Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lukitsee oven aina kun käy vessassa, mitä hän salaa

Vierailija
24.03.2017 |

? Me asumme kahdestaan.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on selvästi avain piilossa.

Vierailija
22/34 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kakka on ihan hirveää tahmaa, ja pyyhkäisee paperilla vain kerran. Jos tietäisit et koskaan koskettaisi häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ihan varmasti pettää sua naapurin kanssa.. mies vetäytyy vessaan puhumaan pöntön kautta naapurin misulle!

Vierailija
24/34 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tämä joku juttu ettei muka oikeasti monet lukitse tai näköjään saisi lukita? Mulla on aina lukossa. Kyllä avioliitossa nyt edes sen verran pitää saada "omaa aikaa" että edes p*skalla saa käydä rauhassa.

Vierailija
25/34 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntu ensin provolta mutta sitten muistin et tollasia ihmisiä on oikeesti. Varmin tapa tuhota ihmissuhteensa on tunkea ittensä joka tilanteeseen suomatta mitään yksityisyyttä toiselle. On aika pervoa kieltää toista lukitsemasta vessan ovia. Myös lapsella on oikeus yksityisyyteen, varsinkin vessassa. 

Vierailija
26/34 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää lauseesen "työpaikan vessassa" tai "ravintolan vessassa" aikasi kuluksi. Pidä sen jälkeen vessanovi auki missä tahansa olet ja mieti lisää.

Vierailija
27/34 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamalaa, sillä on tietenki munat piilossa. Ei auta kuin riistakameraa kehiin, että paljastat sen..

Vierailija
28/34 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieluummin noin päin :D Meillä mies paskoo ovi selällään auki ja hajut leviää ympäri kämppää! Ja joskus pyytää jopa mukaan sinne vessaan "hengailemaan" silläaikaa kun hän asioi että voidaan siinä höpötellä. Itse laitan yleensä oven lukkoon yksiksenikin ja ihan rauhassa saan kakkia

Vierailija
29/34 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä v...ua mä just luin?! Onko jollekin oikeasti ongelma jos puoliso lukitsee vessan oven?

Eihän tuollaista vois edes keksiä läpällä. Täytyy olla todella mielisairas jos kokee sen ongelmaksi.

Vierailija
30/34 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto että ärsyttäis olla paskalla ja toinen änkee sitten sinne, että mä vaan pikaisesti tässä meikkaan, tms. samalla.

Yritä siinä sitten saatana paskoa pieremättä tai haisematta.

Vierailija
31/34 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkosi hitsaa hanskaan. On kuin vierasta saisi.

Tuo tunne tulee vasta kun vaihtaa kättä. 

Vierailija
32/34 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla rauhassa.

Vierailija
33/34 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mieluummin noin päin :D Meillä mies paskoo ovi selällään auki ja hajut leviää ympäri kämppää! Ja joskus pyytää jopa mukaan sinne vessaan "hengailemaan" silläaikaa kun hän asioi että voidaan siinä höpötellä. Itse laitan yleensä oven lukkoon yksiksenikin ja ihan rauhassa saan kakkia

Minulla myös lapsuudenkaveri tekee tuota että pyytää vessaan seuraksi kun tulee muuten tylsää sillä aikaa. Pidin sitä jo lapsena todella kiusallisena, hänen mielestään se on hauskaa...

Vierailija
34/34 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilyttävää on..