Huvittaa duunarit wt-leimasimen kanssa
Mä oon varmaan niin wt kuin ihmisen on mahdollista olla. Työnteko ei kiinnosta itsessään, mutta palkan vuoksi heiluttelen käsiä minkä kerkeän. Vapaa-ajalla kittaan viinaa, olisin halukas laillistamaan kannabiksen jotta saisi olla enemmän sekaisin. Syön joka päivä valmisruokaa, ei kiinnosta ruoanlaitto. Kiroilen vapaa-ajalla kuin merimies, värjään hiuksia, olen laihaläski. Löytyy myös kännissä itse tehty tatuointi.
Silti olen arvostettu yhteiskunnan jäsen, akateeminen, samat duunarit jotka haukkuvat tismalleen samojen asioiden edustajia wtksi ovat suunnilleen polvillaan minun edessä. Ei se oo niiku sama asia jos on rahaa ja pukeutuu nätisti, vai?
Miksi te pelkäätte sitä wt leimaa, ja mikä tarve teillä oikeastaan on edes jaella sitä?
Kommentit (6)
Täyttä energian tuhlausta, samaa sakkia kaikki.
Ap
WT-jutut ovat heikkoitsetuntoisten ja sosiaalisten pyrkyreiden keino tehdä pesäeroa mukamas "heikompaan ainekseen". Sellaista sosiaalista nokittelua ja valtataistelua, josta kaikenlainen kiusaaminenkin kumpuaa.
Epävarmojen, lampaiden juttu tehdä WT-luokitteluja. Voin kuvitella silmissäni sellaiseen ihmisen: elämä on kulissia, jota ylläpidetään somessa. Annetaan itsestä hienompi kuva kuin mitä on. Ei uskalleta elää ja antaa muiden elää, vaan mennään lampaana yleisen mielipiteen ja yleisten muotivirtojen mukana, koska ei uskalleta olla "out". Muiden mielipiteillä on väliä enemmän kuin millään muulla maailmassa. Kilpaillaan Virtasten kanssa.
Joo joo aivan sama tulee mullakin mieleen! Samalla annetaan vapaapassi kaikille jotka koetaan itseään paremmiksi. Aivan vitun väsyttävää hommaa, ja vittu jossain keskustelupalstoilla vuosi tolkulla kerrataan samoja asioita. Jossain äityleissä naureskellaan muka heikommalle ainekselle, tägäillään omia kavereita ja tunnetaan paremmuutta. Antakaa mun kaikki kestää!
Tai sit katsotaan jotain realitya ja mietitään et ai että on no,oa porukkaa kun tuonne menevät itseään nolaamaan, ei me kyllä ainakaan. Eihän? Ja ehkä samalla vähän haaveillaan et josko itsekin voitaisiin olla mukana.
Ap
Akateemisesta kuplasta on helppo huudella
Asemastaan epävarma keskiluokka.