Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aiemmin ystävällinen ja kohtelias ihminen räjähtää silmille itse keksimästään syystä?

Vierailija
22.03.2017 |

Aiemmin olivat mutkattomat välit mutta sitten tuo henkilö keksi itse minun tehneen jotain, jota en ole todellakaan tehnyt. Olin valmis todistamaan sen hänelle konkreettisten dokumenttien avulla. Hän räjähti siitä ja haukkui minua vaikka miksi sekä laittoi sen jälkeen välit poikki tuosta noin vaan.

Mistä tuo johtuu? Oliko hän hautonut outoja juttuja ja teeskennellyt että kaikki on ok? Miksei hän suostunut selvittämään asiaa juurta jaksaen? Pelkäsikö menettävänsä kasvonsa koska hänen väitteensä ei ole totta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä?

Joku on juoruillut sinusta "varmana tietona".

Vierailija
2/3 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä?

Joku on juoruillut sinusta "varmana tietona".

Eikö siitä huolimatta voi muka edes kuunnella mitä toisella osapuolella on sanottavana?

Sen olen huomannut elämäni aikana että nuo "varmat tiedot" ovat yleensä kertojiensa omia sepitteitä koska he eivät saa muuten huomiota kuin sepitteitä kertomalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että olet ollut hänen mielestä ärsyttävä jo pidempään mutta hän on pitänyt mölyt mahassaan. Tämä oli vain viimeinen pisara. Tuskin sillä on merkitystä oletko oikeassa jos ko ihminen ei muutenkaan pidä sinusta tai tai pitää sinua epäluotettavana.