Uskotko naimanaamateoriaan?
Että samannäköiset ovat toisilleen niitä ns. Oikeita. Että samannäköiset rakastuu ja menevät naimisiin ja elävät onnellisena elämänsä loppuun asti.
Oletteko te samannäköisiä puolisonne kanssa?
Kommentit (7)
No mulle on kyllä kommentoitu että ihastusteni naamat ovat aina samanlaisia :D
Tunnen useamman pariskunnan jonka osapuolet ovat hämmentävän samannäköisiä keskenään. Ja vielä samat virneet kaikissa selfieissä niin johan on spooly olo... :)
Minulla ja miehelläni (tai oikeastaan kellään miehistäni elämäni aikana) ei ole naimanaamat. Ollaan kuitenkin oltu onnellisesti 20 vuotta yhdessä.
Pari kaveria kyllä löytävät aina samanlaisen puolison, jonka kanssa muistuttavat toisiaan.
Itse uskon enemmän koira-omistaja-teoriaan.
Uskon. Koska mun silmää miellyttää sellainen mies joka on suht samannäköinen kuin minä: siniset silmät, kapeat kasvot, suora nenä. Ei liian blondi eikä liian tumma.
Uskon. Exälläni oli liian kapea niska, nykyiselläni sopiva. Tiesin tämän ajatuskulun johtuvan siitä, että itsellänikin on naiseksi keskimääräistä jykevämmin kannateltu pää. Vartalon mittasuhteet myös esim käsivarsien muoto, ovat merkitseviä. Inhoan liian lyhyitä käsiä tai sormien vääriä mittasuhteita: tutkitusti sormet kertovatkin paljon mm. hormonitasapainosta ja geneettiistä sairauksista. Miehelläni ja minulla on samantyyppiset sormet, jotka lupaavat hyvää lisääntymiskykyä. Olemme saaneet lapsia helposti.
En usko mutta ihan mieluusti nain naisia naamaan. Tekee gutaa!