Susanna Katajiston kuolema
Tietääkö joku millaisessa onnettomuudessa menehtyi?
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Tunsin Oskarin isän, hän on kuollut joku vuosi sitten.
Miten tämä liittyy asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen yhden Oskarin (ei kylläkään Katajisto). En tosin ole nähnyt vuosiin enkä yhtään tiedä mitä hänelle kuuluu.
Ihan sama vaikka on kuinka laillista ja hyväksyttävää mennä serkkunsa kanssa, minua tuollainen lähisukulaisuusliitto etoo. Sisäsiittoisuutta 😵 yyyhhh
No on ainakin taipuvaisempi vähämielisyyteen ja muuhun syväjoki toimintaan, alkoholismin lisäksi.
"Mitä serkumpi, sen herkumpi" Oskari sanoi jossain haastattelussa!
Oisko lipputangonnuppi pudonnut päähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Serkkuja on naitu maailman sivu. Onhan julkkis-serkuksilla Mikko Leppilammella ja Emilia Vuorisalmellakin lapsi.
Onko ne muka serkuksia keskenään?!
Voisko joku vastata Mikosta ja Emiliasta esitetyn väitteen todenperäisyyteen?
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama vaikka on kuinka laillista ja hyväksyttävää mennä serkkunsa kanssa, minua tuollainen lähisukulaisuusliitto etoo. Sisäsiittoisuutta 😵 yyyhhh
Jos heidän laapsensa ei sairastu, ainakin periytyviä harvinaisia sairauksia geeniperimässä vielä pitkälle eteenpäin. Hyi hitto, ajattelis tyypit ennen kiimaansa!
Oman käden kautta valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko tunnettua näyttelijää Martti Katajistoa, vai oliko hän vain biologinen isä?
MK was gay
Mitä onko Susanne Katajisto kuollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko tunnettua näyttelijää Martti Katajistoa, vai oliko hän vain biologinen isä?
MK was gay
Saattoi olla, mutta aivan varmasti muistan myös nähneeni Oskari Katajiston haastattelussa maininnan, että Martti Katajisto oli hänen isänsä. Oliko sitten eronnut Oskarin äidistä kun tämä oli pieni tai jotain sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos heidän laapsensa ei sairastu, ainakin periytyviä harvinaisia sairauksia geeniperimässä vielä pitkälle eteenpäin. Hyi hitto, ajattelis tyypit ennen kiimaansa!
No ei se nyt lapsenlapsiin enää vaikuta, hassu. Tutusta perinnöllisyyden perusteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MK was gay
No mitä sitten? Onhan Jani Toivolallakin biologinen lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se nyt lapsenlapsiin enää vaikuta, hassu. Tutusta perinnöllisyyden perusteisiin.
Mutta jos serkkujen kanssa avioidutaan kolmannessa polvessa peräkkäin, niin kuinka monennessa polvessa perinnöllisyyden perusteiden mukaan degeneroituminen alkaa näkyä?
Jaa, enpä ole kuullut. Susanna oli mun 3-4.luokan opettajan tytär, ja oli meillä äitinsä tuuraajana kevään kun äitinsä oli leikkauksessa (silmäsyöpä), me lapset tykättiin hänestä tosi paljon, oikein mukava ja nätti nainen silloin 80-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MK was gay
Saattoi olla, mutta aivan varmasti muistan myös nähneeni Oskari Katajiston haastattelussa maininnan, että Martti Katajisto oli hänen isänsä. Oliko sitten eronnut Oskarin äidistä kun tämä oli pieni tai jotain sellaista.
Mk oli hänen setänsä, ei isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos serkkujen kanssa avioidutaan kolmannessa polvessa peräkkäin, niin kuinka monennessa polvessa perinnöllisyyden perusteiden mukaan degeneroituminen alkaa näkyä?
Oskarissa näkyy.
Mistä tuli mieleen että kun Bill Clintonilla ja Hillary Clintonilla on sama sukunimi, niin mahtavatko olla jotain sukua keskenään? Nehän asuivat jossain vaiheessa jossain pikku etelä-valtiossakin. 80-luvulla muistaakseni.
Kuolemasta ei ole pahemmin ollut mitään. Sen muistan itsekin 90-luvun lopusta, kun ainakin Hovimäessä Oskarilla oli pienehkö rooli ja sen yhteydessä sai julkisuutta ja mainittiin, että on serkkunsa kanssa naimissa. Tuntui tosiaan kummalliselta, vaikka serkun kanssa voikin mennä naimisiin lain puolesta...