Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksiössä asuva neljäkymppinen

Vierailija
23.03.2017 |

Mitä tuo mieleen?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun mä voisin antaa ihmisille vähän älyä ja ymmärrystä, täällä olis monella sille tarvetta.

Sitte teidän ei koko ajan tarttis ihmetellä sitä, miksi toiset haluaa eri juttuja kuin te.

Vierailija
42/48 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkistävää itsenäisyyttä tässä ydinperhettä ihannoivassa takapajuisessa metsäläisyydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuonne jonkun riippukeinun saa laitettua

Lämmöt vesi ja kaikki

Vierailija
44/48 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen reilusti yli 50v. eukko, asun yksiössä, joka on omani. En osaa asiaa hävetä, päinvastoin. Sain maksettua yksiöni lähihoitajan tuloillani. Olen ihan onnellinen ihminen ja velaton.

Vierailija
45/48 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun lasten kanssa kaksikerroksisessa rivitalossa ja löydän itseni usein haaveilemasta kerrostaloyksiöstä, yksin.

M38

Vierailija
46/48 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä. 300 000 euroa on aika paljon yksiöstä. Sillä saa omakotitalon monessa kuapungissa, jota maksellaan niska limassa vuosikausia. Aika kätevää asua yksiössä kauppungin ytimessä sinkkuna. Ei ole paljon siivottavaakaan. Olisin tyytyväinen. En ymmärrä ap:n motiivia.

Vierailija
47/48 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäkymppinen ikisinkku, joka on asunut lähes koko aikuisikänsä yksin seitsemän makuuhuoneen luksuskartanossa suuren nykytyyliin rakennetun piha-alueen keskellä. Mitä tulee mieleen?

Vierailija
48/48 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainenhan on elämässään epäonnistunut jos ei viisikymppiseen mennessä ole onnistunut hankkimaan omakotitaloa - tai edes isompaa kaksiota tai kolmiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan