Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehekkeen "pää räjähtää" kun olen jättämässä

Vierailija
23.03.2017 |

Joi vuosien suhteen aikana kaikki lomat ja viikonloput, kontrolloi, löi, potki yms. Itsekin olen seko, ei siinä. Mutta nyt hän on kuulemma sairasloman tarpeessa kun en voi jälleen kerran vain "sopia" kun hän "lupaa". Kuulemma pilaan elämäni jos jätän...

Voi itku, tässäkö se oli kun en jaksa ylläpitää hienoja kulisseja. Olen kuulemma kylmä ja mulla ei ole empatiakykyä. Voi harmi, no ehkä Jumala armahtaa minutkin poloisen pahan sielun. Kyynel.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin. Vuodet mies iloisesti ryyppäsi kaikki lomat ja viikonloput. Välillä myöntyi mun aneluihin, ja oli kuukauden kuivilla. Sitten ei kun taas menoks.

Kun se meno lopulta riitti mulle, oli ihan järkyttynyt. Miten niin tällä kertaa ei voida taas "yrittää uudestaan" ja hän "muuttuu^.

Voin sanoa, että hetkeäkään ei ole tarvinnut katua. Surrut olen joo, ja pelännyt tuntematonta, ja tuntenut syyllisyyttä että näin nyt olen toiminut. Mutta en mitään niistä niin paljon, että vakavissani olisin ajatellut että olisikin pitänyt jäädä. Ehei no sir.

Vierailija
2/20 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. Se itkemisen ja parkumisen määrä kun vihdoin otin ja lähdin vuosien pahoinpitelyjen jälkeen. Vuoroin huoritteli, itki, ja uhkasi itsarilla. Koskaan ennen en ole ollut niin onnellinen kuin sinä päivänä jona lähdin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu.

Aikani (siis vuosia) yritin keksiä tekemistä pe ja la illoiksi ettei vetäisi viinaa. Mikään ei koskaan käynyt.

Hankin kämpän ja muutin pois. Alkoi jumalaton takaisin vinkuminen, itsemurhalla uhkailu ja syyllistäminen.

"Kyllä mä lopettaisin kun olisit mun tukena."

"Tehtäis jotain kivaa yhdessä niin ei tarvis lähteä ryyppäämään."

"Sun syy kun mä olin viikonloppuna kännissä kun sä jätit mut" jne. loputtomiin

Vierailija
4/20 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
5/20 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös!

-Bye Felipe.

Vierailija
6/20 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken hän vielä sanoi, että olen sadisti ja nautin hänen kiusaamisestaan. Totesin, että sittenhän vasta kannattaakin erota. Ja hän tarvitsee kuitenkin tueksi suuressa elämänmuutoksessa.

Voisko joku juoppo ukko selittää nyt tähän, että mitä siitä naisesta oikein saa.

Seksiäkö? Vuokrarahaa? Syliä ja halia kun viikonlopun sekoilujen jälkeen on psyyke hajalla?

Oon alkanut vihaamaan koko tapausta. Mies on silmissäni enää pelkkä heikko ämmä. Taakka. Kiviriippa.

Kohta se itkee niille samoille juopoille joiden seura oli aina parempaa miten en ymmärtänyt hyvän päälle. No, mulla on edessä vuokrasopparin allekirjoittaminen. Itsariyksiö lähiössä. Tässä ois omistuskämppä kaupungin parhaalla alueella, mutta ei voi mitään kun oon niin kiittämätön.

Vierailija
7/20 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

salla kirjoitti:

Tuttu juttu.

Aikani (siis vuosia) yritin keksiä tekemistä pe ja la illoiksi ettei vetäisi viinaa. Mikään ei koskaan käynyt.

Hankin kämpän ja muutin pois. Alkoi jumalaton takaisin vinkuminen, itsemurhalla uhkailu ja syyllistäminen.

Just tollanen "yritettäis vielä yhdessä"-syyllistäjä, joka vastuuttaa hoitamaan omia ongelmiaan.

Ap

Vierailija
8/20 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

salla kirjoitti:

Tuttu juttu.

Just tollanen "yritettäis vielä yhdessä"-syyllistäjä, joka vastuuttaa hoitamaan omia ongelmiaan.

Ap

Jos se sun tuesta/avusta olisi kiinni, ei sitä ongelmaa olisi ollut enää pitkään aikaan. Älä mene lankaan!

Vierailija
9/20 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

salla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

salla kirjoitti:

Tuttu juttu.

Ap

Jos se sun tuesta/avusta olisi kiinni, ei sitä ongelmaa olisi ollut enää pitkään aikaan. Älä mene lankaan!

