Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme siinä on ,että sairaalaan pitää tunkea vieraisille

Kyllästynyt
22.03.2017 |

Vierailuajan ulkopuolella? Ovessa lukee kissan kokoisilla kirjaimilla ajat ja silti joka ainut päivä sinne tungetaan väärään aikaan!!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tommosii aikoi yleensäkään tarvitaan. Jokainen menis sillon kun itelle parhaiten sopii.

Vierailija
2/12 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle se on arkea ja työtä. Sairastuneille ja omaisille kerran elämässä tapahtuma ja kuoleman ja läheisen menetyksen pelko on monille iso asia.

Mun äiti tuli ulkomailta Suomeen vain sen takia että sairastuin ja jouduin leikkaukseen. Tuli ihan lentokentältä suoraan sairaalaan, jotkut perheet ja suvut vaan on läheisimpiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sairaat, jotka tarvitsevat joukon ulkopuolisia ympärilleen, voivat mennä hoidattaan itseään yksityisen puolen sairaaloihin YHDEN HENGEN huoneisiin.

Vittu että on ollut rasittavaa olla sairaalassa sairaana neljän hengen huoneessa, kun porukkaa ramppaa ees taas koska sattuu. Vierailuaikana sen ehkä juuri ja juuri sietäisi kun tietäisi koska se alkaa ja koska loppuu, mutta muun ajan tahtoisin sairastaa rauhassa. Tai niin rauhassa kuin neljän hengen huoneessa voin olla. Neljä on kuitenkin vähemmän, kun minä, kolme potilasta ja jokaisen kolmen kolme vierasta.

Vierailija
4/12 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle se on arkea ja työtä. Sairastuneille ja omaisille kerran elämässä tapahtuma ja kuoleman ja läheisen menetyksen pelko on monille iso asia.

Mun äiti tuli ulkomailta Suomeen vain sen takia että sairastuin ja jouduin leikkaukseen. Tuli ihan lentokentältä suoraan sairaalaan, jotkut perheet ja suvut vaan on läheisimpiä.

Sinne voi tulla silloin kun on vierailuajan. Sairaalassa on paljon sairaita ihmisiä ja on todella itsekästä tulla sinne silloin kun potilaat lepää tai lääkäri kiertää. Vierailuajan on tunteja ja jos ei sinä aikana pysty tulemaan niin voi pysyä pois.

Vierailija
5/12 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ JA MUN ÄITI JA MINÄ JA MINÄ JA MINÄ JA MUN ÄITI.

Entäs muut?

Vierailija
6/12 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne sairaat, jotka tarvitsevat joukon ulkopuolisia ympärilleen, voivat mennä hoidattaan itseään yksityisen puolen sairaaloihin YHDEN HENGEN huoneisiin.

Vittu että on ollut rasittavaa olla sairaalassa sairaana neljän hengen huoneessa, kun porukkaa ramppaa ees taas koska sattuu. Vierailuaikana sen ehkä juuri ja juuri sietäisi kun tietäisi koska se alkaa ja koska loppuu, mutta muun ajan tahtoisin sairastaa rauhassa. Tai niin rauhassa kuin neljän hengen huoneessa voin olla. Neljä on kuitenkin vähemmän, kun minä, kolme potilasta ja jokaisen kolmen kolme vierasta.

Aivan. Ja kiva hoitaa siinä monen hengen huoneessa potilaita kun vieraat pyörii jaloissa.

Vierailija
7/12 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ JA MUN ÄITI JA MINÄ JA MINÄ JA MINÄ JA MUN ÄITI.

Entäs muut?

Niinpä. Ei kai se saatana ole niin vaikeaa tulla silloin kun on vierailuajan, mutta ei! Ängetään koko suvun voimin taivastelemaan muista potilaista piittaamatta.

Vierailija
8/12 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks tommosii aikoi yleensäkään tarvitaan. Jokainen menis sillon kun itelle parhaiten sopii.

Niin vaikka keskellä yötä jos se sattuu mulle sopimaan

Vierailija
9/12 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joutunut olemaan usein sairaalahoidossa. Mikään ei ole rasittavampaa kun huonekaverilla tai parilla neljä vierasta ja kaikki se älämölö minkä he tuottavat yhdessä. Sen verran voisivat sukulaisetkin ajatella että nostaisivat vaikka omaisensa pyörätuoliin ja menisivät olohuoneen puolelle seurustelemaan. Toinen ärsyttävä asia on tietenkin ihmisten kova hajustautuminen sairaalareissua varten.

Kaikista eniten kuitenkin inhoan huonekavereita, jotka kertovat minulle tuntemattomille omaisilleen mitä lääkäri on sanonut kierrolla MINULLE tai kuinka monta kertaa MINULLE on soitettu. Itse olen pieneltä paikkakunnalta eikä ole edes järkevää että perheeni tulisi istumaan tuntikausiksi sairaalaan koska osaamme käyttää kännykkääkin.

Vierailija
10/12 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,osalla osastoista on vierailuajat ja osalla ei. Harva ramppaa sairaalassa niin rutiininomaisesti, että hoksaisi välttämättä selvittää asiaa. Voi olla kiire ja niin huolissaan,ettei hoksaa lukea vierailuaikatietoja ovesta. Se nyt oikeastaan kuuluu siihen työhösi sanoa niille omaisille,jos tulevat väärään aikaan että "hei,meillä on vierailuaika silloin ja tällöin, ette voi tulla nyt".

Vierailija
11/12 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No,osalla osastoista on vierailuajat ja osalla ei. Harva ramppaa sairaalassa niin rutiininomaisesti, että hoksaisi välttämättä selvittää asiaa. Voi olla kiire ja niin huolissaan,ettei hoksaa lukea vierailuaikatietoja ovesta. Se nyt oikeastaan kuuluu siihen työhösi sanoa niille omaisille,jos tulevat väärään aikaan että "hei,meillä on vierailuaika silloin ja tällöin, ette voi tulla nyt".

Ei vaan ihmiset ei vaan välitä. Vaikka sanoo niin tulevat seuraavana päivänä taas vierailuajan ulkopuolella. Ihmiset on nykyään todella törkeitä.

Vierailija
12/12 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päin ei ole sairaalassa vierailuaikoja ollenkaan. Minusta parempi systeemi näin, koska kuolevien ja hyvin sairaiden kohdalla jouduttaisiin päivittäin tekemään poikkeuksia kuitenkin, ja se aiheuttaisi monenlaista hämmennystä potilaissa ja henkilökunnassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän