Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gynekologit/kätilöt/papa-kokeen ottajat, oletteko joskus säikähtänyttai ihmetellyt potilaan ulkosynnyttimien/emättimen ulkonäköä?

Vierailija
23.03.2017 |

Vai onko kaiken näköiset alapäät teille normaalia arkipäivää?

Aina ahdistaa mennä esim. johonkin papa-kokeeseen tai muualle, missä ronkitaan alapäätä, kun ajattelen ettei se mun värkki oo normaalin näköinen. 😳

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenelläkään ollut emättimensuulla tullut ulos sitä sisältä tulevaa poimua? Onko silti ollut normaali?

On mulla ja on kuulemma normaali. Mulla ekassa synnytyksessä tuli repeämiä paljon joka suuntaan, niin jälkeenpäin gyne selitti, että siitä johtuu limakalvon liikakasvu, ja sitä tursuaa uloskin.

Vierailija
22/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kannattaa hätääntyä kun lääkäri pyytää toista lääkäriä katsomaan...

" Norppanen täältä... voisko Kurppanen tulla katsomaan. Potilas on nn vuotias ... " Sitten Kurppanen yhdessä Norppasen kanssa ihmettelevät silmiään pyöritellen... Päättävät sitten kutsua vielä kolmannen lääkärin siihen ihmettelemään. Potilas kyselee onko mikä hätänä? Vastauksena on muminaa...

Olkoon ihan sama mitä kehon osaa ihminen on näyttämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin hirvitys tämä on:  http://genitalsanxiety.tumblr.com/image/158197737345

???

Vierailija
24/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te tarkastele alapäätänne peilillä että tietäisitte miltä se näyttää?

Vierailija
25/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Norppanen täältä... voisko Kurppanen tulla katsomaan. Potilas on nn vuotias ... " Sitten Kurppanen yhdessä Norppasen kanssa ihmettelevät silmiään pyöritellen... Päättävät sitten kutsua vielä kolmannen lääkärin siihen ihmettelemään. Potilas kyselee onko mikä hätänä? Vastauksena on muminaa...

Norppanen ja Kurppanen. 🤣

Vierailija
26/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetin hirvitys tämä on:  http://genitalsanxiety.tumblr.com/image/158197737345

???

No tää vois olla kuva vaikka mun alapäästä. Ja sen takia pelkään, että gynekologi joka sen näkee, pyörtyy. ☹️ Ap

Vierailija
27/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoislääkäri Norppanen ja ylilääkäri Kurppanen isosta sairaalasta.

Vierailija
28/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olisko se kolmas lääkäri sitten Kurttunen?

Vierailija
29/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan papoja ja ei kyllä varmasti mikään pimppi saa häkeltymään. Ehkä sitten voisi olla vähän ihmeissään, jos sieltä jalkovälistä tunkeutuisi esiin jokin elukka, mutta muuten ei. Eikä taida se munkaan oma alapää olla se esteettisin, joten turha sitä äimistellä toistenkaan.

Vierailija
30/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas ahdistun mun peräpukamista ja siitä, kuinka selvästi ne mahtaa toimenpiteen aikana sieltä peräpäästä näkyä. Itse toosan uskon olevan ihan ihan normaalin rajoissa, mutta ne pukamat....:(

Etkö ole tullut ajatelleeksi, että sitä suuremmalla syyllä peräpukamat tarvitsevat lääkärin apua mitä kamalamman näköiset ne ovat? Luulisi näin ulkopuolisena, että  lääkärit näkevät harvemminihan täysin terveitä peräaukkoja kuin pukamaisia.

Oikeasti gynen tai jopa kirurgin apua tarvitsevat oikeasti jollakin tavalla epämuodostuneet tai vammautuneet ja siksi todella kamalan näköiset, olipa sitten kyse alapäästä, korvista tai vaikka sormista.

Vierailija
31/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???

No tää vois olla kuva vaikka mun alapäästä. Ja sen takia pelkään, että gynekologi joka sen näkee, pyörtyy. ☹️ Ap

Varaa aika ainakin niin vanhalle gynelle kuin mahdollista. Laske sitten itseksesi, kuinka monta alapäätä hän on uransa aikana nähnyt : ehkä 20 potilasta päivässä, noin 200 päivää vuodessa, 30 vuotta ...

Ja valitse mieluummin sellainen, joka on ollut töissä Afrikassa tai ainakin jossakin muuallakin kuin sivistyneissä länsimaissa, joissa vähemmän avanteita ja hoitamattomia repeämiä ja lapsena silvottuja sukuelimiä.

Vierailija
32/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen hämmästynyt. Potilaalla oli kaksi kohdunkaulaa, enkä tiennyt etukäteen. Ei siinä muuta kuin kirjoittamaan tiedot toisellekin papa-lasille ja molemmista kohdunsuista näytteet.

Vierailija
33/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se munkin alapää näyttää kyllä erilaiselta.

Vierailija
34/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erimuotoisia, kaikenmallisia ja erinäköisiä olen nähnyt ja yksikään ei ole ollut samanlainen. Jokainen on uniikki ja siksi kenenkään ei pitäisi vertailla ja tuntea itseään huonoksi sen ulkonäön takia.

Ainoastaan pari kertaa olen aika lailla hämmästynyt kun alapäästä ei löytynytkään kaikkia osia minkään muotoisena mitä sieltä otaksuisi näkevänsä. Potilaat olivat afrikan suunnalta...

Vierailija
35/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SVT:ssä oli artikkeli tällä viikolla, jossa sanottiin että joka 10s nainen saa vammoja synnytyksessä ja joka 25s vakavia vammoja, joten ei ne repeilemisarvet kovinkaan harvinaisia ole.

Ja jos nyt sattuisikin kovin omituiset sukupuolielimet olemaan, niin ei niistä taideta mitään kuvia ottaa ja levittää siten yleiseen jakeluun. Rohkeasti vaan näyttämään.

Vierailija
36/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otan papoja ja ei kyllä varmasti mikään pimppi saa häkeltymään. Ehkä sitten voisi olla vähän ihmeissään, jos sieltä jalkovälistä tunkeutuisi esiin jokin elukka, mutta muuten ei. Eikä taida se munkaan oma alapää olla se esteettisin, joten turha sitä äimistellä toistenkaan.

Luomu alapäät toki ei hetkauta, mutta oletko törmännyt ympärileikattuun naiseen?

Vierailija
37/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SVT:ssä oli artikkeli tällä viikolla, jossa sanottiin että joka 10s nainen saa vammoja synnytyksessä ja joka 25s vakavia vammoja, joten ei ne repeilemisarvet kovinkaan harvinaisia ole.

Ja jos nyt sattuisikin kovin omituiset sukupuolielimet olemaan, niin ei niistä taideta mitään kuvia ottaa ja levittää siten yleiseen jakeluun. Rohkeasti vaan näyttämään.

Olisitko kiltti ja linkittäisit sen artikkelin tänne?

Vierailija
38/38 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako kammottavan outoa nenää, suuta tai korvaa olet nähnyt normaaleilla ja terveillä ihmisillä?

Siitä voi suhteuttaa miten epänormaali toosasi on.

No nenä, korva ja suu on kyllä muutenkin kauniimpi kehonosa kuin jotkut ulkosynnyttimet. Täytyyhän niiden olla, kun ne ovat paljon näkyvämmällä paikalla kuin haarovälissä oleva emätin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme