Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häät tulossa - pelottaa että mies vetää kännit ja alkaa iskeä morsiusneitoja

Vierailija
23.03.2017 |

... tai muita kavereitani. Olemme siis menossa kesällä naimisiin ja pelottaa jo nyt. Ja hävettää valmiiksi.

Tiedän, että mies kuitenkin ottaa häissämme liikaa (itse en aio ottaa muuta kuin alkumaljan ja toivoisin ettei mieskään ottaisi, mutta ottaa kuitenkin) ja pelottaa, että se vetää ihan överikännit ja alkaa iskeä naispuoleisia vieraita. En tiedä mikä voisi olla nolompaa!

En haluaisi kieltää miestä juomasta, sillä toivoisin, että hän tajuaisi itse olla vetämättä kännejä HÄÄPÄIVÄNÄMME. Mies on kuitenkin jo 31-vuotias joten olisi kiva, jos osaisi asettaa itselleen joitakin rajoja. Tiedän kuitenkin, että miehen veljen mielestä häämme ovat huipputilaisuus vetää pää täyteen ja varmasti houkuttelee miehenikin juomaan. Häämme eivät tule olemaan mitkään pönötyshäät, vaan rennot maalaishäät navetan ylisillä ja totta kai alkoholia on tarjolla.

Mieheni ei ikinä selvinpäin iskisi muita naisia, mutta tuo kuningas alkoholi... Vertaistukea? Onko kenellekään käynyt näin omissa häissään, miten siitä pääsi yli?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla katsomaan, miksi ihmeessä tuollaisessa tilanteessa haluaa naimisiin kyseisen tyypin kanssa. :o

Vierailija
22/53 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet moisen helmen löytänyt? Jätä se sika jo ennen häitä, ansaitset parempaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm...Porvoon kirkko onkin ihan kiva teidän vihkimiseen. 

24/53 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen osaa ottaa ihan itse vastuun omasta käytöksestään. Jos kännääminen aiheuttaa sen että mopo karkaa eikä sille vaan voi mitään siinä hetkessä, niin silloin aikuinen ja fiksu ihminen ei enää koskaan juo humalaan asti, ainakaan niin että on potentiaalisia pettämiskavereita läsnä. Valitettavasti vaan miehesi ei ole teoistaan vastuuta ottava aikuinen ihminen, sori.

Ei ole sun tehtävä kaitsea häntä, vaan se on hänen omalla vastuullaan, mutta hän kun ei ota sitä vastuuta niin kannattaa harkita ERITTÄIN tarkasti että haluatko jatkaa tuota suhdetta. Itse en todellakaan voisi olla noin epäluotettavan, vastuuttoman ja tunteitani kohtaan välinpitämättömän miehen kanssa! Ei sillä ole mitään väliä juoko usein vai harvoin, pointti on tässä se että hän ei välitä tekojensa seurauksista, sinun tunteistasi, itsestään vastuussa olemisesta jne.

Vierailija
25/53 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat naimisiin miehen kanssa, johon et selvästikään luota, joka on ilmeisesti pettänyt jo useamman kerran ja jonka pelkäät nolaavan sinut kaikkien sukulaisten ja ystävien edessä?

Vierailija
26/53 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene naimisiin ko miehen kanssa.

Tai sitten maksa samalla mitalla - iske sulhasen miespuolisia sukulaisia ja kavereita häissä. Vuoroin vieraissa. Sopii selvästikin teidän yhteiselämäänne sellainen ja molemmille toki samat säännöt.

Vierailija
27/53 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissako häissä mies on aikaisemmin nussinut morsiusneitoja?

Vierailija
28/53 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on aiheellinen pelko ja mies ei aio lopettaa juomista, niin ei sun auta kuin erota tai kestää se että ains kun miehesi juo se saattaa pettää. Häiden jälkeen tulee satoja juhlatilaisuuksia ja biletilaisuuksia ja kavereitten polttareita ja häitä ja työmatkoja jne missä juodaan, sitten saat aina jännittää miten käy. Tiedän myös tuollaisen miehen jolla kontrolli naisten suhteen pettää (mm minun kanssani) ja vaikka muuten mies on ns täydellinen niin enpä usko että jaksaisin loppuikää koittaa kontrolloida toisen menemisiä ja tekemisiä.

Vierailija
29/53 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole kaikin puolin hyvä puoliso jos häneen ei voi kännissä luottaa. Itse olen juuri hakenut eroa tällaisesta miehestä, kamalaa kun aina kun lies on jossain baarissa niin tietää että vokottelee muita ja kun arki on alkanut niin alkaa jopa pettämään. Ei minunkaan mies usein juonut, mutta sitten ku. Joi niin ikinä ei käyttäytynyt nätisti.

