Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit tässä tilanteessa?

Vierailija
24.03.2017 |

Olen lupautunut osallistumaan erään tilaisuuden kahvitarjoiluun. Nyt olen yllättäen sairastunut sillä tavalla, etten voi mennä keittiöön kahvia keittämään. Olen hankkinut tuuraajan itselleni.
Sairaus ei ole tarttuva, eikä näy mitenkään päällepäin, eikä ole este itse tilaisuuteen osallistumiselle. En haluaisi kertoa tällaisesta yksityisasiasta lähes tuntemattomille ihmisille, joiden kanssa minun oli tarkoitus olla siellä keittiöllä.
Alkuviikosta mainitsin, että olen siirtänyt toisen menon, jotta pääsen tulemaan. Nyt he luultavasti ajattelevat, etten saanutkaan sitä menoa siirrettyä, vaikka saatan joutua perumaan senkin sairauteni vuoksi.
Mitä tekisin? Jättäisin menemättä (mieheni menee kuitenkin lasten kanssa)? vai menen perheeni kanssa, ja selitän jotain ympäripyöreää, jos joku kysyy? Vai selitän sen ympäripyöreän etukäteen, ja menen paikalle, jos sillä hetkellä olo on hyvä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaisin etukäteen, että olet sairauden vuoksi estynyt kahvinkeittohommista, mutta että olet jo hommannut tuuraajan. Ja että tulet tilaisuuteen mikäli vointisi sen sallii.

Vierailija
2/2 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoittaisin etukäteen, että olet sairauden vuoksi estynyt kahvinkeittohommista, mutta että olet jo hommannut tuuraajan. Ja että tulet tilaisuuteen mikäli vointisi sen sallii.

Kiitos asiallisesta vastauksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla