Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä on alkanut arvostella minua. Onko kyllästynyt?

Vierailija
25.03.2017 |

Olen melko luonnollisen näköinen, en meikkaa vahvasti yms. Olen tavallisen näköinen. Ystävä on tosi kaunis piirteiltään ja tykkää laittautua vahvasti. Hän on myös todella laiha, käy salilla. Viime aikoina olen saanut kuulla miten minun tulisi pukeutua ja inttää muissakin asioissa vastaan. Jos käyn vaikka pitsalla, hän alkaa korostaa miten itse ei syö moskaruokaa.
Ehkä tämä on jokin tapa erkaantua minusta. Toisaalta ärsyttää ihminen joka ilmeisesti tietää kaiken ja on muiden yläpuolella.
Onko muille käynyt näin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on hyvin erilaiset, ettenkö sanoisi vastakkaiset arvomaailmat ja niiden törmääminen aiheuttaa kuvatunlaista käytöstä. Todellinen ystävyys punnitaan nyt, eli pystyttekö jatkamaan suhdettanne erilaisista mielipiteistä ja preferensseistä huolimatta? Joskus on ihan järkevääkin antaa ystävyyden laimeta kaveruudeksi; jos siis ollaan lähdetty liian eri teille.

Vierailija
2/11 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on hyvin erilaiset, ettenkö sanoisi vastakkaiset arvomaailmat ja niiden törmääminen aiheuttaa kuvatunlaista käytöstä. Todellinen ystävyys punnitaan nyt, eli pystyttekö jatkamaan suhdettanne erilaisista mielipiteistä ja preferensseistä huolimatta? Joskus on ihan järkevääkin antaa ystävyyden laimeta kaveruudeksi; jos siis ollaan lähdetty liian eri teille.

Kuulostaa ihan järkevältä :/ toisaalta itse en häntä arvostele siitä millaisia valintoja tekee, miltä näyttää. Häntä näyttää enemmänkin häiritsevän.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa feikiltä kaverilta valitettavasti ainakin ton perusteella.

Vierailija
4/11 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa feikiltä kaverilta valitettavasti ainakin ton perusteella.

Ennen on mennyt oikein hyvin mutta nyt on viime aikoina mennyt tuohon suuntaan.

Ap

Vierailija
5/11 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niiden arvomaailmojen tarvitse törmätä, jos ihmiset ovat fiksuja. Minäkään en meikkaa, mutta oikeastaan kaikki kaverini ja ystäväni meikkaavat. Big deal. Ei olla ikinä sanottu asiasta poikkipuolista sanaa suuntaan tai toiseen. Miksi pitäisi? Jokainen laittautuu tai on laittautumatta miten haluaa.

Tuossa on ihan jostain muusta kyse, kysy siltä kaveriltasi miksi tekee noin.

Vierailija
6/11 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi taitaa olla aika pinnallinen, ja myös kokee olevansa sinua "ylempiarvoisempi" ja nälvii sen takia ulkonäöstä ja syömisistä. Oletko yrittänyt ihan suoraan tiedustella häneltä että mikä ja missä oikein mättää? Ilkeily ja arvostelu päin naamaa ei tosiaankaan kuulu aitoon ystävyyteen, joten sinuna harkitsisin tarkkaan että kannattaako moiseen negailijaan enää tuhlata aikaa..

Vierailija
7/11 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia puheeksi suoraan tuon ystäväsi kanssa, niin kuin oikeiden ystävien kuuluu. Jos teidän suhde katkeaa tämän seurauksena, olet vain sitä onnekkaampi, koska oikeat ystävyyssuhteet kestävät. Jospa ystävisi on vain huolissaan ja haluaisi, että eläisit terveellisemmin, kuka tietää.

Vierailija
8/11 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse ystäväsi paremmin. Tuo ei ole ystävä, vaan latistaja ja lyttääjä. Kuka sellaista tarvitsee?

Vierailija
9/11 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selkeä pesäero tähän frenemyyn mikäli hän ei aio parantaan käytöstään, kaveeratkoon muiden pintaliitäjien kanssa sitten.

Vierailija
10/11 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota asia puheeksi suoraan tuon ystäväsi kanssa, niin kuin oikeiden ystävien kuuluu. Jos teidän suhde katkeaa tämän seurauksena, olet vain sitä onnekkaampi, koska oikeat ystävyyssuhteet kestävät. Jospa ystävisi on vain huolissaan ja haluaisi, että eläisit terveellisemmin, kuka tietää.

Liikun kyllä ja en syö joka viikko "paskaruokaa" kuten hän asian ilmaisee.

Vierailija
11/11 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ystävyydessäsi vilpitön, mutta kaveri ei. Klassinen esimerkki siitä kuinka kaunotar pönkittää egoaan ns. hiirulaisystävän avulla. Hän ei selvästikään arvosta tai kunnioita sinua oikeasti koska harrastaa jatkuvaa piikittelyä asioista, jotka eivät vieläpä kuulu hänelle ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä