Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tupakoimattomat äidit aina

Vierailija
24.03.2017 |

Pitävät itseään muita parempina äiteinä?taas viedessäni 3vuotiasta päiväkotiin kaksi äitiä mulkoili pahasti kun poltin.eikä ole ensimmäinen kerta.
En minäkään ilman syytä mulkoile muita ja pilaa toisten aamua.ootteko pistäneet samaa merkille?

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta helvetissä mulkoilen! Tupakoinnissa ei ole mitään puolusteltavaa, oot automatic huono äiti mun silmissäni. Lapsesi alkaa vetää syöpäkääryleitä huomattavasti todennäköisemmin itsekin ja sairastelee huomattavasti enemmän, kiitos sun itsekkyyden. Häpeäisit edes wt-mamma!!!

Vierailija
2/81 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No totta helvetissä mulkoilen! Tupakoinnissa ei ole mitään puolusteltavaa, oot automatic huono äiti mun silmissäni. Lapsesi alkaa vetää syöpäkääryleitä huomattavasti todennäköisemmin itsekin ja sairastelee huomattavasti enemmän, kiitos sun itsekkyyden. Häpeäisit edes wt-mamma!!!

Olen hyvin koulutettu,työssäkäyvä 2 lapsen äiti.En mikään wt paitsi ehkä sinun mielestäsi.enkä ole tupakoinut raskaana.

En ymmärrä tuota asennetta,teen kaikkeni lasteni eteen ja rakastan heitä yli kaiken.

Se ei oikeuta mulkoilemaan pahasti,koska tietääkseni oma asiani mitä kroppaani laitan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät alitajuisesti tekeväsi väärin, joten sen vuoksi kuvittelet, että muut tuijottavat sinua.

Vierailija
4/81 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sairastat luulotautia.

Vierailija
5/81 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on sellaisia "kohteen lukitsevia" tikkoja, joilla voisi osua mulkoilijaa helposti silmään...

Vierailija
6/81 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi se tupakointi on pitänyt alottaa uudestaan raskauksien jälkeen. Ja siitä röökistä on haittaa myös muille kuin vaan sun kropalles. Oot itsekäs.

Vierailija
7/81 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aina tuijottavat minua. Luulin sen johtuvan siitä, että olen niin kaunis, mutta sitten yksi päivä tajusin, että mulla on housujen haarovälissä iso reikä.

Vierailija
8/81 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan lapsestaan välittävä ei halua että oman lapsen lähellä tupakoidaan, jos ei savu tule sieraimiim huono esimerkki saastuttaa. Siksi mulkoilevat. Jos välittäisit itse lapsistasi, ymmärtäisit.

Vierailija
9/81 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakan haju on kamala ja tarttuu ympärillä olevien vaatteisiin. Tupakoitsijat haisee pahalta ja lapset altistuu passiiviselle tupakoinnille.

Vierailija
10/81 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvin koulutettu,työssäkäyvä 2 lapsen äiti.En mikään wt paitsi ehkä sinun mielestäsi.enkä ole tupakoinut raskaana.

En ymmärrä tuota asennetta,teen kaikkeni lasteni eteen ja rakastan heitä yli kaiken.

Se ei oikeuta mulkoilemaan pahasti,koska tietääkseni oma asiani mitä kroppaani laitan.

Poltat kun pieni lapsesi kävelee vieressäsi = joutuu lapsikin hengittämään savua. Näytät hienoa esimerkkiä lapsellesi, kuinka tappaa itsensä hitaasti vuosien saatossa. Jos tekisit kaikkesi lastesi eteen, et altistaisi heitä savulle etkä pahalle hajulle.

Mikä tarve sinulla on puolustaa tupakointiasi. Ainiin, kaikki päihderiippuvaiset puolustelevat päihteiden käyttöään.

Vierailija
11/81 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutettuna ihmisenä tiedät sitten varmaan myös, että vaikka vain sinä tupakoit niin myös lapsesi saavat osansa haitoista savun, vaatteidesi ja ihosi kautta. Siirry käyttämään nuuskaa tai nikotiinituotteita niin lapsesi sentään säästyvät haitoilta.

Minä pidän automaattisesti itseäni huonompana äitinä sellaista, joka tietoisesti ja vapaaehtoisesti oman itsekkään halunsa vuoksi myrkyttää lapsiaan.

Vierailija
12/81 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin koulutettu, etkä osaa edes laittaa väliä välimerkin jälkeen? Niin varmaan.

Vierailija
13/81 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

He haluavat kasvattaa heistä "pullotettu Jani-Pettereitä, Ulla-Maijoja ja Jaana-Markkuja". Henkisesti epävakaita ja stressille alttiita, koska sairaalloinen ylisuojelu on vanhemmilta karannut käsistä.

