pizzaa ja kun lapsi on saatu yöunille menemme miehen kanssa saunaan. Sitten vain rentoa oleilua miehen kanssa leffojen, lemmiskelyn ja ehkä viininmaistelun merkeissä.

Ehkä monen mielestä tylsää, mutta minusta tosi mukavaa :)

Vierailija
5/6 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä elämä on mukavaa! Me syötiin juuri vaimon kanssa naudan paahtopaistia ja yrttiperunoita. Nyt loikoilen sohvalla ja palstailen kahvia odotellessa. Kahvin kyytipojaksi on pakastimessa Kolmen kaverin jäätelöä. Ilalla on ohjelmassa ainakin Avara luonto, sen jälkeen saunaan ja pari olutta. Myöhäisillassa vielä Solsidan ja sen jälkeen toivottavasti saan nuolla piparia.

6/6 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta. Pitää osata nauttia siitä mitä on. Moni haaveilee sinun asemastasi ja arjestasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän