Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joilla on kokemusta yhdenillanjutuista!

Vierailija
23.03.2017 |

Miten yleensä miehiltä saa hellyyttä ja läheisyyttä? Jäävätkö nukkumaan ja nukutteko lähekkäin? Miten aamut sujuu? Minkä ikäisistä miehistä kyse?

Yllätyin kun ensimmäinen oma kokemus takana ja seksi oli huomattavasti parempaa kuin osasin odottaa, huomioi minua ja halusi varmistaa että nautin. (Kyseli mistä tykkään, tuntuuko tämä hyvältä, sano jos haluut vaihtaa asentoa, sattuuko, jne). Seksin jälkeen juteltiin pitkään ja silitteli mun selkää ja niskaa varmaan yli tunnin. Nukahdin kainaloon kasvot hänen rintakehää vasten ja heräsin yöllä kun veti mua hellästi lusikkaan kun olin kääntynyt kauemmas. Heräsin aamulla lusikasta. Mie suukotteli niskaa ja silittely jatkui. Jäi aamupalalle mutta lähti sitten, koko aamun halaili ja suukotteli.

Olen hämilläni. Tuntui ihan parisuhdehommilta. Alkuhuumalta. Luulin että yhdenyönsuhteet olisi jotain ihan muunlaista. Onko tämä normaalia? Kertokaa omia kokemuksia!

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt hyvät naiset keräilkö itsellenne niitä yhden illan juttuja. Jos ette ymmärrä asiaa nyt, ymmärrätte kyllä myöhemmin.

Ymmärrän oikein hyvin. Olen 50+ ja sinkkuaikoina minulla oli vaihe, jolloin irtosuhteita riitti. Pahaa sanottavaa ei ole, kokemus oli yleensä ihan ok tai sitten erittäin ok. Huonompaa ja vähemmän seksiä sain ensimmäisessä avoliitossa. Ei seksin laatu välttämättä parisuhteen laadusta tai pituudesta riipu. Mulla oli tietysti myös hyvä tuuri etten eksynyt kenenkään hullun mukaan. Nyt olen ollut 12v hyvässä parisuhteessa ja tietenkin on antoisinta kun kaikki suhteen osa-alueet toimivat

Vierailija
22/54 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan nyt kerralla useampaan kommenttiin.

Jos oli varattu niin hyvin valehteli ja esitti. Facebookissa ei ollut merkkejä sellaisesta. Ei kai ihan varma voi silti olla, mutta en usko.

Luulen että hän oli myös hellyydenkipee ja nautti läheisyydestä itsekin eikä vain minun takia sitä jakanut. Toki itsekin silittelin ja hyväilin häntä paljon joten oli molemminpuolista.

Enkä aio "keräillä" minkäänlaisia suhdekokeiluja. En ollut tuotakaan yhdenillanjuttua mitenkään etsimällä etsimässä, sattui kohdalle ja tuntui hyvältä idealta. Olen pelännyt näitä tässäkin ketjussa kuultuja juttuja kylmistä kokemuksista, joten olin hiukan varautunut ja siksi yllättynyt kun olikin 100 prosenttisesti mukava juttu.

En ollut humalassa eikä mieskään, rauhallinen istuskelupaikka ja aikaisin lähdettiin. Ei siis mikään kahden humalaisen kohtaaminen yökerhossa/räkälässä.

Ei ollut lainkaan kiusallista illalla eikä aamullakaan. Ei tuntunut siltä että olisin vieraan ihmisen seurassa, vaikka sinä iltana olimme tavanneet. Ehkä se oli sitä kuuluisaa kemiaa sitten. En silti näe että tässä olisi parisuhteen alku kuitenkaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasen yön tarjoaminen ei ole kovin paljon vaadittu. Kertoo siitä että moni valitsee väärin yhden yön kumppaninsa, kun ei edes tuollaista saa vaan huonon kokemuksen. :)

Vierailija
24/54 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollasen yön tarjoaminen ei ole kovin paljon vaadittu. Kertoo siitä että moni valitsee väärin yhden yön kumppaninsa, kun ei edes tuollaista saa vaan huonon kokemuksen. :)

Kerrotko vielä miten sen tietää etukäteen millaisen yön kukakin tarjoaa?

Vierailija
25/54 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä siis olitteko jossain tindertreffeillä ja sieltä päädyitte samaan osoitteeseen vai miten selvinpäin jostain kuppilasta voi päätyä tuohon

Vierailija
26/54 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te naiset kykenette valitsemaan niin huonoja miehiä? Itse tykkään juuri tuollaisesta hellyysseksistä. Yhden yön jutut vaan ovat jääneet semmoisiksi, että on enemmänkin niitä naisia jotka haluvat että vedetään tukasta ja läpistänä peppua. Mä taas en oikein tykkää sellaisesta. Mutta kaikki naiset tuntuvat nykyänä haluavan jotain 50 shades of gray -otteita :P

Vierailija
27/54 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy sitä vaikka ap:lta ja muilta jotka ovat saaneet hyviä öitä, ja heiltä jotka ovat saaneet huonoja. Kokoa siitä check list itsellesi seksiä hakiessasi.

