Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lempivärisi?

värikolmio
22.03.2017 |

Sanomattakin selvää etteivät kaikki vaihtoehdot mahtuneet :) joten jos oma värisi ei ole listalla, kommentoi alle.

Lempivärisi?

Vaihtoehdot

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin oranssi, mutta tykkään paljon myös jonkun mainitsemasta petroolinsinisestä. Perus sininen on hieman liian jyrkkä ja kylmä, turkoosi taas hieman liian hempeä. Toki siis niistäkin tykkään ja monista muistakin väreistä.

Vierailija
22/28 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Violetti mutta tietyt sävyt siinäkin kelpaa. Ei käy esim räikeän kirkas violetti. Minulle sopivia ovat myös viininpunainen, tummanpunainen, pinkit sävyt , sammaleenvihreä, tummansininen. Kesällä paljon valkoista. Olen huomannut että värit piristävät ja musta on väistynyt ja haluan värikkäämpiä. Musta on "suojaväri" ja pelkkään mustaan pukeutunut nainen voi olla surullinen näky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen

Vierailija
24/28 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen oikeastaan sitä mieltä että jokainen väri näyttää hyvältä oikeassa paikassa ja pöhköltä väärässä paikassa. Mutta jos yksi pitäisi valita, niin se olisi pinkki: ystävällinen, valoisa ja kaunis väri.

Vierailija
25/28 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin harmaata. Sen eri sävyissä on kaikki, vaalea helmenharmaa on kaunis ja tumma antrasiitti miellyttävä.

Noin muuten mulla ei ole mitään suosikkiväriä. Tykkään sammutetuista, varjoisista vaaleista tai keskitummista sävyistä.

Vierailija
26/28 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinistä yli kaiken.💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

Vierailija
27/28 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman värejä kaikki olisi liian tyylitöntä.

Vierailija
28/28 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä on paras.💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi