Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

join taas eilen ittelleni krapulan! en jaksa.

Vierailija
24.03.2017 |

Join varmaan 6a-olutta ja pari-kolme lonkeroa, lasin valkkaria ja yhden kossusnpasin.
Nukkumaan jo 23 aikaan.
Ja tänään veto veks ja mikään ei huvita. Ruoka ei maistu.
Jos vaan vois mennä nukkumaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkkis

Vierailija
2/15 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni. Mulla oli samanlainen olo aamulla. Puhelin kun soi niin tärisin hetken, enkä uskaltanut vastata siihen. Työnsin sen tyynyn alle soimaan tajuamatta että olisin voinut hiljentääkin sen 😬

Nyt iltapäivällä ryhdistäydyin ja läksin pyörällä kauppaan. Kumit oli tietenkin tyhjät talven jäljiltä ja jouduin talaamaan sen kilsan päässä olevalle huoltoasemalle. Renkaisiin ei siis käy tavallinen pumppu. Sinne kun pääsin niin en saanut sitä venttiilin hattua auki ja jouduin pyytämään apua.

Siinä vaiheessa alko jo vituttamaan niin paljon, että suunnitellut ostokset jäi sivuseikaksi ja hain pullon kyykkyviiniä. Nyt helepottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu ap?

Vierailija
4/15 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää. Miksi ihminen myrkyttää itseänsä vapaaehtoisesti? 

Vierailija
5/15 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin edesvastuutonta käytöstä käyttää myrkyllisiä kemikaaleja oman kehonsa myrkyttämiseen. EDESVASTUUTONTA!

Vierailija
6/15 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävää. Miksi ihminen myrkyttää itseänsä vapaaehtoisesti? 

Suksi v**tuun täältä viinanhöyrysestä ketjusta. Saatat myrkyttyä.

Vierailija
7/15 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni, täällä sama. Aloin työpäivän jälkeen tissutella, tarkoitus oli ottaa vain muutama kalja. Mutta sitten muistin että mulla on pullo konjakkia viinakaapissa, ja ajattelin että otan siitä vielä yhden. Mutta siitä yhdestä tuli niin hauska olo, että join lähes koko pullon.

Aamulla klo 7 herätys, töihin pitää mennä. Oksettaa, päätä särkee, olen niin uupunut että meikatessani on pakko istua koska en jaksa seistä kylppärin peilin edessä kuten yleensä. Autolla en voi mennä koska voi olla promilleita, joten taksilla. 

Töissä tässä on oltu ja ihan hyvin olen saanut töitä tehtyä, huolimatta siitä että puoleenpäivään asti kävin invavessassa oksentelemassa (en viitsi käydä tavallisissa koska eivät ole erillisiä huoneita vaan rivi huonosti toisistaan eristettyjä koppeja joista yrjöilyn äänet kuuluisivat muille). Mutta rankkaa on ollut kyllä. Nyt haaveilen siitä että saan ottaa töistä palattuani ihanan loiventavan kaljan.

Vierailija
8/15 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näille krapulaisille kuuluu?

Vierailija
9/15 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruvetkaa työttömiksi, niin on aikaa ryypätä!

Vierailija
10/15 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan niin osaa. Voitteko jo hyvin? Minä olen nyt juonut sen halvan vinkkupullon ja voi video! Ukko on tulossa kylään. Siis kuntavaaliehdokas! Mihin voin piiloutua? 😵

Vierailija
11/15 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitun Scherlokki! Sitähän tässä jus ollaan!!

Vierailija
12/15 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitun Scherlokki! Sitähän tässä jus ollaan!!

Maksaako huoltovirasto harrastuksen?

Vierailija
13/15 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu tänne niin saat kunnon krapulapanon, olo kummasti helpottaa kun on astutettu kunnolla!

Vierailija
14/15 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap unohtanut jo menneet ja korkannut jo? Täällä kaljat on kylmässä ja biisit paukkuu jo nyt. :)

Vierailija
15/15 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap unohtanut jo menneet ja korkannut jo? Täällä kaljat on kylmässä ja biisit paukkuu jo nyt. :)

Sama ja kyrpä pystyssä valmiiksi kun menee poikaan jonkun varatun herkkuperse lutkan:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi