Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kukaan ei päivitä enää fb-tilaansa??

Vierailija
23.03.2017 |

Tylsä käydä siellä, kun kukaan ei mitään enää siellä kirjoita. Uutisvirta täynnä vain tykättyjen sivujen juttuja. Ne jos poistan, niin ei jää mitään!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb on so last season

Vierailija
2/8 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fb on so last season

Näyttäähän tuolla silti porukka notkuvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne omat tykkäyksethän siellä just oleellinen on. Ei mua ihan oikeasti kiinnosta vaikka jonkun entisen koulukaverin taaperoiden potalle oppimiset tai vastaavat. 

Ne mitkä olen itse valinnut tykkäyksikseni, niiden "kuulumiset" ihan oikeastikin kiinnostavat.

Vierailija
4/8 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen taas aloittanut. Olin varmaan pari vuotta melkein hiljaa. Nyttemmin yleisön pyynnöstä olen aloittanut toimintani. ;)

Poistin kyllä sen 127 tyyppiä, mutta nyt on hyvä jatkaa tuttujen 94 kanssa.

Vierailija
5/8 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi facebook on menettänyt hohtonsa viimein.

6/8 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että olen löytämässä vasta Facebookin, vaikka kahdeksan vuotta siellä olen ollut jo.

Aktiivista on. Kivasti päivityksiä, multa ja muilta.

Ehkä ne mainokset ärsyttää uutisvirrassa.

7/8 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fb on so last season

Näyttäähän tuolla silti porukka notkuvan.

Keski-ikäiset ja vanhemmat siellä lähinnä enää häärää. Itsekään en ole päivittänyt aikapäiviin, mutta tiettyjen ryhmien ym. takia edelleen profiili olemassa.

8/8 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsä käydä siellä, kun kukaan ei mitään enää siellä kirjoita. Uutisvirta täynnä vain tykättyjen sivujen juttuja. Ne jos poistan, niin ei jää mitään!

Jää sinne kaikki ryhmät. Ne ovat ainoa syy, miksi esimerkiksi minä olen Facebookissa.

Facebook tuli aikanaan ja tullessaan tappoi keskustelufoorumit, jotka siirtyivät Faceen. Nyt Facebook on kuolemassa, mutta foorumit jatkavat Facebookin ryhminä, vaikka foorumiformaatti olisi paljon käytännöllisempi (esim. helpompi selata vanhoja keskusteluja). Ihan syvältä koko Facebook, mutta pakko siellä silti olla juuri tuosta syystä.