Jos suhde loppuu uskottomuuteen niin saako sen kertoa "kaikille"?
Kommentit (33)
Saa. Miksi pettäjän kunniaa pitäisi suojella, eihän pettäjä petettyäkään kunnioittanut.
Valehdella ei tietysti exästä saa eli mustamaalaaminen on kiellettyä.
Saa, mutta jos teillä on lapsia niin miettisin tarkkaan motiivia. Miksi kerrot? Haluatko vahingoittaa ex-puolisoa vai lapsianne?
Ei saa. Jos asia aiheuttaa vahinkoa toiselle niin voipi rapsahtaa kunnianloukkaus syyte. Jos tarkoituksena on aiheuttaa toiselle harmia
Joo, ainoastaan silloin miettisin jos on yhteisiä lapsia.
Ja kuulijat sitten miettivät, että pihtasikohan petetty vai oliko vaan huono sängyssä.
Itse ainakin epäilisin että toinen yrittää vaan mustamaalata toista ja puhuu potaskaa.
Niin nythän on hyvä muistaa se, että monesti kun pettämään "lähdetään" ja suhde on jo raunioina.. Joillekin pettäminen on "vain" tapa päättää paska suhde (Todellakin väärä tapa).
No onko se nyt ihan oikein leimata sitä "pettäjää" sen takia, että otti irtioton hirviöstä.. Tilanteita kun on niin monenlaisia, ettei pidä yleistää..
Saa. Tietysti. Miksi suojella pettäjän mainetta kun ei sekään pitänyt lupaustaan rakastaa?
Eikä siitä itselle tai lapsille mitään haittaa ole jos sanoo tutuilleen, että Mikko petti ja läks.
Riippuu motiivista. Eron syyn julistaminen kovaan ääneen ja kaikille mustamaalaustarkoituksessa on lapsellista, mutta eron syytä kysyttäessä ei ole myöskään tarvitse valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei hyviä puolisoita petetä.
Ei tietenkään.
Työkaveri petti viimeisillään raskaana olevaa puolisoaan. Muuten tyypillinen pettämiskohta.
Varmasti huono ja kelvoton puoliso, koska hän odotti pariskunnan yhteistä lasta.
Vastaus kysymykseesi, ap: kyllä, kerro kaikille.
Vinkki petetyille: JSSAP.
Minun suhteeni syntymisen ja päättymisen syyt ja yksityiskohdat ei kuulu kenellekään. En ole suhteen aikanakaan mennyt jokaista riitaa ulkopuolisille itkemään ja tilittämään, enkä aio alentua sellaiseen rypemiseen jatkossakaan.
Miksi se muille kuuluisi? Ja onko pettäminen syy vai seuraus kehnosta suhteesta? Aika usein jälkimmäistä. Joka tapauksessa ihan itsensä kannalta kannattaisi miettiä parisuhde läpi, se omakin rooli ennen kuin uhriutuu täysin ja hakee sääliä muiltakin (minua raukkaa petettiin).
Todellakin kertoisin kaikille. Jos ei halua faktaa esille, niin sit pidetään pilit ja pimpit piilossa muiden katseilta.
Jos joku kysyy suhteen päättymisen syytä, niin minusta voi ja saa kertoa, että kumppani lähti toisen miehen tai naisen matkaan, jos näin tapahtui.
Enkä pidä vääränä sitäkään, että kertoo itse lopettaneensa suhteen kumppanin uskottomuuden takia.
Kuinka moni on valmis kertomaan omille sukulaisilleen olleensa itse se pettäjä jonka käytökseen suhde loppui?
Tietysti.