Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko naimanaamateoriaan?

Vierailija
22.03.2017 |

Että samannäköiset ovat toisilleen niitä ns. Oikeita. Että samannäköiset rakastuu ja menevät naimisiin ja elävät onnellisena elämänsä loppuun asti.

Oletteko te samannäköisiä puolisonne kanssa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko mutta ihan mieluusti nain naisia naamaan. Tekee gutaa!

Vierailija
2/7 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle on kyllä kommentoitu että ihastusteni naamat ovat aina samanlaisia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen useamman pariskunnan jonka osapuolet ovat hämmentävän samannäköisiä keskenään. Ja vielä samat virneet kaikissa selfieissä niin johan on spooly olo... :)

Vierailija
4/7 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehelläni (tai oikeastaan kellään miehistäni elämäni aikana) ei ole naimanaamat. Ollaan kuitenkin oltu onnellisesti 20 vuotta yhdessä.

Pari kaveria kyllä löytävät aina samanlaisen puolison, jonka kanssa muistuttavat toisiaan.

Itse uskon enemmän koira-omistaja-teoriaan.

Vierailija
5/7 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että oikein teoria? :D

Vierailija
6/7 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Koska mun silmää miellyttää sellainen mies joka on suht samannäköinen kuin minä: siniset silmät, kapeat kasvot, suora nenä. Ei liian blondi eikä liian tumma.

Vierailija
7/7 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Exälläni oli liian kapea niska, nykyiselläni sopiva. Tiesin tämän  ajatuskulun johtuvan siitä, että itsellänikin on naiseksi keskimääräistä jykevämmin kannateltu pää. Vartalon mittasuhteet myös esim käsivarsien muoto, ovat merkitseviä. Inhoan liian lyhyitä käsiä tai sormien vääriä mittasuhteita: tutkitusti sormet kertovatkin paljon mm. hormonitasapainosta ja geneettiistä sairauksista. Miehelläni ja minulla on samantyyppiset sormet, jotka lupaavat hyvää lisääntymiskykyä. Olemme saaneet lapsia helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän