Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taloyhtiöstä on kuuma vesi poikki ja isännöitsijä on ulkomailla ja sanoo palaavansa asiaan viikon päästä kun tulee takaisin

Vierailija
25.03.2017 |

Aikaisemmin keväällä hän luuli ilmastointikonetta ilmalämpöpumpuksi eikä ymmärtänyt että se lämmin ilma on dumpattava jonnekin.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä isännöitsijätoimistossa ja kuten joku jo totesikin, nämä puhelut ovat arkipäivää. Asukkaat ja osakkaat luulevat, että isännöitsijä ratkaisee kaikki ongelmat  ja mihin vuorokauden aikaan hyvänsä. Kerran jonkun auto oli hinattu talon vieressä kulkevan tien varresta. Hän ei ollut huomannut kaupungin tuomaa kylttiä kunnossapitotyöstä tiettynä aikana ja käskyä siirtää autot. Hänen mielestään isännöitsijän olisi pitänyt tiedottaa asiasta taloon :-D. Eihän isännöitsijä edes tiedä koko kyltistä, jollei ole juuri silloin liikkunut siellä.

Varmaan ne tulipalon syttyessä soittavat isännöitsijälle ja sitten syyttävät tätä, jolleivat saa (ajoissa) kiinni.

Olen isännöitsijä ja mulle on soitettu asunnon huoneistopalon johdosta. Varmaan mun olis pitänyt juosta sinne kahden kilometrin päähän vaahtosammuttimen kanssa. Voi tätä uusavuttomuutta!

Minä ehdotin eräällä mahdollisesta tulipalosta soittaneelle asukkaalle, että hänen pitäisi nyt soittaa hätänumeroon. Alkoi kamala empiminen, että "etkö sinä voisi soittaa? Sinä olet sentään isännöitsijä". Todella vaikea soittaa hätänumeroon ja antaa tietoja tilanteesta, kun kyseinen taloyhtiö on toisella puolella kaupunkia ja minulla ei ole mitään muuta tietoa, kuin se mitä minulle asukkaat kertoivat.

Välillä minulle soitetaan esimerkiksi netin toimimattomuudesta. Eivät halua soittaa palveluntarjoajille, koska ne ovat palvelunumeroita/on kamalat jonot/ jne. Ikään kuin minä tulisin heidän nettiään korjaamaan? Enkä voi tilata korjausta heidän puolestaan, koska jos vika on heidän laitteissaan niin lasku korjauksesta tulee heille.

Vierailija
22/22 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännöitsijä ole mikään taloyhtiön jumala, vaikka nähtävästi niin yleisesti kuvitellaankin. Soitto huoltoyhtiölle tai jos ei ole nimettyä huoltoa niin yhteys taloyhtiön hallituksen puheenjohtajaan, mikäli ei uskalla sooloilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi