Aknearvet tekevät miehestä hieman karskimman näköisen, mutta naisen ulkonäön ne pilaavat täysin
Hoidattakaa ne arpiset kasvonne, jos haluatte nätimmän ulkonäön. Tällainen vinkki tänään.
Kommentit (18)
Pilaavat myös miehen ulkonäön, hyi. Inhotti exän arvet.
Ai tänään siinä, ettei saa naista ottaa päähän se, kun aknesta/arvista kärsivä on löytänyt kumppanin ja sinä vaan et. Okei.
Eiköhän jokainen aknearpinen ole tietoinen ettei se mikään himouttu omainaisuus ole, oli mies tai nainen.
Miksi tehdä siitä keskustelu? Oli niin kova tarve päästä pätemään asialla, jonka kaikki jo tietävät?
Hanki elämä, oikeesti.
Voi voi, ei ole pakko katsoa mun aknearpista naamaa, jos noin inhottaa. En ole menossa hoidattaan, koska ne eivät haittaa mun elämää. :)
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, ei ole pakko katsoa mun aknearpista naamaa, jos noin inhottaa. En ole menossa hoidattaan, koska ne eivät haittaa mun elämää. :)
Ajattelisit muitakin kuin itseäsi.
Käännä katse muualle, jos haittaa noin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitähän persikkaa ny? :'D
"Yhyyh, mieti ny hei muakin kun mua sattuu ottaa päähän joku asia sussa! Muuta ittees mun, randomin vauva.fi -forumkäyttäjän, mieliks!! Muuten oot itsekäs!!!!1!"
Vierailija kirjoitti:
Pilaavat myös miehen ulkonäön, hyi. Inhotti exän arvet.
Kuitenkin hänen kanssaan parisuhteeseen aloit? Ei oikeasti tainnut edes inhottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa en edes pääsisi hoitoihin, koska edelleen näin yli 40-vuotiaana on ajoittain paljon finnejä/paukamia ja tulehtuneeseen ihoon ei saa tehdä aknearpien poistoja, kysytty on. Ja mun arvet vaatisivat aikas radikaalin hionnan, jotta siitä olisi näkyvää hyötyä. Eli, jos näät mut jossain, niin koita vaan kestää mun naama. Jaksamisia.
P.s. Juu ja en laita meikkiä, kun ei huvita. Pärjään ilmankin.
Kyllä ne miehenkin naaman pilaa ihan yhtälailla. :)
Vierailija kirjoitti:
Käännä katse muualle, jos haittaa noin paljon.
Sanopa sama naiselle, jolle mies vilauttaa vehjettään. :)
Niin, ja miehet vaan paranevat vanhetessaan jne. Mene nyt vaikka iltateelle tai jotain.
Ei ne aknearvet pue ketään, sorry.
Onneksi nykyään on hyviä laserhoitoja ja hiontoja, niillä saa paljon aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Hoidattakaa ne arpiset kasvonne, jos haluatte nätimmän ulkonäön. Tällainen vinkki tänään.
Kiitos! Laita yv:nä osoite, mihin laitan laskun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Laita yv:nä osoite, mihin laitan laskun.
Mee röihin.
Minulla on jo mies, joten en ole kovin kiinnostunut tuntemattomien miesten mielipiteistä.
No eivät tee miehestä karskin näköistä... Jos tarkoitat komealla tavalla karskia.