Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys kela-taksista ja sv todistuksesta

Vierailija
24.03.2017 |

Voiko sen todistuksen pyytää jälkikäteen? Mulla on tilanne että käyn vastaanotolla ja tutkimuksissa 100km päässä kotikunnasta ja tänään oli magneettikuvaus. Jalkojeni takia pääsen käveleen aika surkeasti, eli aika paljon joutuu siinä yrittään kävellä jos menee linkulle ja sit vielä toiselle linkulle. Unohdin kuitenkin etukäteen pyytää sitä todistusta ja tuossahan ei ollut vastaanottoa ollenkaan vaan vain noita röntgenhoitaja.
Mutta alussa siis kysymys? Saako sen todistuksen jälkikäteen ja silti mennä nyt? Ja joo joo, olis kannattanut asia hoitaa etukäteen jne. Mutta mulla oli viime lääkärikäynnillä vielä olo että pärjään kyllä melko sen verran hyvin jaloillani,että en taksia tarvitse.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto :s

Vierailija
2/4 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja voi kirjoittaa tuon todistuksen. Eli ole yhteydessä siihen kuvauksen tehneeseen yksikköön (sen hoitajiin). Kirjoittavat kyllä todistuksen jälkikäteenkin, vaikka toki fiksua olisi ollut pyytää se silloin käynnin aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Mä yritän!

Vierailija
4/4 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se riitä, että tilaat kela-taksin siitä numerosta, eli et tarvitse erikseen todistusta? Sen tarvitset, jos et voi sairauden vuoksi käyttää julkisia.