Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naiset kysyvät

Vierailija
21.03.2006 |

meillä on tässä pieni veto menossa. kumpi miestä kiinnostaa visuaalisesti ja seksuaalisesti enemmän: niin sanottu viivapimppi vai runsaat häpyhuulet?

Kommentit (142)

Vierailija
21/142 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on näköjään ennustajan lahjoja!!! kts edellinen^

Kantsii varmaan lotota huomenna!!! :-)

Hehhee.

Vierailija
22/142 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viivapimppi on paras

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/142 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viivapimpit ei " sytytä"

Vierailija
24/142 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä käyty läpi seuraavat sivupersoonat:

-lerppahuulistaan huolestunut nainen

-ihminen, joka ei tiedä, mitä tarkoittaa viivapillu

-mies, joka tykkää roikkohäppäreistä

-mies, joka ei tykkää roikkohäppäreistä

Sitten ei muuta kuin vastailemaan itselleen, ylistämään roikkuvia häppäreitä ja haukkumaan ei-roikkuvia. Väliin sarkastisen viiltäviä kommentteja poliittisesta epäkorrektiudesta ja vihaisista viivapilluista. Jokaista kommenttia, joka ei ylistä roikkohäppäreitä, väitetään katkeran viivapillun kirjoittamaksi ja jokainen roikkohäppäreitä ylistävä kommentti esitetään uuden kirjoittajan (miehen) näkemyksenä.

Ilmaan jää roikkumaan enää kysymys: miten huonosti ihmisellä voi mennä?

Vierailija
25/142 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin vaikea hyväksyä että jotkut miehet pitävät suurista häpyhuulista? Minä naisena olen todella tyytväinen että löytyy miehiä jotka pitävät runsaista häpyhuulistani. n29

Vierailija
26/142 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä huonoiten menee sillä, joka analysoi kaikki itseään miellyttämättömät vastaukset " sarkastisen terävään" tyyliin, sensijaan että osoittaisi viisautensa puuttumatta koko asiaan, tai jopa vastaisi yhden kerran YLI: " Häppärini näkyvät shortsin lahkeesta" , se toimisi yhtä tehokkaasti kuin tuollainen herneen nenään veto.

Itse olen keskikastin perushäppäri, joten en koe tarvetta hysterikoida suuntaan tai toiseen. Omasta mielestäni pimpsani on nätti, en muista koskaan pohtineeni kelpaako se jollekkin aikaisemmista tai nykyiselle miesystävälleni.

TÄÄ PALSTA ON PARASTA VIIHDETTÄ IKINÄ, harmi että jotkut ottaa sen noin tosissaan.

Vierailija
27/142 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko niin vaikea hyväksyä että jotkut miehet pitävät suurista häpyhuulista? Minä naisena olen todella tyytväinen että löytyy miehiä jotka pitävät runsaista häpyhuulistani. n29

Vierailija
28/142 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pakko sanoa että muutamat viivojansa kehuvat pitävät viivojaan normaalina kun taas suuria häppäreitä epänormaaleina jotka pitäisi leikata. ja mites nyt on käynytkään. On käynyt ilmi että monet miehet tykkäävät runsaammista häpyhuulista. n29

Vierailija
29/142 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita ja runsaita häpyhuulia ei todellakaan tarvitse leikata :)

Vierailija
30/142 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun sitä yritetään markkinoida? Noin niinkuin tyyliin " sievä, söpö, hygieeninen, anonyymi" . Voisko tällaiseen ajattelutapaan samalla rinnastaa stereotypiat : henkilöt ovat hajuttomia, mauttomia, eivät pidä ääntä sekstaillessaan. Harrastavat vain lähetyssaarnaajaa, eivät niele spermaa, kuvottuvat ajatuksesta peppuseksistä, pelkäävät tulevansa MILLÄÄN LAILLA esiin seksuaalisena persoonallisuutena.

Tulipa vaan mieleen.

Vierailija
31/142 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikään teoriasi osa-alueista ei päde minuun. En ole koskaan yrittänyt " markkinoida" viivapillua, todennut vaan, että monet miehet rakastavat sellaista, sekä sen, että itse olen tyytyväinen omaan siistiin ja symmetriseen alapäähäni. En tarvitse seksistä nauttimiseen isoja lerpukkeita, mutta hyvä, että kaikenlaiset pimpat saavat ihailua osakseen! Tietenkään kenenkään ei pidä mennä häppärietään leikkelemään PAITSI jos niistä on selvää fyysistä haittaa - tämmöisiäkin tapauksia tiedän.

Terv. iloinen viivapillu (I)

Vierailija:

Aina kun sitä yritetään markkinoida? Noin niinkuin tyyliin " sievä, söpö, hygieeninen, anonyymi" . Voisko tällaiseen ajattelutapaan samalla rinnastaa stereotypiat : henkilöt ovat hajuttomia, mauttomia, eivät pidä ääntä sekstaillessaan. Harrastavat vain lähetyssaarnaajaa, eivät niele spermaa, kuvottuvat ajatuksesta peppuseksistä, pelkäävät tulevansa MILLÄÄN LAILLA esiin seksuaalisena persoonallisuutena.

Tulipa vaan mieleen.

[/i

Vierailija
32/142 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiva nyt on vain jotenkin persoonaton, hajuton ja väritön. Kuinka viivapillua nuollaan?

Mutta toisaalta kaikenlaisille löytyy ottajansa. Kokonaisuus kuitenkin ratkaisee. Viiva nyt vaan on yksi negatiivinen yksityiskohta, ja jos se tulee muuten upeassa paketissa, ei haittaa.

Vierailija
33/142 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä verrattuna sellaiseen haaroväliin, jossa on kaikenlaista röpelöistä uloketta ja poimua keräämässä vaikeasti peseytyvää töhnää?

mieltymksensä kullakin?

Vierailija
34/142 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut taisin olla väärässä.mut onks se hirveen näköstä ku siinä on luomu karvotus??itseäni kyllä etoo oma värkki...

Vierailija
35/142 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis perhosen siipien muotoinen pilde on kiihottavin. viiva todellakin jotenkin persoonaton ja kliininen.

Vierailija
36/142 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiinnostavaa tietää mitä miehet ajattelevat häpyhuulista. aikaisemmin en ole tällaiseen keskustellun törmännyt :)

Vierailija
37/142 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alla olevan viestin lähettäjä paljasti itsensä vaikka on yrittänyt esiintyä täällä puolueettomana. Mikset voi antaa miesten pitää runsaista häpyhuulista?! ja jos eivät miehet pidä viivastasi se ei ole meidän vikamme.

>hajuton ja mauton??

>Ehkä verrattuna sellaiseen haaroväliin, jossa on kaikenlaista röpelöistä >uloketta ja poimua keräämässä vaikeasti peseytyvää töhnää?

>mieltymksensä kullakin?

Vierailija
38/142 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sulla joku tulehdus tai muu hygieninen ongelma jos epäilet (muidenkin) naisten alapäistä löytyvän tällaista?

Ehkä hyvä että sulla on se viivapilde.

Vierailija
39/142 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan mitään töhnää kerry, vaikka olenkin aika " röpeliäinen" sieltä alhaalta. Tosin käyn normaalisti joka päivä suihkussa ja yleensä myös seksin jälkeen alapesulla.

Hiivatulehdus saattaa aiheuttaa kokkareista valkovuotoa.

Vierailija
40/142 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

l

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme