Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikseivät iso- ja löysäperseiset naiset treenaa peppua?

Vierailija
24.03.2017 |

Heillä kun rasva kerääntyy luonnostaan takamukseen, niin siitä saisi treenin avulla todella mehevän näköisen tarakan, jos vain harjoittaisi niitä läskin alla olevia lihaksia hieman. Lihakset luovat peppuun herkullisen muodon.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kyllä hyvä ajatus. Jos tämä toteutuu, voimakkaan erektion välttäminen on mahdotonta.

Vierailija
2/15 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kiinnosta, niin miksi suotta? Eihän se iso- tai löysäperäinen sitä takamustaan näe, joten on aivan yhdentekevää onko se herkullinen tarakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritämme pärjätä iso- ja löysäperseisille miehille.

Vierailija
4/15 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Minua ei haittaa, minkänäköinen takapuoleni on eikä jonkun jampan mielipide vaikuta mitään.

Vierailija
5/15 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää se että saan läskiä pois.

Vierailija
6/15 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kiinnosta, niin miksi suotta? Eihän se iso- tai löysäperäinen sitä takamustaan näe, joten on aivan yhdentekevää onko se herkullinen tarakka.

No mitä jos ihan oman terveytensä takia treenaisi?

Vierailija
7/15 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootan, että joku mies treenaisi sitä. Pääsisin itse helpommalla.

Vierailija
8/15 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä isosta ja löysästä perästäni, eikä muutenkaan huvita treenata. Miksi tällainen asia sinua kiinnostaa? Keskity omaan perääsi.

Vierailija
9/15 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä perse ilman erillistä treenaamista. Sen sijaan monella miehellä olen nähnyt litteän ja polvissa roikkuvan perseen.

Vierailija
10/15 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä jos ihan oman terveytensä takia treenaisi?

No mutta eihän tuossa aloituksessa puhuttu mitään terveyden takia treenaamisesta vaan mehevän tarakan takia treenaamisesta. Vähän ehkä eri juttu.😂

Vierailija
11/15 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne jaksa eikä kiinnosta. Sipsit on parempia ja Netflixin töllääminen kivaa.

Vierailija
12/15 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän siinä perseessä on rasvaa, sitä enemmän työtä vaatisi sen muodon muuttaminen, joten miksi vaivautua, jos itseä ei kiinnosta. Lisäksi veikkaan, että moni isoperseinen ei halua isompaa persettä, joten lihasten kasvatus ei kannata.

Vierailija
13/15 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 40. En ikinä aio olla yhdenkään miehen kanssa. Mun perse toimii, sieltä välistä tulee paska ihan normaalisti ja se riittää mulle.

Vierailija
14/15 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiva kun istuessa on pehmusteet. On kiva kun talvella kaatuu ja voi vain sanoa hups, kun ei edes sattunut. On kiva kun tarkenee ilman toppahousuja. On kiva kun persläski on terveellistä toisin kuin vyötärössä oleva. On kiva kun tietää että on imetysvarastot kunnossa.

Haudassa on sit aikaa miettiä "voi, onkohan pyllyni liian iso? Mitähän muut ajattevat pyllystäni? Onkohan se tarpeeksi kivan näköinen?". Ai niin, eihän siellä sit mietitä. Se siitä.

Vierailija
15/15 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei joku pysty katsomaan leveää persettä,menkööt muualle,näiköhän aiheen aloittajalla on se täydellinen perse,hänän itsensä mielestä ehkä mutta muiden ei :D :D :D