Miehet vastatkaa
Jos olet ihastunut varattuun naiseen niin uskallatko tehdä aloitetta vai odotteletko jos nainen mahdollisesti eroaisi?
Tai jotkuthan on niin ujoja ettei uskalla tehdä aloitetta selvinpäin.
Kommentit (13)
Olen kiltti mies, joten en tietenkään tee aloitetta varattua naista kohtaan vaikka olisi kuinka ihana.
No entäs jos varattu nainen osoittaa selvästi kiinnostusta sinua kohtaan? Lähdetkö juttuun mukaan?
Uskaltaisin tehdä aloitteen mutta en tee sitä, koska en halua rikkoa toisten parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
No entäs jos varattu nainen osoittaa selvästi kiinnostusta sinua kohtaan? Lähdetkö juttuun mukaan?
Jos on nuori ja hyvännäköinen, niin ehkä lähtisinkin. Toki mitään varsinaista suhdetta en hänen kanssaan suunnittelisi, ellei sitten ihan puhdasta seksisuhdetta lasketa sellaiseksi.
En tee aloitetta, koska naisen parisuhde on sen naisen oma asia.
Jos nainen tekee omat päätöksensä oman parisuhteensa suhteen, ja tekee aloitteen, hän tekesi sen jonkun muun kanssa joka tapauksessa jossakin vaiheessa.
En taatusti tekisi. Jos tunteet olisivat molemmin puolisia, nainen eroaisi.
En tee aloittteita. Nainen valitkoon jos miellyttää.
Riippuu siitäkin kuinka iso, vahva ja väkivaltainen miehesi on.
Nuorena olin herrasmies enkä sekaantunut varattuihin naisiin, mutta nyt kun olen vanhempi ja viisaampi ja nähnyt miten heikkomoraalisia naiset ovat niin "ongelma" on poistunut. En edelleenkään tee aloitetta varatuille, mutta jos nainen tekee aloitteen niin tottakai nu**in.
Normaalisti en tekisi aloitetta. Jos tämä nainen kuitenkin olisi jotain ainutlaatuista ja tunteet olisivat meillä molemmilla voimakkaat, niin voisin jotenkin vihjata olevani sinun saatavilla oikeaan suhteeseen. En painostaisi tai kiirehtisi naista, vaan antaisin hänelle aikaa.
Unohdan kyseisen naisen, koska varattu nainen on aina ehdoton ei. En lähde rikkomaan toisten ihmisten onnellisuutta.