Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesehdokas kutsui minut treffeille pihviravintolaan, pitääkö minua jotenkin "miehisenä" tai läskinä ?

Vierailija
24.03.2017 |

Kuulostaa typerältä, mutta tämä asia vaivaa minua oikeasti. Olen vähän ylipainoinen. Tietää kyllä sen verran että lempiruokiini lukeutuvat mozzarellasalaatti ja pasta. Ajatteleekohan mies päänsä sisällä "Se äijämäinen läski varmaan mättää pihvejä pitkät päivät"

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ku et saisi kämästä salaattias pihviravintolaskin..

Vierailija
2/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pastahan sinut on lihottanut. Pihvillä pysyy hoikkana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika ajattelee vain itseään! Tietää lempiruokasi ja silti vie sinut pihvipaikkaan! Jätä se!

Vierailija
4/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytät miestä omista ajatuksistasi?

Vierailija
5/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tietää, että siellä on huippupihvit ja haluaa tarjota ja suoda elämyksen.

Vierailija
6/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö, se vain haluaa pihviä. Tilaa sä mitä lystäät, vaikka se salaatti.

Vierailija
7/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihvit ovat terveellisempiä kuin pasta. Ehkä se oli vihjaus siitä, että voisit siirtyä protskupitoisempaan ruokaan. Tai sitten aloitus oli provo.

T. Hoikka pihvinsyöjä

Vierailija
8/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli se pitäisi sinua läskinä ja sillä olisi hänelle jotain merkitystä ei hän kutsuisi sinua yhtään mihkään.

Oma veikkaus on että se on hänen mielestä hyvä ruokapaikka.

t. Mies

Vierailija
9/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun päänsisäiset demonit ei ole miehen vika. Jos olet noin epävarma pitäisikö sinun mennä kotiin vähän vielä kasvamaan? Omaa itsetuntoaan kun voi  kehittää. Kun pääset tästä ajatuksesta keksit seuraavan, jne.

Vierailija
10/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää, että sieltä saa myös hyvää pastaa?

Vierailija
11/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun aloin lukea vauvapalstaa, en ole uskaltanut kutsua yhtäkään naista treffeille tai ostaa mitään lahjoja.

Jos viet naisen salaattiravintolaan, pidät naisen mielestä häntä bimbona blondina jonka pitäisi naisellisesti närppiä salaattia.

Jos viet naisen pihviravintolaan, pidät häntä naisen mielestä läskinä ja miehisenä, joka mättää päivät pitkät pihvejä

Jos viet naisen ABC:lle, pidät häntä naisen mielestä wt:nä

Jos viet naisen baariin, pidät häntä naisen mielestä juoppona.

Jos viet naisen grillille, pidät häntä naisen mielestä tyylitajuttomana junttina

Jos tarjoat olutta, pidät häntä naisen mielestä äijämäisenä

Jos tarjoat siideriä tai makean drinkin, pidät häntä naisen mielestä aivottomana kanana

Jos ostat naiselle korun, se on aina väärän mallinen/värinen/merkkinen/liian pieni/liian suuri

Jos annat naiselle lahjakortin koruliikkeeseen, olet hänen mielestään tylsä ja mielikuvitukseton

Jos tuot naiselle hänen kipeänä ollessaan villasukat, suklaata (ja oliko se jokin naistenlehti?) niin pidät häntä naisen mielestä jälleen aivottomana bimbona

Jos annat lahjaksi ruusuja, kukkia ja suklaata pidät häntä naisen mielestä samanlaisina kuin kaikki muut naiset, tylsä ja mielikuvitukseton lahja

Jos annat lahjaksi vaatteen ja koko onkin pielessä, naisen mielestä sinä ajattelet hänessä olevan jotain vikaa

En enää edes yritä.

T. Mies 38v

Vierailija
12/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos veisi salaattiravintolaan, ajatukset olisivat silti samat. Huippuravintola olisi hienostelua, mäkkäri tai ketjuravintola  taas olisi arvosi halventamista, kahvila ei kelpaisi koska mies olisi pihi paska.

Vierailija
13/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihviravintola on parasta mitä miesressu tietää ja haluaa vilpittömästi sinut mukaansa, sillä tykkää sinusta.

