Te, joilla on kokemusta yhdenillanjutuista!
Miten yleensä miehiltä saa hellyyttä ja läheisyyttä? Jäävätkö nukkumaan ja nukutteko lähekkäin? Miten aamut sujuu? Minkä ikäisistä miehistä kyse?
Yllätyin kun ensimmäinen oma kokemus takana ja seksi oli huomattavasti parempaa kuin osasin odottaa, huomioi minua ja halusi varmistaa että nautin. (Kyseli mistä tykkään, tuntuuko tämä hyvältä, sano jos haluut vaihtaa asentoa, sattuuko, jne). Seksin jälkeen juteltiin pitkään ja silitteli mun selkää ja niskaa varmaan yli tunnin. Nukahdin kainaloon kasvot hänen rintakehää vasten ja heräsin yöllä kun veti mua hellästi lusikkaan kun olin kääntynyt kauemmas. Heräsin aamulla lusikasta. Mie suukotteli niskaa ja silittely jatkui. Jäi aamupalalle mutta lähti sitten, koko aamun halaili ja suukotteli.
Olen hämilläni. Tuntui ihan parisuhdehommilta. Alkuhuumalta. Luulin että yhdenyönsuhteet olisi jotain ihan muunlaista. Onko tämä normaalia? Kertokaa omia kokemuksia!
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Noin siinä käy kun valitsee kilttimiehen.
Ai ap:n tapauksessako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan siinä. Kiltti mies on kiinnostunut naisesta ja hänen nautinnostaan, joten orgasmi on todennäköisempi kuin jännämiehen kanssa. Kiltin kanssa sukat ei ehkä pyöri samalla tavoin jalassa tavatessa, mutta sängyssä ne pyörivätkin eri tahtiin.
Mitä tarkoittaa kilttimies ja jännämies? Aina niistä puhutaan mutta miten ne erottaa?
Vierailija kirjoitti:
Kilttimies on parasta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa kilttimies ja jännämies? Aina niistä puhutaan mutta miten ne erottaa?
Käytin niitä termejä, koska niitä tällä palstalla usein käytetään. Jos mies on aidosti huomaavainen (eli ei tee sitä ainoastaan saadakseen seksiä), avulias ja ystävällinen, niin hän sitä todennäköisesti myös sängyssä ja haluaa siten miellyttää toista. Jos mies on omaa etuaan tavoitteleva, niin hän todennäköisesti sitä myös sängyssä. Yleensä jälkimmäinen ryhmä tekee itsevarmuudellaan naisiin vaikutuksen ja siten pääsevät naisen kanssa sänkyyn. Jälkimmäisen ryhmän edustaja ei välttämättä ole yhtä itsevarma tai ainakaan hän ei ole yhtä suoraviivainen lähestymisessään, koska haluaa tehdä senkin ystävällisesti, eikä tunkea heti lähelle jos ajattelee, että toinen ei välttämättä sitä halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytin niitä termejä, koska niitä tällä palstalla usein käytetään. Jos mies on aidosti huomaavainen (eli ei tee sitä ainoastaan saadakseen seksiä), avulias ja ystävällinen, niin hän sitä todennäköisesti myös sängyssä ja haluaa siten miellyttää toista. Jos mies on omaa etuaan tavoitteleva, niin hän todennäköisesti sitä myös sängyssä. Yleensä jälkimmäinen ryhmä tekee itsevarmuudellaan naisiin vaikutuksen ja siten pääsevät naisen kanssa sänkyyn. Jälkimmäisen ryhmän edustaja ei välttämättä ole yhtä itsevarma tai ainakaan hän ei ole yhtä suoraviivainen lähestymisessään, koska haluaa tehdä senkin ystävällisesti, eikä tunkea heti lähelle jos ajattelee, että toinen ei välttämättä sitä halua.
Melkoiset analyysit
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt hyvät naiset keräilkö itsellenne niitä yhden illan juttuja. Jos ette ymmärrä asiaa nyt, ymmärrätte kyllä myöhemmin.
En ymmärrä, selitä. Olen 54-vuotias ja yhden yön juttuja on ollut lukuisia, ensimmäiset 37 vuotta sitten, viimeisimmästä on muutama vuosi. Taustalla myös yksi avioliitto ja hyviä parisuhteita alkaen teinirakkaudesta ja päätyen nykyiseen suhteeseen. Toivoisin todella kuulevani, mitä minun nyt pitäisi ymmärtää.
En minäkään ymmärrä mitä haittaa voi olla myöhemminkään jos on yhdenillanjuttuja.
Minulla on lähes yhtä hyvä kokemus, jatkoimme seksiä ja pussailua vielä aamulla, jonka jälkeen lähdin kotiin pesulle. Mutta mies halusi puhelinnumeroni ja soitti minulle heti illalla. Eli meille syntyi tästä kyllä jotain syvempää.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on lähes yhtä hyvä kokemus, jatkoimme seksiä ja pussailua vielä aamulla, jonka jälkeen lähdin kotiin pesulle. Mutta mies halusi puhelinnumeroni ja soitti minulle heti illalla. Eli meille syntyi tästä kyllä jotain syvempää.
No ei ole yhdenillanjuttu jos on edennyt muuhun. Ei liity tähän ketjuun mitenkään
Samanlainen hellittelykokemus minullakin. Ei tosin vastannut myöhemmin viestiini, joten ei se tarkoittanut mitään jatkoa.
Toinen kokemus miehen kanssa, jonka kanssa monta viikkoa viesteilyn Tinderissä ja whatsappissa, lähti pian seksin jälkeen koska asui eri paikkakunnalla ja oli junalla, aamulla töihin. Oli kuitenkin jo viesteissä rakentunut hyvä fiilis, joka vahvistui tavatessa. Nyt odottelen, voisiko tästä kehittyä kaipaamani Buddy ;)
Mulla on ollut molempia, niitä jotka ovat poistuneet heti seksin jälkeen (osan oon laittanut myös matkoihinsa heti seksin jälkeen), ja sit noita joiden kanssa on ollut läheisyyttäkin. Ja hyviä aamupaloja sekä saattelua kotiin. Sellaista herrasmiesmäistä toimintaa.
Ne on olleet parhaita.
Yksi vanhempi mies teki aamupalaksi pikasämpylöitä ja oli lisäksi kahviharrastaja joten kahvi oli jos jonkinlaisten härpäkkeiden läpi jauhettua ja puristettua ja ihan järjettömän hyvää. Sen lisäksi hän oli myös myöhemmin tavattaessa herrasmies. Toki se tarkoitti uudelleen seksiä... :)