Nuorten naikkosten ongelmat
Asiakkaita kuuntelee ja seuraa vieressä kun selvästi miehestä kiinnostunut naistyöntekijä yrittää urkkia asiakasrekisteristä tietoja kohteestaan (muu kommunikointi onkin sitten olematonta).
Toinen samassa ketjussa leikkii asiakaspäätteellä "nyt se tietää", "repeat" jne. Päivät käynnin aikana pyöritvät nöillä hysteerisessä ja neuroottisessa asiakkaiden vahtimisessa. Tuhoon tuomittu asiakaskokemus. Kuulostaako saliketju tutulta?
Ei asiakkaana kukaan huvita maksaa ohjauksesta jossa pääpaino on jonkin kaupungin juorun, kuten häiriintyneen naikkosen miessekoilut joita sitten henkilökunnan asiakaspalvelija yrittää kikatellen epätoivoisesti liittää asiakaskuntaan.
Kommentit (2)
Mitään en tajunnu, mutta varvas kursi massaa tai tiedät kai.
Ota lääkkees. Tuossa sun vuodatuksessa ei (taaskaan) ollut päätä eikä häntää,