Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei meillä ole mitään hellyyttä parisuhteessa

Vierailija
23.03.2017 |

Seksiä kerran viikossa. Muita kohtalotovereita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama, ei mitään hellyyttä. Ei haleja, pusuja, suudelmia, kainalossa olemista, silittelyä, mitään. Seksiä on yleensä kerran viikossa, mutta se on vain pelkkää panemista, that's it. Onpa kiva nauttia loppuraskaudesta kun esikoisen mentyä nukkumaan meillä on vielä illat aikaa olla toistemme kanssa, mutta kun ei tota äijää kiinnosta niin minkäs teet. Saataisiin vielä nauttia kahdenkeskisistä illoista mutta paskat.

Vierailija
2/6 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot miehet ootte napanneet. Oikein kultakimpaleet. Älkää vaan missään nimessä päästäkö karkaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei meilläkään. Seksiäkin on joskus ja jouluna, jos silloinkaan.

Vierailija
4/6 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vuotta yhdessä ja joka päivä halauksia, suudelmia ja nukumme saman peiton alla lähekkäin.

Miksi tyydytte tilanteeseen jossa ei ole läheisyyttä? Oletteko puhuneet asiasta ja annatteko itse hellyyttä vai odotatteko vain saavanne sitä?

Vierailija
5/6 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaha jos olisi edes seksiä kerran viikossa, en valittaisi mistään! Nyt kun tilanne on ollut jo pitkään se, ettei Mitään fyysistä suhteessa ole.

Vierailija
6/6 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16 vuotta yhdessä ja joka päivä halauksia, suudelmia ja nukumme saman peiton alla lähekkäin.

Miksi tyydytte tilanteeseen jossa ei ole läheisyyttä? Oletteko puhuneet asiasta ja annatteko itse hellyyttä vai odotatteko vain saavanne sitä?

Odotan että lapset kasvavat sitten eroan. Tottakai olen puhunut mutta ei se tilannetta muuta.