Niinpä. Olenhan ihme ihminen, jonka kylmyys on toisaalta osasyy hänen ongelmiinsa ja jonka tulisi toisaalta kyetä tukemaan häntä hänen pyrinnöissään tulla Paremmaksi Ihmiseksi, tietysti tekemättä itse mitään sen eteen.

Äijä voisi mennä terapiaan, päihdehoitajalle, kirkkoon, AA:han ja jollekin naistenhakkaajien lyömättömyyskurssille, mutta kun on niin työlästä ja eihän hänellä ole ongelmaa, hän lupaa ja vähentää ja diipa daapa. Ja mulla on kaksinkertainen taakka, iso hemmetin vauva.

Ap

Vierailija
10/20 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko vikistä täällä?

Vierailija
11/20 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haksahdin tuollaiseen, onneksi vain suht lyhyeksi aikaa. Ei siinä mitään, voihan sitä viinaa juodakin mutta ei silloin kun tietää muuttuvansa siitä apinaksi, ja se on tarpeeksi monta kertaa kokeiltu. 

Kun lähdin, alkoi "kyllä mä nyt lopetan ja ai kun ottaa keuhkoon, vatsaan ja sydämeen, varmaan kuolen nyt, tule takaisin"-anelu. Sanoin ei ja lakkasin vastaamasta puhelimeen. Parin kuukauden päästä oli vaihdettava numero.

Ihan sama millaisena kivenä se minua pitää ja kenelle siitä itkee, minun kimmppuni ei ainakaan enää käy.

Vierailija
12/20 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtikö vaimo?

Noo... Kyllä sä jonkun taas löydät,

juokset vaan joka akan perässä niin kyllä joku päästää eteiseen nukkumaan.

Vierailija
13/20 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenköhän meistä ex sinä mahdat olla...

Vierailija
14/20 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lähteä ennen kuin henki menee.

Vierailija
15/20 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aihe vapaa, you know? Jos ei vikinät miellytä, niin ottaa ja painuu hevon kuuseen. Ei ole pakko lukea. Mutta silti luet! Miksi?? Vai mitä taustoja sulla on?

Mullakin oli tällainen päivänpaistemies. Katselin tasan vuoden verran. Nyt se kiertelee uutta uhria hakemassa. Komea ja mieletön naistennaurattaja. Oman alansa ammattimies ja kaverien keskuudessa todella pidetty (kukaan ei vain tiedä millainen oikeasti on) Verbaliikka kuin Palsanmäellä. Alan expertti. Ryyppää, hakkaa, huutaa, läpsii, potkii, hajottaa paikat eli ihan koko paketti. Toivottavasti tulee tekemään tuttavuutta juuri sinun kanssasi. Pääset sinäkin meidän kerhoon, niin ei tarvitse siellä kadehtia :D

Vierailija
16/20 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vertaistukea! Tällaisissa tapauksissa oikeasti auttaa kuulla muiden vastaavista tilanteista ja siitä, miten muut on toimineet. Hyvä naiset! Tukekaamme toisiamme! (En ole ap)

Vierailija
17/20 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on itsariyksiö?

Vierailija
18/20 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On.

Ap

Vierailija
19/20 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies on useita kertoja tehnyt päätöksen juomisesta, lyömisestä, potkimisesta tavoittelematta sinun päätäsi/mielenterveyttäsi/hyvinvointiasi/onnellisuuttasi. 

Ja nyt sinä olet tekemässä päätöksen omaa itseäsi ajatellen, ja meinaat ottaa huonoa omaatuntoa siitä ettet ajattele tässä asiassa miehen päätä/hyvinvointia/onnellisuutta?

Kyllä mies voi katsoa peiliin, hakeutua hoitoon ja järjestää asiansa väkivaltaisuutensa ja alkoholisminsa suhteen parempaan kuntoon ja sitten tulla vokottelemaan sinua takaisin jos vielä nappaa. 

Vierailija
20/20 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies on useita kertoja tehnyt päätöksen juomisesta, lyömisestä, potkimisesta tavoittelematta sinun päätäsi/mielenterveyttäsi/hyvinvointiasi/onnellisuuttasi. 

Ja nyt sinä olet tekemässä päätöksen omaa itseäsi ajatellen, ja meinaat ottaa huonoa omaatuntoa siitä ettet ajattele tässä asiassa miehen päätä/hyvinvointia/onnellisuutta?

Kyllä mies voi katsoa peiliin, hakeutua hoitoon ja järjestää asiansa väkivaltaisuutensa ja alkoholisminsa suhteen parempaan kuntoon ja sitten tulla vokottelemaan sinua takaisin jos vielä nappaa. 

Kyllä, näinhän täällä on juuri sanottukin.

Ap