Unelmasi?
Unelmointi on joskus hankalaakin. Mikä unelma sulkee toisen pois..
Mikä on sinun unelmasi?
Kommentit (17)
Saada elää terveehkönä (vakavan sairauteni reunaehdot huomioiden) ja ainakin näin osittain työkykyisenä eläkeikään asti... ja olla mahdollisten lastenlasten syntyessä vielä siinä kunnossa että pystyisin olemaan heille läsnä ja lapselleni avuksi.
Löytää oma elämäntehtävä, ja päästä toteuttamaan sitä.
Voittaa se 46 milliä tänään ja hommata itelleni uus hammaskalusto.
Ehtiä hiihtämään pohjoisnavalla ennen kuin jäät ovat liian heikkolaatuisia.
Päästä vielä kerran käsiksi nuoreen, kiinteälihaiseen naiseen.
Oma yritys, ja miehen kanssa muuttaminen jonnekin pois Suomesta (vaikka minulla ei ole Suomea vastaan mitään). Ja juuri nyt nämä haaveet sulkevat toisensa toistaiseksi.
Unelmani on voittaa masennus ja ahdistus, sekä katkeruus niihin menetetyistä vuosikymmenistä.
Vierailija kirjoitti:
Oma yritys, ja miehen kanssa muuttaminen jonnekin pois Suomesta (vaikka minulla ei ole Suomea vastaan mitään). Ja juuri nyt nämä haaveet sulkevat toisensa toistaiseksi.
Valinnan paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valinnan paikka.
Niin, olen valinnutkin jo. Ja toivon, että vielä nämä haaveet voi myös yhdistää.
Vähintään 5 miljoonaa e ja sen myötä tuleva vapaus, terveys, perhe
Mieluinen, rauhallinen koti. Mukava osa-aikatyö (kulutustottumukseni ovat vaatimattomat joten en tarvitse suuria tuloja). Levollinen elämä jossa on aikaa ja energiaa läheisille ja mieluisaan tekemiseen työajan jälkeenkin.
Lapsi, omakotitalo joltain mukavalta alueelta, opiskelu, hyvä työ
Mutta yksi unelmani olisi muuttaa Saksaan
Saada Suomi täyteen ihania muslimeja ja taannuttaa maamme 2000 vuotta ajassa taaksepäin.
Matkustaa Malediiveille. Toistaiseksi siihen ei ole varaa, ensitalvena mennään Vietnamiin mutta joskus...