Vierailija
30/53 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies ole alkoholisti, ei todellakaan juo joka viikonloppu tai edes kuukausi, mutta joskus kun juo, niin tuppaa lähtemään käsistä. Mies on muuten kaikin puolin hyvä kumppani, on ihana, hellä, avulias, hyvä sängyssä.

Ja te, joiden mielestä olen kamala nipo, onko teistä ihan normaalia että sulhanen iskee morsiusneitoja häissä?

Ap[/quote"

Ai, jos se on kerran hyvä sängyssä, niin anna ryypätä ja iskeä kännissä naisia.

Sellasia miehiä on harvassa jotka on hyviä sängyssä.

Vierailija
31/53 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies ole alkoholisti, ei todellakaan juo joka viikonloppu tai edes kuukausi, mutta joskus kun juo, niin tuppaa lähtemään käsistä. Mies on muuten kaikin puolin hyvä kumppani, on ihana, hellä, avulias, hyvä sängyssä.

Ja te, joiden mielestä olen kamala nipo, onko teistä ihan normaalia että sulhanen iskee morsiusneitoja häissä?

Ap

Porvoolaisissa häissä täysin normaalia. Sitä varten niitä morsiusneitoja on mahdollisimman monta. Missään muualla kuin Porvoossahan ei tarvitse pelätä sulhon painavan muita naisia hääpäivänään.

Vierailija
32/53 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

On se alkoholismia, jos ei pysty kontrolloimaan juomista. Nyt se näyttää vielä satunnaisesta, muutaman vuoden päästä se on säännöllistä. Mun mies joi vain kerran vuodessa, mutta seuraukset oli aina jotain ihan katastrofaalista.

Tällä kokemuksella en menisi naimisiin, ennenkuin mies myöntää ongelman ja hakee siihen apua.

Tuo neitojen iskeminen on ihan tavallista juopon käytöstä.

Vierailija
33/53 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti tulla katsomaan, miksi ihmeessä tuollaisessa tilanteessa haluaa naimisiin kyseisen tyypin kanssa. :o

annat siskolle vähän taustatukea vaikka sisko oli isojenpoikien juhlissa pääpalkintona

Vierailija
34/53 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäät että sulhanen iskee morsiusneitoja? Eli sulhosi on pedo? Morsiusneidothan ovat yleensä lapsia. 

Vierailija
35/53 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oleViisas kirjoitti:

Jotkut ne vetävät hyvän tulevaisuuden vessanpöntöstä viemäriin ja tämä täydessä ymmärryksessä.  Täysin typerää kuvitella muuttavansa toista ihmistä näissä asioissa.

Onko ap sitten kuvitellut muuttavansa miestä?

Vierailija
36/53 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossako nuo häät pideään? Mutta joo, jos nyt ei oo provo nii peru nyt hyvä nainen häät.

Vierailija
37/53 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne Mattila teki tähän tilanteeseen sopivan laulun 

Tuohon vaan lisäsäkeistö: "Kuvittele mut kännipäissäni morsiusneitoja iskemään. Kuvittele, kun niiden tissejä puristelen." jne. 

Vierailija
38/53 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistin vaimo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On se alkoholismia, jos ei pysty kontrolloimaan juomista. Nyt se näyttää vielä satunnaisesta, muutaman vuoden päästä se on säännöllistä. Mun mies joi vain kerran vuodessa, mutta seuraukset oli aina jotain ihan katastrofaalista.

Tällä kokemuksella en menisi naimisiin, ennenkuin mies myöntää ongelman ja hakee siihen apua.

tuomio tuli korkeimmasta valituslupaa ei myönnetä onhan mahtava vanhapiika tehnyt tutkimuksen ap:n kirjoituksen perusteella, ihan oikea mr philip 

Vierailija
39/53 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perukaa cihkiminen mutta pitäkää hyvät juhlat. Sitten kun miehesi löytyy toisesta sängystä niin kantapäät kahtaalle, Olipa hyvät erojuhlat.

Joo. En menisi. Vihille. Ei.

Vierailija
40/53 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholistin vaimo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

tuomio tuli korkeimmasta valituslupaa ei myönnetä onhan mahtava vanhapiika tehnyt tutkimuksen ap:n kirjoituksen perusteella, ihan oikea mr philip 

Jos morsian pelkää juomista jo ennen häitä, niin pitää kuunnella sitä pelkoa. Ei se tyhjästä ole syntynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan