Yksiössä asuva neljäkymppinen
Kommentit (48)
Virkistävää itsenäisyyttä tässä ydinperhettä ihannoivassa takapajuisessa metsäläisyydessä.
Eikös tuonne jonkun riippukeinun saa laitettua
Lämmöt vesi ja kaikki
Minä olen reilusti yli 50v. eukko, asun yksiössä, joka on omani. En osaa asiaa hävetä, päinvastoin. Sain maksettua yksiöni lähihoitajan tuloillani. Olen ihan onnellinen ihminen ja velaton.
Asun lasten kanssa kaksikerroksisessa rivitalossa ja löydän itseni usein haaveilemasta kerrostaloyksiöstä, yksin.
M38
Nyt en ymmärrä. 300 000 euroa on aika paljon yksiöstä. Sillä saa omakotitalon monessa kuapungissa, jota maksellaan niska limassa vuosikausia. Aika kätevää asua yksiössä kauppungin ytimessä sinkkuna. Ei ole paljon siivottavaakaan. Olisin tyytyväinen. En ymmärrä ap:n motiivia.
Neljäkymppinen ikisinkku, joka on asunut lähes koko aikuisikänsä yksin seitsemän makuuhuoneen luksuskartanossa suuren nykytyyliin rakennetun piha-alueen keskellä. Mitä tulee mieleen?
Sellainenhan on elämässään epäonnistunut jos ei viisikymppiseen mennessä ole onnistunut hankkimaan omakotitaloa - tai edes isompaa kaksiota tai kolmiota.
Voi kun mä voisin antaa ihmisille vähän älyä ja ymmärrystä, täällä olis monella sille tarvetta.
Sitte teidän ei koko ajan tarttis ihmetellä sitä, miksi toiset haluaa eri juttuja kuin te.