Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaan mieheltäni hyvänä pitoa ja hellyyttä ja en vain sitä saa.

Vierailija
25.03.2017 |

Olen sanonut asiasta monta kertaa ja pyytänyt että oltaisiin enemmän lähekkäin. Hän muistaa ehkä yhden kerran ja sitten taas menee viikkoja ettei osoita juuri mitään huomiota. Mitä teen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut asiasta monta kertaa ja pyytänyt että oltaisiin enemmän lähekkäin. Hän muistaa ehkä yhden kerran ja sitten taas menee viikkoja ettei osoita juuri mitään huomiota. Mitä teen?

Sama! Et voi muuta kun jatkaa pyytämistä, mennä itse lähelle, " kehua" miestä silloin kun hän osoittaa hellyyttä.... Ei välttämättä tehoa, ainakaan meillä, mut aina kannattaa yrittää.

Vierailija
2/9 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaihtaa miestä, itse rakastan läheisyyttä ja en saa siitä oikein tarpeekseni.

t. mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antamalla hellyyttä ja huolenpitoa miehelle ja kertomalla että se tuntuu/tuntuisi sinustakin hyvälle.

Vierailija
4/9 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako  täällä valittaminen tähän asiaan mitenkään?

Oli valittajan sukupuoli  kumpi tahansa, voin kertoa että ei auta.

Puhu sille puolisolle asiasta, älä kitise täällä

Vierailija
5/9 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittakaa yhdessä joku yhteinen harrastus ja sano suoraan että kaipaat sitä kiihkoa,rakkautta, intohimoa, seksiä ja läheisyyttä, halauksia, pusuja, mitä teillä oli suhteen alussa.. Ei mitään sen kummempaa.

Vierailija
6/9 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Tuskin mies miksikään muuttuu. Pitäisi tuo halu helliä olla miehessä itsessään.

7/9 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tärkeää, että otat asian esille miehellesi avoimesti, mutta varo syyllistämästä. Miehesi voi kokea jo valmiiksi olevansa huono mies, tai pelkää että haaveilet paremmasta / muista. Sano, että rakastat häntä, ja että toivoisit tiettyjä tsemppauksia ja muutoksia hänen käytökseensä, jotta olisit onnellinen. Hän on ainut jonka haluat, ja haluat oll onnellisempi juuri hänen kanssaan. Eli tee miehesi olo turvalliseksi kun kerrot näistä asioista, älä tee hänen oloaan huonoksi.

Vierailija
8/9 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin surullinen puolestasi, että parisuhteesi on joutunut noin huonoon jamaan. Sinun ei tule kuitenkaan jäädä jumiin tuohon, vaan tarvitset rinnallesi miehen, joka todella osaa ottaa naisen huomioon ja tyydyttää niin henkisesti, fyysisesti, kuin myös seksuaalisestikin. Olen itse 59v. hyvännäköinen, varakas ja nuorekas mies ja olen itse myös vailla hellyyttä ja rakkautta. Voisimme helliä toisiamme ja tehdä kaikkea mukavaa yhdessä, jolloin saisit muuta ajateltavaa kuin tuon epäonnistuneen parisuhteesi. Missäpäin Suomea asut? Voisimme tavata jo tänä viikonloppuna kaiken mukavan merkeissä?

yst. terv. Tapio

Vierailija
9/9 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo mies jos ei paijaa ja hali joka päivä.  Itse en tulisi ilman toimeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän