Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Robinin uus sinkku

Vierailija
24.03.2017 |

Joko mammat on kuunnellu Robinin tänään julkaiseman sinkun Hula hula?
Mitäs piditte? :D

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanteet pyörii hula hula..

Soi päässä äärimmäisen lahjakkaasti.

Täällä oli sitäpaitsi pitkä ketju biisistä jo ennen julkaisua...

Vierailija
2/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika neitimäistä rynkytystä. 0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertsi on vähän liiankin tyypillinen lattariosuus,mutta kyllähän tuo päähän jää :D

Vierailija
4/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihan mun makua vastaa mut luulen et nousee aika suosituksi.

Toiset vihaa sitte ihan tosissaan

Vierailija
5/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin kuulostaa kyllä ihan hyvälle, mutta en tiiä. Tuntuu, että tällä hetkellä ootellaan millon se todellinen osuma tulee ja "oikea" linja löytyy. Onhan se ymmärrettävää toki, että siirtymävaiheessa teinistä aikuisuuteen se voi olla vähän hakemista.

Vierailija
6/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robin kuulostaa kyllä ihan hyvälle, mutta en tiiä. Tuntuu, että tällä hetkellä ootellaan millon se todellinen osuma tulee ja "oikea" linja löytyy. Onhan se ymmärrettävää toki, että siirtymävaiheessa teinistä aikuisuuteen se voi olla vähän hakemista.

Vaikea sanoa miten tulee listoilla sijottumaan, mutta on siellä hirveämpiäkin sekamelskojan jatkuvasti kärjessä. Teinit kai näitä biisejä spotifyssä etenkin luukuttaa, et riippuu kai heistä.

Vierailija
7/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näimpä, toki Robinilla jos jollaki on varaa vähä hakea sitä ihan just omaa juttuaan. Tuskin ihan heti on suosio loppumassa vaikka vähä erityylisiä ja vähän riskialttiitakin biisejä tekisi.

Pääsääntösesti Robin kuulostaa itse aina ihan hyvälle, vaikka kappaleet ei ihan täydellisiä oliskaan.

Jossain vaiheessa kyllä toivosin Robinin tekevän englannin kielistä musaa.

Vierailija
8/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis pysynyt vaan Frot Side Olliessa...

Vierailija
9/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin harmi, kun on niin selvästi paljon lahjoja laulajana ja esiintyjänä, mutta biiseissä mennään ehkä vähän sivupolkuja nyt. Vaikka ei tuo uusin nyt ihan huono ole, mutta täysosumasta aika kaukana vielä.

Vierailija
10/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robinin omien somekanavien perusteella kyllä oikeet fanit on ainaki tykänny biisistä ihan tosissaa. Vaikka kyllähän truefanit tykkää ihan sama miten paskaa musaa idoli tekee :D

Vierailija
11/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis pysynyt vaan Frot Side Olliessa...

Koskaan et muuttua saa 🎶

Vierailija
12/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseenrasvausmusiikkia...

Vierailija
13/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitä videon julkistamispäivää kerrottu missään?

Vierailija
14/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robinin omien somekanavien perusteella kyllä oikeet fanit on ainaki tykänny biisistä ihan tosissaa. Vaikka kyllähän truefanit tykkää ihan sama miten paskaa musaa idoli tekee :D

Harvemmin ne ainakaan ääneen sanoo, jos ei tykkää. On ennemmin hiljaa :D

Siks ois kiva kuulla mielipiteitä muiltakin.

Vierailija
15/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sitä videon julkistamispäivää kerrottu missään?

Ei oo

Vierailija
16/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näimpä, toki Robinilla jos jollaki on varaa vähä hakea sitä ihan just omaa juttuaan. Tuskin ihan heti on suosio loppumassa vaikka vähä erityylisiä ja vähän riskialttiitakin biisejä tekisi.

Pääsääntösesti Robin kuulostaa itse aina ihan hyvälle, vaikka kappaleet ei ihan täydellisiä oliskaan.

Jossain vaiheessa kyllä toivosin Robinin tekevän englannin kielistä musaa.

Mä mietin ton enkkumusan suhteen lähinnä, että mitä ne meinaa sen kans tehä, ku biisejä on tehty studioilla ulkomaillakin ja mun stalkkauksen perusteella mukana on ollu tyyppejä, jotka on tunnetuilleki artisteille tehny musiikkia. Mutta mitään ei vaan kuulu.

Vierailija
17/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ton Matulan osuus sitte biisissä ton isompi ollu kuiteskaa. Ihan menevä musta, ennemmänki ois voitu kylläki työstää. Antaa nuoren miehen hakea paikkaansa.

Vierailija
18/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on vähän negailtu. Minä tykkäsin taas. Kai mulla on paska maku sitte xD

Vierailija
19/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Robinista ei tule täys neitiä, siksi tyttömäisesti venyttelee jo lauseita haastatteluissa. No, onhan se vielä nuori poika. Annetaan mahdollisuus. ps: uusi biisi on huono.

Vierailija
20/51 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen, että paljonkohan Robinilla menee aikaa kaiken maailman edustamiseen ja muihin juttuihin ku ite musaa, ja kun se lukiokin on vielä kesken. Että ehtivätköhän tarpeeksi huolella ja tarkkaan hioa biisejä ja miettiä millasta oikeesti halutaan tehä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi