Puuvärikynät vai tussit?
Kumpia käytät vai käytätkö molempia värittämiseen?
Itselläni on aina ollut käytössä puuvärit, mutta tänä vuonna olen ostanut tusseja (promarker). Noitahan pitäisi ostaa aika paljon, jos haluaisi kunnolla varjostuksia kuviinsa. En ehkä ole valmis ostamaan hirveää määrää. Voisihan tusseja käyttää yhdessä puuvärien kanssa, mutta se tuntuu jotenkin kielletyltä. En tiedä miksi.
Pitää yrittää olla ostamatta kyniä lisää, kerääminen herättää himon. Ostan sitten kun olen täysin varma, että kynien pitää olla juuri tusseja.
Kommentit (5)
alkoholi- pohjaiset tussit menee paperista lävitse. Jos on pakko ostaa kokeeksi suosittelen Tigerin mustia 2 pää tusseja maksaa euron kappale.
Vierailija kirjoitti:
alkoholi- pohjaiset tussit menee paperista lävitse. Jos on pakko ostaa kokeeksi suosittelen Tigerin mustia 2 pää tusseja maksaa euron kappale.
Minulla on paperia joka sopii näille tusseille. Menee läpi paperista, mutta ei tee jälkeä alla olevaan paperiin. Väri myös pysyy viivojen sisällä helposti.
Pidän muuten helposti kiinni vanhoista tutuista toimintatavoista. Siksi piirustuksen värittäminen sekä tusseilla että puuväreillä mietityttää. AP
Tissit.