Sisarusten niminä Aatos ja Nietos. Mikä kolmannelle?
Kommentit (386)
Iines ja Iiris otetaan harkintaa myös.
ap
Hyvä idea tuo Nietos meidän kolmannelle. Meillä on jo Lumi ja Pyry. Lumipyryn jälkeen tulee tietysti nietos.
Luulin, että MI ois, mutta kyllä tuolla ihan varteenotettavia on heitelty ja itelleki tuli mieleen mitä kelpuuttaisin...
No AP, saisko kommentteja.
Hih mun mielestä nää vanhemmat jotka tekevät jotai a-sarjaa tai b-sarjaa tai jotai luonto-sarjaa ovat huvittavia :)
Miksei lapsilla saisi jokaisella olla omanlaisensa nimi olematta osa jotain tuotantoa?
En tuomitse tehkää niinkuin haluatte, jos joku sarjan vääntäjä haluu avata kantaansa asiasta niin mielellään kiitos :)
Kuura
Taika
Aamu
Aura
Lilja
Kielo
Hilla
Pihla
Kaisla
Vierailija kirjoitti:
Hih mun mielestä nää vanhemmat jotka tekevät jotai a-sarjaa tai b-sarjaa tai jotai luonto-sarjaa ovat huvittavia :)
Miksei lapsilla saisi jokaisella olla omanlaisensa nimi olematta osa jotain tuotantoa?
En tuomitse tehkää niinkuin haluatte, jos joku sarjan vääntäjä haluu avata kantaansa asiasta niin mielellään kiitos :)
Mä tunnen pari perhettä, joissa lapsisarjan nimet on niin sattumakoneesta, ei mitään logiikkaa, on se vaan vähän hassuu. Mut vapaa maa.. Tyyliin Esmeralda, Jyrki, Sävel, Johannes, Reeta, Kimi.
Ap olikin jo kommentoinut, kiitos
Rooibos