naiset kysyvät
meillä on tässä pieni veto menossa. kumpi miestä kiinnostaa visuaalisesti ja seksuaalisesti enemmän: niin sanottu viivapimppi vai runsaat häpyhuulet?
Kommentit (142)
Voiko olla liian isoja häpyhuulia? Vai onko sen parempi, mitä isommat ovat? Olisi kiva kuulla miesten mielipiteitä asiasta.
Suuret häpyhuulet ovat kiihottavat kolmesta syystä:
-Niitä on kiihottavaa katsella
-Niitä on superkiihottavaa kosketella
-Seksi tuntuu paremmalta
M35
Onko vastauksia tulkittava niin, että suuret häpyhuulet voittivat 6-0?
Musta taas runsaat häppärit ovat ne ainoat oikeat.
että viivapimppi, just semmoinen kun mulla on!
Mut kyl ne isot on muhkeet ja makeet :) m41
Mutta olipa ihanaa kuulla tuon yhden miehen kokemus, että viivat ovat tiukempia!
T: viivapillu
Häpyhuulet ovat pillun ulkopuolella. Haloo.
Runsas pillu on kaunein. Tiukkuus vaihtelee
huulten muodosta riippumatta.
Olen törmännyt viivaan, joka oli kaikkea muuta kuin tiukka. Toisella kertaa
naisella oli suuuuuuret häppärit, mutta kuitenkin tiukka.... eli mitään johtopäätöksiä ei voi vetää SEN ulkonäöstä.
En oikein ymmärrä. Eikö kaikilla ole sisemmät häpyhuulet?
Itselläni oli ultimate turn off kun päädyin sänkyyn hieman ylipainoisen viivapimpsan kanssa. Pimpsa oli tiivis ja pullea, klitoris oli täysin piilossa, vaikka jalat oli niin levällään kuin vain voi. Neito oli ajellut karvansa ja vaikutelma oli todella kummallinen. Suuseksikin piti ottaa ihan työnä, kun herkimmät alueet piti ihan kaivaa esille.
Siihen loppui se suhde, vaikka muuten en ylipainoisuutta karsasta. Nykyinenkin on hiukan xl, pimpsassa ei valittamista.
Täällä voi olla keskustelijoina kymmeniä viivoja, jotka loukkaantuvat näistä puheista. Mutta minkäs teet. Turpeat kun ovat niin valloittavat.
Pitäkää vaan vatsalihaksenne kunnossa - myös syvemmät.
-j-
Vaimolla on aivan olemattomat pienet häpyhuulet - ja tuohon pimpsaan assosioituu paljon hienoja muistoja. Äidillä taas oli kookkaat pienet häpyhuulet. Ehkä minulla tuollainen pimpsa ei siksi houkuttele. Vaimolla on myös luonnostaan aika niukka häpykarvoitus. Kun tutustuimme hän häpesi sitä - eikä varmaan muuten vieläkään usko, että pidän suuresti jokaisesta kohdasta hänessä.
Naiset jotka sanovat, että minun mies se ainakin pitää viivastani voivat olla harhaan johdettua. Jos pienimunainen mies kysyy vaimoltaan, pidätkö munastani, mitä luulette vaimon vastaavan?
Ehottomasti parhaat häpyhuulet ovat Veronica Vanozalla. Löydätte netistä helposti kuvia. Eivätkä ole liian suuret. Mutta kuitenkin runsaat.
Mikäs siinä olikaan niin vaikeaa hyväksyä, että miehillä on erilaisia mieltymyksiä? Niin kuin myös naisilla. Ei kai se nyt NIIN tärkeää voi olla, että 100% miehistä tykkää juuri sinun roikkuvista lerpoistasi? Eihän kaikki naisetkaan tykkää mistään jättimunista. Useimpien valinta osuisi varmaan siihen keskikokoiseen, jos se nyt valintakysymys olisi.
Nykyään, kun on enemmän kokemusta, tykkään suurista. Niissä on enemmän katsottavaa ja kosketettavaa