Jos minulta kysytään, lapsen tekeminen tulisi olla luvanvaraista, kuten esimerkiksi kaivon kaivaminen tai kohta lemmikin ottaminen. 

Toivoisin myös älykkyyosamäärän vaikuttavan lapsilisään (myös toimeentulotuessa), jossa kertoimena 100äo=1, 130äo=1,3 ja 80=80snt ja siitä alemmas lupaa ei myönnetä ja vahingossa syntyvät otetaan pois.

Näin jää monella av-mammalla mulkoilut sosiaalivirkailijan naamaan, jatkossa.

Vierailija
14/81 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä pitänyt itseäni parampana. Rööki ei maistu vaan. Ihanaa ettei mulla ole siksi sellaista addiktiota. Toki se on heräyttänyt myös positiivista palautetta; monille miehille röökimuija on turn out.

Vierailija
15/81 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He haluavat kasvattaa heistä "pullotettu Jani-Pettereitä, Ulla-Maijoja ja Jaana-Markkuja". Henkisesti epävakaita ja stressille alttiita, koska sairaalloinen ylisuojelu on vanhemmilta karannut käsistä.

Jos minulta kysytään, lapsen tekeminen tulisi olla luvanvaraista, kuten esimerkiksi kaivon kaivaminen tai kohta lemmikin ottaminen. 

Toivoisin myös älykkyyosamäärän vaikuttavan lapsilisään (myös toimeentulotuessa), jossa kertoimena 100äo=1, 130äo=1,3 ja 80=80snt ja siitä alemmas lupaa ei myönnetä ja vahingossa syntyvät otetaan pois.

Jep, jos lasten tekeminen olisi luvanvaraista, tiedät kyllä että savuttomuus olisi ensimmäinen kriteeri vanhemmuudelle. Älykkäät, koulutetut ihmiset eivät polta joten älykkyysosamäärän tsekkaus tulisi siinä samalla.

Vierailija
16/81 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on suurempi arvostus sosiaalityöntekijöihin kuin moniin muihin kunnalla työntekeviin. Ihan sen perusteella mitä itse olen kokenut. (Niin en ole koskaan polttanut).

Vierailija
17/81 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, jos lasten tekeminen olisi luvanvaraista, tiedät kyllä että savuttomuus olisi ensimmäinen kriteeri vanhemmuudelle. Älykkäät, koulutetut ihmiset eivät polta joten älykkyysosamäärän tsekkaus tulisi siinä samalla.

Äläpä yleistä. Siksi toisekseen kaikki älykkäät eivät ole koulutettuja eivätkä läheskään kaikki koulutetut ole älykkäitä. Hämmästelin, miten matalilla älykkyysosamäärillä insinöörien keskiluokka kulkee, eivätkä edes lääkäritkään olleet mediaanina mitään neron taso, vaikka korkea se oli kylläkin.

Vierailija
18/81 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on suurempi arvostus sosiaalityöntekijöihin kuin moniin muihin kunnalla työntekeviin. Ihan sen perusteella mitä itse olen kokenut. (Niin en ole koskaan polttanut).

Jos vielä vuosi sitten minulta olisi kysytty mielipidettä, niin olisin ollut shokissa. Olen tavannut äärettömän hyviä ja kilttejä ihmisiä, jotka lopulta tutustuivat minuunkin. Jossain paikassa pidettiin minusta ihan oikeasti ja he eivät olleet väärässä, koska oli muitakin jotka välittivät yhtä kaikki. Sain ehkä itsetuntoni äitinä takaisin ja sydämessäni on lukuisia ihmisiä jotka olivat ihmisiä! Kävin ehkä suhteettoman kovan testin, jopa työpaikkani uhraten, siltikin jos tästä selvisi niin selviää mistä vaan.

Vierailija
19/81 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedät alitajuisesti tekeväsi väärin, joten sen vuoksi kuvittelet, että muut tuijottavat sinua.

Hehhe.sen ymmärrän että ulkona tupakointi on eri asia kun sisällä.muulloin kuin aamuisin käyn terassilla joten ei voi kukaan väittää että tästä lapselle harmia olisi.

Mulle on asiasta tultu kerran sanomaan,joten ihan oikeasti tuijotetaan vihaisesti... kaksi tuttuvapiiristä sellaisia vanhempia jotka ei polta,muut tupakoivat. Kaikki äiteinä yhtä hyviä.

Vierailija
20/81 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, että tupaikoiva on äiti on huono äiti. Huonoa mallia antaa  ja savu väksinkin tuppaa jostain tulemaan (ja muut myrkyt jotka kulkeutuu esim käsistä lapsiin). Mitä pienempi lapsi sitä kurjempi juttu. Toki huonompiakijn äitejä on, mutta kyllä, mulkoilisin ja saattaisin jopa sanoa jotain.