Huomenta! Mitä söit aamiaiseksi?
Kommentit (58)
2 kuppia kahvia
Reissumies kauraleipä 1kpl juustolla ja levitteellä
Luonnonjogurttia ja marjamysliä 150g
Onpa teillä muilla hienoja aamiaisia.
Minä join kaksi pientä kupillista mustaa kahvia ja söin yhden juustosämpylän.
Ei mitään fancyjä vihersmoothieita tai gojimarjashotteja. Ei edes kokojyväpuuroa tai itse poimittuja mustikoita. Olen tylsä ja tavis. Alapeukuttakaa, niin että tiedän millainen luuseri olen.
Kahvia pari mukillista (Löfbergs Lila) Oatlyn iKaffella
Mangojogurttia (itse tehtyä)
Viinirypäleitä ja banaani
Kohta lounasta, thai spice-tofu-wokkia :)
Kaurapuuroa ja mehukeittoa, sitä samaa jo monta vuotta. Vaihtelua tuo erimakuiset mehukeitot.
Iso vadillinen lasten tiikerimuroja ja kahvia.
Ruispuuroa voisilmällä, tuoremehua, yksi paahdettu leipä juustolla ja kaksi kuppia kahvia maidolla
Teetä ja jogurtin. Kohta menen tekemään vielä ruissämpylän becelillä, kevytaamupalajuustolla, kurkulla ja palvikinkulla ja keitän kahvit
Maitokahvi. Siivu itsetehtyä pataleipää, päällä oivariinia, broilerileikettä ja oltermannijuustoa. Kupillinen mustikoita.
Huomenta. Söin kananmunan ja pitaleivän jossa sisällä tuorejuustoa, salaattia ja tonnikalaa.
Vierailija kirjoitti:
Mustikoita ja rahkaa ja kahvia.
Mulla oli täysin sama+jokunen kalapuikko. Aletaaks olee:)
Vierailija kirjoitti:
Onpa teillä muilla hienoja aamiaisia.
Minä join kaksi pientä kupillista mustaa kahvia ja söin yhden juustosämpylän.
Ei mitään fancyjä vihersmoothieita tai gojimarjashotteja. Ei edes kokojyväpuuroa tai itse poimittuja mustikoita. Olen tylsä ja tavis. Alapeukuttakaa, niin että tiedän millainen luuseri olen.
Sämpylä on ihaninta. Sen täytyy olla pehmeä moniviljasämpylä aromikkaalla kinkulla, juustolla, oikealla voilla ja paprikalla höystettynä
Kahvia, mangosalsaa, eiliseltä jääneitä grillattavia ja litran verran kivennäisvettä.
Teetä maidolla, ei muuta. Söin tosin jo pienen lounaan, koska olen lähdössä joogatunnille kohtapuoliin.
Heräsin klo 11. Söin rivin suklaata ja hyppäsin takaisin sänkyyn.
Luonnonjogurttia, jossa mansikoita, banaania ja hunajaa. Riisipiirakka ja ruisleipä. Suklaachili kahvia :)
Rakastan aamupalaa ja arkiaamuisin ei ehdi laittaa niin nautin viikonloppuisin :D
Aamulla juon aina paljon kivennäisvettä ja yleensä kaksi isoa kuppia tumma paastoista maitokahvia.
Tänään söin kaksi keitettyä kananmunaa ja kaksi palaa ruisleipää, jossa oli juusto,suolakurkkua ja paprikaa. Erittäin hyvin pysynyt nälkä, syötiin vauvan kanssa jo klo 7, nyt lounas jo uunissa ( lohta ja iso pelillinen uunijuureksia)
Sängyssä kahvia, voileipäkakkua ja britakakkua. (On syntymäpäiväni)
Kusella käynnin jälkeen söin yhden banaanin ja menin takaisin sänkyyn huilaamaan. Muutama minuutti sen jälkeen juoksin vessaan heittämään laattaa. Nyt alkaa olo vähän helppaamaan. Ehkä iltapäivällä voin juoda jo muutakin kuin vettä ja uskallan syödäkin jotain. Tää on toinen niistä vuotuisista aamuista jotka olisin valmis vaihtamaan toiseen.
Mutta vastaus ap:n kysumykseen on banaani.