Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistin kanssa seurustelu

Vierailija
23.03.2017 |

Uudessa kumppanissani(mies) olen huomannut paljon narsistisia piirteitä.Haluaisin kyllä alkaa seurustelemaan hänen kanssaan ja hän puhuu jo yhteenmuutosta.Jos hän osoittautuukin täyspäiseksi narsistiksi niin millä keinoilla tulen pärjäämään hänen kanssaan?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi diaknisoit miehen narsistiksi, jos et edes tunne kunnolla

Vierailija
2/41 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisessä on narsistisia piirteitä, niin miksi ihmeessä haluat seurustella hänen kanssaan?? Jos hän on todellakin narsisti, niin et sinä millään toiminnallasi pysty häntä "parantamaan".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus olisi vaan pärjätä yhdessä hänen kanssaan,koska olen ikävä kyllä rakastumassa häneen.

Ap

Vierailija
4/41 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et millään. Olet sairas jos siihen haluat lähteä asian tiedostaen.

Vierailija
5/41 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäät hänen kanssaan jos et tunne juuri mitään etkä välitä loukkauksista. Kuka normaali ihminen voi olla välinpitämätön läheisessä ihmissuhteessa johon itse panostaa? Se sairas yksilö tulee aina ajattelemaan itseään ensin ja loukkaamasn mennen tullen. Aidolle narsistille ei kukaan koskaan oikeasti merkitse mitään. Et sinäkään. Miksi haluaisit suhteen sellaisen kanssa...

Vierailija
6/41 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan narsistit seurustelevat usein keskenään.

Vierailija
7/41 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin kanssa ei pärjää. Jäät kakkoseksi. 

Vierailija
8/41 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en ole aivan varma siitä onko hän narsisti vai onko hänellä jokin muu häiriö esim ADHD?epäilen kuitenkin narsismia ja kuinka moni pystyy lopultaan olemaan ihastumatta tälläiseen narsistimieheen?en usko,että pitäisi olla itse jollakin tavalla sairas,jos tälläiseen ihastuu/rakastuu

Ap

Vierailija
9/41 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin kanssa pärjää toinen narsisti korkeintaan. Normaali ihminen jotenkin tuhoutuu aina, jos yrittää pärjätä. Koska narsisti on peto vailla omaatuntoa ja kykyä rakastaa ketään muuta kuin itseään.

Vierailija
10/41 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot tavannu teron

Vierailija
11/41 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötäilemällä kaikkea mitä narsisti sanoo ja tekee. Yhteinen elämänne tulee sujumaan kuin tanssi niin kauan kuin et asetu narsistia vastaan. Muistat myös ihailla häntä ja hänen saavutuksiaan päivittäin, varsinkin muiden kuullen.

Kuinka kauan tuollaista elämää jaksaa, onkin toinen tarina.

Vierailija
12/41 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun en ole aivan varma siitä onko hän narsisti vai onko hänellä jokin muu häiriö esim ADHD?epäilen kuitenkin narsismia ja kuinka moni pystyy lopultaan olemaan ihastumatta tälläiseen narsistimieheen?en usko,että pitäisi olla itse jollakin tavalla sairas,jos tälläiseen ihastuu/rakastuu

Ap

No harvalla siitä diagnoosi on paperilla tai siitä avoimesti kertoo. Jos hälytyskellot jo nyt soi niin kuuntele niitä äläkä pilaa elämääsi. Itse tein sen virheen ja maksoin siitä kalliisti. En kykene enää parisuhteisiin ja olin pitkään vakavasti masentunut, melkein tapoin itseni. Edelleen lääkityksellä. Narsisti nauroi kun näki miten kärsin. Paremmin olisin voinut valita.

Vierailija
13/41 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myötäilemällä kaikkea mitä narsisti sanoo ja tekee. Yhteinen elämänne tulee sujumaan kuin tanssi niin kauan kuin et asetu narsistia vastaan. Muistat myös ihailla häntä ja hänen saavutuksiaan päivittäin, varsinkin muiden kuullen.

Kuinka kauan tuollaista elämää jaksaa, onkin toinen tarina.

Lisäksi muista kiltisti katsoa muualle kun narsistilla on sivusuhteita. Tai jos hän päättää että olet liian lihava tai ruma seksiin, älä välitä. Jos tarvitset joskus tukea, haet sen muilta, mieheltäsi et sitä koskaan tule saamaan, etkä myötätuntoa.

Vierailija
14/41 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään pidäkään olla itse sairas jos rakastut narsistin luomaan illuusioon itsestään. Mutta jos tiedostat sen ennen seurustelua, ja silti haluat aloittaa seurustelun, on silloin jotain pielessä.

Eikä täysiverisen narsistin kanssa pärjää mitenkään. Ei edes tunnekylmyydellä ja loukkauksista piittaamattomuudella. Niiden kanssa voi pahimmillaan lähteä henki. Eihän sitä suhteen alussa toki millään uskoisi/haluaisi uskoa.

Vierailija
15/41 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No harvalla siitä diagnoosi on paperilla tai siitä avoimesti kertoo. Jos hälytyskellot jo nyt soi niin kuuntele niitä äläkä pilaa elämääsi. Itse tein sen virheen ja maksoin siitä kalliisti. En kykene enää parisuhteisiin ja olin pitkään vakavasti masentunut, melkein tapoin itseni. Edelleen lääkityksellä. Narsisti nauroi kun näki miten kärsin. Paremmin olisin voinut valita.

Uskon,että pärjäisin hänen kanssaan.Olen kuitenkin aika vahva nainen.

Ap

Vierailija
16/41 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että olet rakastumassa? Ehkä sinut on manipuloitu ajattelemaan niin. Jotkut narsistisuhteesta pelastuneet ovat kertoneet, että eivät aluksi edes pitäneet tyypistä, eivätkä varsinkaan pitäneet seksuaalisesti viehättävänä. Mutta narsistit ovat taitavia vetoamaan myös säälin yms. tunteisiin.

Vierailija
17/41 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyytyisit ihmiseen joka ei koskaan tule rakastamaan sinua tai edes välittämään sinusta aidosti? Se on totuus eikä muutu.

Vierailija
18/41 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Uskon,että pärjäisin hänen kanssaan.Olen kuitenkin aika vahva nainen.

Ap

Samoin minä. Ja hajosin silti. Ette pelaa koskaan samoilla korteilla jos et itse ole narsisti.

Vierailija
19/41 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet että olet vahva mutta narsisti on sairas. Nujertaa kuule alta yksikön kenet vaan.

Vahva VS narsisti on mun korvaan aika tuhoon tuomittu . Ei seuraa hyvää. Rakkaus sokeuttaa. Mutta totuus tulee esiin pian.

Vierailija
20/41 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa ihmisiä, jotka jostakin syystä hakeutuvat usein narsistien seuraan tai paremminkin: kokevat, että lähes kaikki ympärillä olevat ovat sellaisia. Mies, puoliso, seurustelukumppani, työkaveri, esimies, veli, sisko....

Mikäli sulle usein tulee halu diagnosoida lähelläsi olevia henkilöitä narsisteiksi, silloin on aika katsoa peiliin ja pohtia, ettei vain vahingossa tule projisoitua omia piirteitään muihin. Usein se pahin narsistiksi haukkuja saattaakin olla narsisti itse.

Enkä sano tätä AP:lle, vaan ihan yleisellä tasolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän