Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopettaakko suhde mieheen, jolla rajaton lapsi?

Vierailija
24.03.2017 |

Apua kaipailisin, kun päättäminen tuntuu vaikealta. Seurustelen (itsekin lapsellisena) miehen kanssa, jolla yksi lapsi. Ongelma on se, että mies on saanut varsin vanhana lapsen ja olisi halunnut enemmän lapsia, mutta eksänsä ei halunnut. Ehkä tästä syystä mies on hemmotellut lapsensa täysin pilalle: lapsella on vapaa kasvatus ja saa tehdä ihan mitä haluaa, milloin haluaa ja luonnollisesti myös saa kaiken mitä haluaa (mies varakas). Viimeisen vuoden olen itse jo todella purrut hampaita yhteen kun lapsen käytös ja miehen kaiken salliminen ottaa niin kovasti päähän. Jossain vaiheessa ilmoitin, etten halua enää lapsiviikonloppuinamme tavata (minun lapseni alkoivat jo yrittämään tehdä asioita mitä miehen lapsi tekee ja kommentti oli, että kun X:kin saa ja myös usein toteamuksia kun X:kin saa aina kaiken mitä haluaa). Itse en missään nimessä halua lapsistani sellaisia kuin miehen lapsi. Tästä lähtien mies on ruinannut kuinka lapsensa haluaisi tavat, mies myös haluaisi tulevaisuudessa muuttaa yhteen. Minulla on oikein mukavaa yhdessä miehen kanssa, mutta en kertakaikkiaan jaksa rajatonta lasta. Näin ollen en näe, että voisin ikinä muuttaa miehen kanssa yhteen enkä kyllä halua myöskään lastemme olevan yhdessä. Mies haluaisi meidän pysyvän yhdessä ja minuakin ajoittain mietityttää, että kadunko myöhemmin kun mies itsessään ihana. Mutta ei vain kertakaikkiaan ymmärrä mitä hallaa tekee lapselleen. Onko muilla tällaisia kokemuksia tai kommentteja mitä tehdä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tosiaan juuri lapsen takia olen ajatellutkin, että miehelle pitäisi sanoa suoraan miksi en näe meillä  tulevaisuutta. Tuntuu vaan kauhean vaikealta "haukkua" tuolla tavoin miehen lasta...  Mutta jotenkin sisimmässäni minusta tuntuu pitkään asiaa mietittyäni, ettei tähän ehkä oikein ole muita vaihtoehtoja.

ap

Vierailija
22/23 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, itsellä suht samanlainen tilanne ja sekavin aatoksin minäkin täällä mietin mitä tehdä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta, montako kertaa tarvitset täältä samat vastaukset?

Itse eroaisin enkä sanoisi mitään negatiivista miehen lapsesta. Mies ei varmasti sanomiesi perusteella muuta kasvatustyyliään (tai sen puutetta), ja olet aiemmin kertonut täällä, että lapsen äiti on tolkun ihminen ja ok kasvattaja, joten todennäköisesti hän pystyy kasvattamaan lasta omalta osaltaan riittävän hyvin. Ole sen verran ylpeä, että sinun ei tarvitse alkaa vierittää syytä erosta minkään muun asian niskoille, vaan eroat, koska suhde ei ole sinulle hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä