Lue keskustelun säännöt.
Taloyhtiöstä on kuuma vesi poikki ja isännöitsijä on ulkomailla ja sanoo palaavansa asiaan viikon päästä kun tulee takaisin
25.03.2017 |
Aikaisemmin keväällä hän luuli ilmastointikonetta ilmalämpöpumpuksi eikä ymmärtänyt että se lämmin ilma on dumpattava jonnekin.
Kommentit (22)
Isännöitsijä ole mikään taloyhtiön jumala, vaikka nähtävästi niin yleisesti kuvitellaankin. Soitto huoltoyhtiölle tai jos ei ole nimettyä huoltoa niin yhteys taloyhtiön hallituksen puheenjohtajaan, mikäli ei uskalla sooloilla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä ehdotin eräällä mahdollisesta tulipalosta soittaneelle asukkaalle, että hänen pitäisi nyt soittaa hätänumeroon. Alkoi kamala empiminen, että "etkö sinä voisi soittaa? Sinä olet sentään isännöitsijä". Todella vaikea soittaa hätänumeroon ja antaa tietoja tilanteesta, kun kyseinen taloyhtiö on toisella puolella kaupunkia ja minulla ei ole mitään muuta tietoa, kuin se mitä minulle asukkaat kertoivat.
Välillä minulle soitetaan esimerkiksi netin toimimattomuudesta. Eivät halua soittaa palveluntarjoajille, koska ne ovat palvelunumeroita/on kamalat jonot/ jne. Ikään kuin minä tulisin heidän nettiään korjaamaan? Enkä voi tilata korjausta heidän puolestaan, koska jos vika on heidän laitteissaan niin lasku korjauksesta tulee heille.