Vierailija
14/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, jos veisi salaattipaikkaan, olisit ihan myrtsinä siitä, että selvästi pitää sinua läskinä. Sinuna olisin iloinen ja onnellinen, että joku ylipäänsä on niin kiinnostunut että haluaa viedä ulos syömään. Ja pihvipaikka - miehet nyt yleensä tykkää pihveistä, eivätkä ajattele mitään sen kummempaa merkitystä asialle. Asioiden ylianalysointi on todella rasittava piirre monilla naisilla.

Vierailija
15/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihvit ovat terveellisempiä kuin pasta. Ehkä se oli vihjaus siitä, että voisit siirtyä protskupitoisempaan ruokaan. Tai sitten aloitus oli provo.

T. Hoikka pihvinsyöjä

Kah, hoikka läski keskuudessamme. Vyötärö hoikka mutta sisäelinten ympärillä paksu rasvakerros.

Ps. Kasvisruoka on hyvin proteiinipitoista, jopa ne salaatit.

Pps. Syötin trollia, vain karppaus-uskonnon edustajat (hyväkarppaajat on järkeviä) ovat noin tyhmiä.

Vierailija
16/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEEEEEE, osuit asian ytimeen

Vierailija
17/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat ettet halua pihviravintolaan. Jos silti haluaa viedä, ei hän välitä sinusta vaan haluaa vain pöksyihin.

Vierailija
18/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Siis mies tapailee sinua ja kutsui sinut =>mies on kiinnostunut sinusta. Oletko itse kiinnostunut treffailemaan tyyppejä joista päällimmäinen ajatus on että he ovat fyysisesti ällöttäviä?

Niinpä.

Mies 38, ymmärrän pointtisi enemmän kuin hyvin. Kaikki naiset ei kuitenkaan ole tuollaisia, esim. minä. Mä suhtautuisin noihin kaikkiin myönteisesti ja ajattelisin että koitat olla mulle mukava ja viedä minut paikkaan josta itse pidät, ja ajattelisin valintojen kertovan jotain siitä millä tavalla sinä ilmaiset hyväntahtoisuuttasi. Ei tulisi mieleenkään ajatella että haluaisit viettää illan mun kanssa vain vittuillaksesi hienovaraisesti paikkavalinnalla.

Ai niin, mutta ehkä tämä liittyy jotenkin siihen miksi olen onnellisesti naimisissa vaikka AV:n viisauden mukaan mun pitäisi olla ikisinkku (reilusti ylipainoa, humanistinen tutkinto, vihervassarifeministi ja mt-ongelma). Mies ostaa edelleen lahjoja, vie syömään ja on muutenkin huomaavainen ja kiva.

Vierailija
19/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olisin kyllä ihmeissäni, jos mies haluaisi viedä minut jonnekin äijäravintolaan, jossa mässäillään kuin porsaat. Miksi ei voisi valita jotain ihan tavallista paikkaa.

Vierailija
20/24 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Hoikka pihvinsyöjä

Kah, hoikka läski keskuudessamme. Vyötärö hoikka mutta sisäelinten ympärillä paksu rasvakerros.

Ps. Kasvisruoka on hyvin proteiinipitoista, jopa ne salaatit.

Pps. Syötin trollia, vain karppaus-uskonnon edustajat (hyväkarppaajat on järkeviä) ovat noin tyhmiä.

Niinkö väität? Ei sillä rasvan laadulla ole tuollaista vaikutusta lihomiseen, jos kokonaisuus on kunnossa. Käytän muutenkin voita leivän päälle ja nautin hyvästä ruoasta, mutta pidän annoskoot maltillisina. Toisaalta pysyn luonnostani aika hoikkana. Ranskassa naiset ovat todella hoikkia, mutta syövät lihaa ja kunnon ruokaa sekä aamiaiseksi voisarven, tosin pitävät annoskoot pieninä. Sitä paitsi jos tyydyttyneet rasvat lyhentäisivät elinikääni parilla vuodella, niin ailtikin söisin mieluummin maukasta ja ravitsevaa kunnon ruokaa kuin kärvistelisin joidenkin light-tuotteiden kanssa, kuten sun kasarihenkisen dieettisi noudattajat.

T. Kettuilusi kohde

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä