Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietoja kaivataan varsinkin Pepsimax

21.03.2006 |

Hei!

Jätimme pillerit pois joulukuun vaihteessa ja olimme tjot meiningillä ja raskaus saikin alkunsa ja tein positiivisen raskaustestin tammikuun puolivälin tienoilla. Raskaustesti oli kuitenkin hyvin haalea. Keskenmeno tulikin 9.2. viikoilla 7+2 ja uusinta raskaustesti tehtiin yths:llä (naistentautien poliklinikan ohjeiden mukaan) kolmen viikon kuluttua ja se oli onneksi negatiivinen.

No, ei maltettu odottaa seuraavia menkkoja ja tänään tein raskaustestin, joka heti alkoi muuttumaan ja nythän tuossa näyttäisi olevan kaksi vahvaa viivaa.

Ja siis neuvoja km:n kokeneet ja varsinkin Pepsimax kun muistan että sinulle kävi samalla tavalla. Miten raskaus on edennyt ja onko ollut ongelmia ja mitä neuvolassa sanoivat, kun ette odotelleet seuraavia menkkoja (vai odotitteko;))

Apua!! Neuvoja kaipaan =)

T:T-81

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kenelläkään käynyt vastaavanlaista?

Vierailija
2/8 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei odotettu yhtiäkään menkkoja ja tosiaan tärppäs heti ja mulla tais oviskin olla jo viimestään kp8(laskin keskenmenon pvn kp1:ksi)kun pikkukaveri oli ultrassa luultua vanhempi ;)

Tähän asti kaikki mennyt hyvin,np-ultrassakin näkyi sormet ja varpaatkin jo ja lääkäri sano että hyvältä näyttää.Neuvolassa eivät sanoneet mitään siitä kun heti perään tärppäs.Nyt menossa mulla rv15+2,ainoona riesana mulla ollu hiivatulehdukset ja nyt ilmeisesti bakteerivagioosi,mutta raskauden kulussa muuten ei mitään.

Onnitteluni plussasta!Ja kovasti vauvaliimaa ja enkeleitä pikkuisen taipaleelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellista odotusta ja toivottavasti kaikki menee nyt hyvin loppuun asti, molemmilla =)

T:T

Vierailija
4/8 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, sain keskenmenoni 23.1 raskausviikolla 7+, aavistelen sen olleen tuulimuna, sillä sekä raskaustestin viiva että oireet olivat todella lieviä. Koska mitään kaavintaa ei tarvinnut tehdä ja r-testi viikko km:n jälkeen näytti negaa, uskaltauduimme yrittämään heti uutta raskautta (tosin vastoin lääkärin neuvoja). Plussasin uudestaan 7.3 ilman, että menkkoja on ollut välissä. Oma veikkaukseni on, että olen vastan rv 6-7, sillä kerkisin tekemään muutaman nega testinkin ennen plussaa. Tässä odotuksessa oireet ovat paljon vahvemmat, eli toivon sydämestäni, että tällä kertaa raskaus jatkuisi ja pikkuinen kasvaisi masussa normaalisti. Mietin kyllä koko aja, että pitäisikö mennä alkuraskauden ultraan yksityiselle, niin näkisi mitä siellä mahassa tapahtuu. Välillä kyllä pelottaa, että mitäs jos sikiö onkin elinkelpoinen tällä kertaa, mutta kohdun limakalvo liian heikko (km:n takia) kestämään raskautta. Km tapahtui näillä viikoilla...

Vierailija
5/8 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meillä myös (ilmeisesti) tuulimuna loppuvuodesta, ja heti samantien tulin raskaaksi ekasta kierrosta. Tosin meille heltisi lupa yrittää, kun km tapahtui niin aikaisilla viikoilla 6+ ja vuoteli itsestään pois.

Nyt rv siis 16+1, ja kaikki ainakin näyttäisi olevan hyvin...Kädet ristissä tietysti toivon, että mitään takapakkia ei tule.

Näinkin voi käydä, mutta olen kyllä kuullut toisenlaisiakin tarinoita. Toivottavasti teillä kaikki sujuu hyvin!

kuonokas

Vierailija
6/8 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meillä kesällä 04 tuulimuna,joka todettiin vasta viikolla 12. Ei vuotanut itsestään edes käynnistämällä, joten sitten kaavintaan jouduttiin.

Uusi raskaus sai alkunsa lähes saman tien kun kotia päästy ;) eli ei ehtinyt menkkoja tulla ei. Ja tuolla se meidän 11kk vanha tyttönen hapuilee ensi askeleitaan..

Joten hyvin sujui- vaikka turhan innolla lähdettiinkin petipuuhiin...Tais olla kaavinnan jälkeen otollinen kasvualusta ;P

Vierailija
7/8 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin jo eilen vastata mutta viesti karkas...

Mulla oli viime kesänä kohdunulkoinenraskaus. leikkauksen, solumyrkyn ja tuskallisten kokemusten jälkeen jäin ihmettelmään miksei se hormonitoiminta nyt sitten ennalleen palaudu (ei käytetty ehkäsyä, vauva oli tervetullut mut en uskonut plussaavani niin pian). Ihan varmuuden vuoksi sitten tein testin ja plussaa oli! Soitin naistentautienosastolle ja pääsin ultraan jossa varmistettiin syke ja kuinka pitkällä olen. Sillon oli 6+4rv. Puhelimessa ollut lääkäri oli " kiukkunen" kun ei oltu menkkoja odotettu mutta muuten kaikki suhtautunu ok.

Kantsisko sunkin varata ultraan aika, saat varmuuden et kaikki ok?

Queen rv29+5 ja neiti 1v2,5kk

Vierailija
8/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mieli vähän rauhoittui =)

Onnea kaikille!