Mulla on 12 x 200g suklaalevyä kaapissa. Harrastan suklaan keräämistä. Kysyttävää?
Suklaalevyt ovat Fazerin levyjä, muutama on Maraboun.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Mitähän mieltä mahdat olla minun kokoelmastani? Tällä hetkellä kaapeista löytyy:
11 suklaalevyä á 100 g (Ritter Sport ja Kalev kirsikka)
150 g Choc'n Air -levy (sellaista "ilmavaa" suklaata, niin kuin vaahtomuovia)
2 x 150 g pieniä suklaamunia
6 x 330 g pussia praliineja
2 x 135 g Lindor-suklaapalloja
2 pussia konjakkitryffeleitä
3 puolen kilon Lindt-konvehtirasiaa
5 Fazerin Present-rasiaa
1 Lidlin kirsikkakonvehtirasia (Mon Cheri -kopio)
1 pkt irish coffeen makuista After Eightia
2 pikkuista Hamlet-konvehtirasiaa
...ja näitä ei varmaan lasketa, mutta 2,2 kiloa suklaalla kuorrutettuja vaahtokarkkeja ja muutama pussi suklaavohveleita... :D
Hyvältä vaikuttaa, monipuolisemmalta kuin oma kokoelmani.
AP
En ole käynyt mammuttimarkkinoilla
Pystyn olemaan syömättä vaikka kuinka pitkään, jos haluan
No joo, kyllä on tarkotus kartuttaa lisääkin, ostelen aina lisää kun siltä tuntuu
Empäs tiennyt
Tottakai syönkin näitä, välillä syön joka päivä ja välillä voi olla enemmänkin taukoa etten syö
Empäs ole vyötäröitä ja muita mittaillut, mutta ylipainoa on 10kg. Tosin tämä 10kg ylipaino on ollu mulla jo vuosia ja jo ennen kuin aloitin suklaan keräilyn ja syömisen :D
Toki aion syödäkin ja syönkin, ei nämä mitään ihailu koristeita ole. Tavallisia suklaalevyjä vain. Musta vaan on kivaa kun kaapissa on paljon suklaata, tuntuu päivätkin aina ihanemmilta! Vaikka niitä ei aina söiskään, niin pelkkä ajatus siitä kun tietää, että sitä suklaata on..on kutkuttavaa.. nam nam!
Et saisi syödä ainakaan kaikkea!
Ei ole mennyt harmaiksi
Aika vasta aloitin, ihan tavallisia suklaalevyjä enimmäkseen ostan, mutta kyllä muitakin jos semmosia löydän.
Parasta suklaalevyä en osaa sanoa, on moni parhaita. Esim. Fazerin karpalo ja vadelma, Maraboun hasselpähkinä (se, missä kokonaisia pähkinöitä) ja yleensäkin tykkään kauheesti pähkinäsuklaasta.
AP