Vierailija
28/54 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hä siis olitteko jossain tindertreffeillä ja sieltä päädyitte samaan osoitteeseen vai miten selvinpäin jostain kuppilasta voi päätyä tuohon

Molemmat oli omien ystävien kanssa liikkeellä ja mies alkoi jutella ohimennen ja istuttiin sitten vähän syrjempään kahdestaan. Jäimme sinne kun muut vaihtoi paikkaa. Juotiin siis muutamat siinä mutta ei kumpikaan ollut humalassa. Muut lähti siitä jatkamaan yökerhoon.

Ap

Vierailija
29/54 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy sitä vaikka ap:lta ja muilta jotka ovat saaneet hyviä öitä, ja heiltä jotka ovat saaneet huonoja. Kokoa siitä check list itsellesi seksiä hakiessasi.

En osaa sanoa mitään kriteerejä. En voinut tietää millainen on, riskinhän siinä ottaa. Mulla vaan oli hyvä fiilis ja mukava olo hänen seurassa. Kohtelias ja ei lainkaan sellainen törkeä, ällöttää sellaiset miehet jotka tulee liian iholle ja hipelöi "luvatta" liikaa, tekee mieli ottaa etäisyyttä sellaisiin, se kosketus ei ole mukavaa. Antoi sellaista kivalta tuntuvaa huomiota. Vaikea selittää. Ei heti suoraan ehdottanut mitään, ja ensin sanoin että lähden yksin kotiin eikä hän siitä pahastunut, toivotteli hyvää yötä ja että oli kiva tavata jne.

Kai se on aikalailla tuuripeliä millaista seuraa tai seksiä on sitten.

Ap

Vierailija
30/54 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuollaisia kokemuksia. Yleensä jäävät yöksi jos tunnelma on edes ok. Jos kiusallista niin parempi lähtee. Lähekkäin nukkuminen on ok mutta koko illan tai aamun helliminen ja varsinkin suukottelu kuulostaa erikoiselta. Enemmänkin tollainen on sit sitä että ei jää yhteen iltaan vaan on enemmänkin ollut tai tulee olemaan säätöö.

Vierailija
31/54 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa lähinnä jonkin AV-mamman fantasialta.

Vierailija
32/54 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa lähinnä jonkin AV-mamman fantasialta.

Joo ymmärrän miksi ajattelet noin. Huom. kerroin vaan ne positiiviset jutut. Ei se mitään ällöromanttista ollut, enkä tosiaan ajattele että tästä parisuhteeksi olisi. En nyt ihan kaikkea halua kertoa kuitenkaan.

Mutta hellyydenkaipuuseen oli täys kymppi, jopa liian hyvää ollakseen totta (yhdenillanjutusta) ja siksi olenkin ollut hiukan hämilläni ja koen tarvetta puhua tästä ja jakaa kokemuksia näin anonyymina.

Ap

Vierailija
33/54 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä kyse jostain esiaviollisesta seksistä?

Vierailija
34/54 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä kyse jostain esiaviollisesta seksistä?

Ei. Nehän on naimisissa, se oli ihan oleellinen juttu tässä etkö lukenut. Tyhmä.

Vierailija
35/54 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei voisi olla parisuhteen alku?

36/54 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harrastaisin päätyisin AV:lle "Nolot yhdenillanjutut" -ketjuun.

Vierailija
37/54 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras-m kirjoitti:

Jos harrastaisin päätyisin AV:lle "Nolot yhdenillanjutut" -ketjuun.

Miks? Eikö tää ketju todista et hellyydellä oot ihan kultaa?

Vierailija
38/54 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
39/54 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua mies rynkytti ylikovaa ja ei suostunut käyttämään kumia. Itseäkin halutti, joten annoin luvan olla ilman. Mies tuli sisälleni parin minuutin jälkeen. Minun käydessäni vessassa, mies oli pyyhkinyt vehkeensä tyynyyn (oli musta tyynyliina niin huomasin) ja oli lähdössä ulos kiireesti. :(

Miehen lähdön jälkeen itkin. Miksi minulle sattuu aina nuo k********t miehet?

Miten niin sattuu? Itsehän valitsit.

Vierailija
40/54 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin siinä käy kun valitsee kilttimiehen.