Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: jos menet täydehkössä bussissa jonkun viereen istumaan ja myöhemmin vapautuu paljon penkkirivejä, vaihdatko paikkaa kesken matkan?

Vierailija
24.03.2017 |

Itse en vaihda. Ihme pelleilyä.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, tykkään kun toisen ihmisen jalka lämmittää minun jalkaa :D

Vierailija
22/50 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan vaihtaa jopa siitä ikkunapaikalta, jos ei käytäväpaikkalainen ymmärrä itse siirtyä. En halua olla kosketuksissa keneenkään tuntemattomaan, mikäli se ei ole aivan välttämätöntä. Ahdistun siitä, kun tuntemattomat nojailevat esim. busseissa. Eikö oikeasti voi pysyä siinä omalla penkillään ja olla ojottelematta vieraisiin?

Vierailija
24/50 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaihda jos istun kauniin naisen vieressä, silloin hivuttaudun kokoajan sitä kohti.

Muutoin kylläm

M33

Yäk!

Vierailija
25/50 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatan vaihtaa jopa siitä ikkunapaikalta, jos ei käytäväpaikkalainen ymmärrä itse siirtyä. En halua olla kosketuksissa keneenkään tuntemattomaan, mikäli se ei ole aivan välttämätöntä. Ahdistun siitä, kun tuntemattomat nojailevat esim. busseissa. Eikö oikeasti voi pysyä siinä omalla penkillään ja olla ojottelematta vieraisiin?

Olet todellakin herkkähipiäinen :D suosittelen psykiatrista hoitoa.

Vierailija
26/50 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan välillä. Eritoten silloin, jos istun sillä ainoalla rivillä, jolla on katse tulosuuntaan päin.

Vierailija
27/50 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän polttava galluppi!

En vaihda, enkä ole koskaan edes miettinyt, että pitäisi vaihtaa.

Vierailija
28/50 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan, koska naapuri haisee enkä kestä sitä lemua.

Vierailija
29/50 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan joo jos siinä on joku lihava tai haiseva ihminen.

Vierailija
30/50 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vaihdan, joskus en. 

Vierailija
31/50 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli vieressä istuu niin iso sotanorsu, että joudun suurin piirtein roikottamaan toista jalkaani käytävällä ja vielä mahdollisesti väistämään kyydistä jääviä matkustajia, niin siilloin vaihdan lähes aina paikkaa tilaisuuden tullen. En vain tykkää liimautua kiinni toiseen (tuntemattomaan) ihmiseen bussissa (oli sitten mies tai nainen), vaikka normaalisti läheisyydestä pidänkin. Toisena syynä tykkään katsella maisemia matkalla enkä vain töllöttää puhelinta tai lehteä koko matkan. Olen tyypillinen suomalainen, enkä puhua pukahda mitään vieressä istuvalle tuntemattomalle, vaikka keskustellessa matka menisi kaikkein mukavimmin.

Vierailija
32/50 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
33/50 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/50 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en, mutta kuljen vain lyhyitä matkoja. Jos mulla on hirveästi kasseja niin silloin joo jos jaksan.

35/50 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en, mutta jos esim. aurinko häikäisee juuri siihen missä istun, niin sitten kyllä.

Vierailija
36/50 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään en vaihda.

Vierailija
37/50 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen en kehdannut yleensä siirtyä, mutta nykyään siirryn aina jos bussissa on paljon tyhjää, koska itse haluaisin toisen kuitenkin siirtyvän, ettei tarvitsisi miettiä, että jääkö hän minua aiemmin tai joudunko pyytämään väistämään.

Miksi sun sitä tarvitsee edes etukäteen miettiä? Siirryt vaan sitten jos vieressä istuva nousee.

Vierailija
38/50 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tosiaan. Röyhkeää - ellet ole täysin sosiaalisesti kyvytön ahdituneisuushäiriöinen tai raahaa paljon kamaa mukanasi. Uskomatonta miten monet aikuiset ihmisetkin harrastaa tämmöstä pelleilyä.

Vierailija
39/50 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin vaihdan, mutta joskus jos vieressä istuu toinen isokokoinen mies niin vaihdan. Olen melko harteikas ja mikäli vieressä istuva on hyvin isokokoinen niin sitä ei vaan mahdu kunnolla istumaan, vaan siinä on sitten puoliksi käytävällä.

Vierailija
40/50 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en mutta jos vieressä istuu tosi lihava ihminen (eli on ahdasta) tai joku, jolla hygienia ei oo kunnossa niin vaihdan. Tai jos on ahdistava ja lähentelevä mies niin sillon meen seisomaan vaikka ois täpötäysi bussi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan