Häät tulossa - pelottaa että mies vetää kännit ja alkaa iskeä morsiusneitoja
... tai muita kavereitani. Olemme siis menossa kesällä naimisiin ja pelottaa jo nyt. Ja hävettää valmiiksi.
Tiedän, että mies kuitenkin ottaa häissämme liikaa (itse en aio ottaa muuta kuin alkumaljan ja toivoisin ettei mieskään ottaisi, mutta ottaa kuitenkin) ja pelottaa, että se vetää ihan överikännit ja alkaa iskeä naispuoleisia vieraita. En tiedä mikä voisi olla nolompaa!
En haluaisi kieltää miestä juomasta, sillä toivoisin, että hän tajuaisi itse olla vetämättä kännejä HÄÄPÄIVÄNÄMME. Mies on kuitenkin jo 31-vuotias joten olisi kiva, jos osaisi asettaa itselleen joitakin rajoja. Tiedän kuitenkin, että miehen veljen mielestä häämme ovat huipputilaisuus vetää pää täyteen ja varmasti houkuttelee miehenikin juomaan. Häämme eivät tule olemaan mitkään pönötyshäät, vaan rennot maalaishäät navetan ylisillä ja totta kai alkoholia on tarjolla.
Mieheni ei ikinä selvinpäin iskisi muita naisia, mutta tuo kuningas alkoholi... Vertaistukea? Onko kenellekään käynyt näin omissa häissään, miten siitä pääsi yli?
Kommentit (53)
Häät on vain yksi päivä. Kumppania pitää katsoa 24/7, 365 päivää vuodessa, kunnes kuolema erottaa. Jos tähän ei ole valmis, ei kannata mennä naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Anne Mattila teki tähän tilanteeseen sopivan laulun
Tuohon vaan lisäsäkeistö: "Kuvittele mut kännipäissäni morsiusneitoja iskemään. Kuvittele, kun niiden tissejä puristelen." jne.
Anne Mattila on ihana. Ei mulla muuta.
Eikös hääpäivä pitäs olla yks onnellisimmista päivistä elämässä ja sää mietit naiko sun sulhanen sun häissäs morsiusneitoja?
Ite en kyllä kahtelis hetkeäkään tuollaista ukkoo, vaikka olis muuten miten ihana. Ainut tietysti jos rikas ja pääset erossa kuppaamaan rahaa, niin sitten kannattaa mennä naimisiin. Ero tulee takuuvarmasti...
Vierailija kirjoitti:
En menisi naimisiin sellaisen ihmisen kanssa joka ei tiedä omia rajojaan alkoholin käytön suhteen vaan toistuvasti vetää överit ja sikailee. Miksi ihmeessä sinä menet?
Tämä. Ongelma ei tässä ole pilalle menevät häät, vaan miehen holtiton alkoholinkäyttö ylipäänsä.
Kuinka nuori itse sitten oot, jos mies on "jo" 31v?
Vierailija kirjoitti:
Eikös hääpäivä pitäs olla yks onnellisimmista päivistä elämässä ja sää mietit naiko sun sulhanen sun häissäs morsiusneitoja?
"
Joo mut katsos se voi olla sille morsiusneidolle yks onnellisimmista päivistä elämässä kun saa kerrankin kunnon parrua. Tosin sulhaselta, mut no joo. Se on vaan hei kännis tommonen.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholistin vaimo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mies ole alkoholisti, ei todellakaan juo joka viikonloppu tai edes kuukausi, mutta joskus kun juo, niin tuppaa lähtemään käsistä. Mies on muuten kaikin puolin hyvä kumppani, on ihana, hellä, avulias, hyvä sängyssä.
Ja te, joiden mielestä olen kamala nipo, onko teistä ihan normaalia että sulhanen iskee morsiusneitoja häissä?
Ap
On se alkoholismia, jos ei pysty kontrolloimaan juomista. Nyt se näyttää vielä satunnaisesta, muutaman vuoden päästä se on säännöllistä. Mun mies joi vain kerran vuodessa, mutta seuraukset oli aina jotain ihan katastrofaalista.
Tällä kokemuksella en menisi naimisiin, ennenkuin mies myöntää ongelman ja hakee siihen apua.
Tuo neitojen iskeminen on ihan tavallista juopon käytöstä.tuomio tuli korkeimmasta valituslupaa ei myönnetä onhan mahtava vanhapiika tehnyt tutkimuksen ap:n kirjoituksen perusteella, ihan oikea mr philip
mr philip vai Dr. Phil?
Itse mietin sitä, että jos toinen ei osaa omissa häissään ottaa sivistyneesti niin miten muulloinkaan? Mukava varmaan odotella kyytiä kotiin vauvan kanssa sairaalasta kun isän varpajaiset on vähän karanneet käsistä... Ei muuta kuin Onnea! Ja mitenkä se menikään, kaiken se kestää, kaiken se kärsii...?
Yllätä mies: vedänotse lärvit , ja kopeloi sulhaspoikia, purista bestmanin perseestä =)
Näin miesnäkökulmasta sanoisin että ei tuollaisen miehen kanssa kannata pariutua, ellei tuo ole tapana teidän suhteessanne. Koska tunnut suhtautuvan siihen lähinnä nolona asiana eikä uskollisuusongelmana, suosittelisin myös pohtimaan että miksi se mies haluaa iskeä muita.
Valitettavasti humalassa voi tulla monenlaisia asioita esille. Oma ex oli sellainen että humalassa halusi huomiota keinolla millä hyvänsä ja tuo aiheutti loppujenlopuksi tilanteen jossa hänen tavaransa lensi parvekkeelta jätesäkissä.
Toivottavasti ET MENNY NAIMISIIN, ainakaan tuon ukin kanssa !
Tosin niinhän se eräs sulhanen iski silmänsä morsiusneitoon myös Ensi Treffit Alttarilla viime kaudella..😂 . Että onhan niistä jo perinteitä..
Niin voi käydä jos on käydäkseen.
Perimmäinen kysymys onkin HALUATKO TUON MIEHEN ? ( riesaksesi)
Älä mene sellaisen kanssa Naimisiin!
Onko sitä juoppo pakko ottaa herranjestas sentään!