Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri on niin leuhkana, kun ovat 10 kk ikäisen vauvan kanssa käyneet Kanarialla ja kaikki on kehunut hänen pientä flirttailijaa. Fb täynnä hehkutusta.

Vierailija
22.03.2017 |

Koko tarina alkaa fb:ssä siitä, kuinka hänen vauva jaksoi niin hienosti matkustaa lentokoneessa Kanarialle. Kaikki matkustajat kehuivat hänen pientä prinssiään. Ihan niinkun on joku saavutus matkustaa vauvan kanssa Kanarialle 6 tuntia lentokoneessa. Mä olen matkustanut tuon ikäisen kanssa jo Meksikoon ja Thaimaahan eli pikkasen pidemmät lennot, mutta en katsonut asiakseni hehkuttaa noita lentomatkoja vaikka ihan hyvin menikin. Kaverin fb jatkuu, että siellä Kanarialla kaikki ihailee hänen pientä flirttailijaa jne. Kymmeniä kuvia ja kehumista tästä muksusta ja onnistuneesta lomasta. SIis oikeesti, kyse edelleen Kanariasta ja all inclusive hotellista, niin tää kaveri leuhkii, niinku olis jollain reppureissulla maapallon toisella puolen vauvan kans.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso irrotus kirjoitti:

Eihän tollanen nassikka edes muista koko reissusta mitään. Ihan yhtä tyhjän kanssa ottaa tuon ikäistä matkalle mukaan. Muksu mummolle hoitoon ja ite baanalle. Menee matkakin paljon mukavammin, kun ei tarvitse itkua ja kitinää kuunnella.

Ei lapsen tarvitse muistaa matkaa isompana. Ihan se riittää, kun hän nauttii olemisestaan. Uiminen vanhempien kanssa, lämpö ja uusien paikkojen ja hymyilevien ihmisten katseleminen riittää.

Vierailija
22/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuinta mun mielestä on, että koet sen olevan joku ylpeyden aihe että olet raahannut oman vauvasi joskus pitkälle mannerlaatat ylittävälle lennolle.

Tai ylipäätään ajattelet tuota matkustusasiaa niin että kuinka aikuinen pärjää sen lapsen kanssa pitkällä lennolla. Minä ainakin omieni kohdalla mietin sitä miten ne lapset pärjäävät kuormittavilla ja pitkillä lennoilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yli kolmekymppinen työkaveri, joka myös hehkuttaa miten häntä pidetään hyvännäköisenä ja flirttaillaan, baarimikko jopa kosi.

Vierailija
24/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso irrotus kirjoitti:

Eihän tollanen nassikka edes muista koko reissusta mitään. Ihan yhtä tyhjän kanssa ottaa tuon ikäistä matkalle mukaan. Muksu mummolle hoitoon ja ite baanalle. Menee matkakin paljon mukavammin, kun ei tarvitse itkua ja kitinää kuunnella.

Mitä väliä sillä on muistaako vai ei? Pääasia että nauttii sillä hetkellä. Tolla logiikalla olis muutenki ihan sama mitä lapsen kanssa tekee ja miten sitä kohtelee kun "eihän se kuitenkaan muista mitään"

Vierailija
25/25 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kärsii, kanssamatkaajat kärsii. Mitä helkutin hienoa on siinä, että pilaa lentokoneellisen ihmisiä lennon huutavan ja haisevan vauvan kanssa? Kukaan ei nauti ja lapsi kärsii.

Ilmeisesti tässäkin on vaan pakko päästä hehkuttamaan, että näyttää persehedelmälleen maailmaa jo vauvasta lähtien. Itsekkäitä ja ulkokultaisia motiiveja siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan