Mies lukitsee oven aina kun käy vessassa, mitä hän salaa
Kommentit (34)
Että kakka on ihan hirveää tahmaa, ja pyyhkäisee paperilla vain kerran. Jos tietäisit et koskaan koskettaisi häntä.
Se ihan varmasti pettää sua naapurin kanssa.. mies vetäytyy vessaan puhumaan pöntön kautta naapurin misulle!
Siis onko tämä joku juttu ettei muka oikeasti monet lukitse tai näköjään saisi lukita? Mulla on aina lukossa. Kyllä avioliitossa nyt edes sen verran pitää saada "omaa aikaa" että edes p*skalla saa käydä rauhassa.
Tuntu ensin provolta mutta sitten muistin et tollasia ihmisiä on oikeesti. Varmin tapa tuhota ihmissuhteensa on tunkea ittensä joka tilanteeseen suomatta mitään yksityisyyttä toiselle. On aika pervoa kieltää toista lukitsemasta vessan ovia. Myös lapsella on oikeus yksityisyyteen, varsinkin vessassa.
Lisää lauseesen "työpaikan vessassa" tai "ravintolan vessassa" aikasi kuluksi. Pidä sen jälkeen vessanovi auki missä tahansa olet ja mieti lisää.
Voi kamalaa, sillä on tietenki munat piilossa. Ei auta kuin riistakameraa kehiin, että paljastat sen..
No mieluummin noin päin :D Meillä mies paskoo ovi selällään auki ja hajut leviää ympäri kämppää! Ja joskus pyytää jopa mukaan sinne vessaan "hengailemaan" silläaikaa kun hän asioi että voidaan siinä höpötellä. Itse laitan yleensä oven lukkoon yksiksenikin ja ihan rauhassa saan kakkia
Siis mitä v...ua mä just luin?! Onko jollekin oikeasti ongelma jos puoliso lukitsee vessan oven?
Eihän tuollaista vois edes keksiä läpällä. Täytyy olla todella mielisairas jos kokee sen ongelmaksi.
Hyi hitto että ärsyttäis olla paskalla ja toinen änkee sitten sinne, että mä vaan pikaisesti tässä meikkaan, tms. samalla.
Yritä siinä sitten saatana paskoa pieremättä tai haisematta.
Vierailija kirjoitti:
Ukkosi hitsaa hanskaan. On kuin vierasta saisi.
Tuo tunne tulee vasta kun vaihtaa kättä.
Vierailija kirjoitti:
No mieluummin noin päin :D Meillä mies paskoo ovi selällään auki ja hajut leviää ympäri kämppää! Ja joskus pyytää jopa mukaan sinne vessaan "hengailemaan" silläaikaa kun hän asioi että voidaan siinä höpötellä. Itse laitan yleensä oven lukkoon yksiksenikin ja ihan rauhassa saan kakkia
Minulla myös lapsuudenkaveri tekee tuota että pyytää vessaan seuraksi kun tulee muuten tylsää sillä aikaa. Pidin sitä jo lapsena todella kiusallisena, hänen mielestään se on hauskaa...
Hänellä on selvästi avain piilossa.