Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheimmat häät, joissa olet ollut vieraana?

Vierailija
22.03.2017 |

Tai vaikka morsiamena/sulhasena, jos omat häät eivät ole menneet ihan nappiin.

Tuli siis vaan mieleen tuosta makaronilaatikkohääkeskustelusta.

Areena on teidän!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häät joissa piti odottaa törkeän kauan ja vielä seisaaltaan kun hääpari kävi ottamassa kuvat seremonian jälkeen.

Jooh. Hyvät hääparit, kuvauttakaa itsenne joko seremoniaa ennen tai toisena päivänä. On tympeää odotuttaa koko hääväkeä kuvauksen takia.

Miksi ei tällaisissa tapauksissa lasketa hääväkeä sisälle nauttimaan virvokkeita

Vierailija
22/29 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian pieraisi kirkossa lapsien päälle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian ryöstettiin.

Vierailija
24/29 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omani. Vihasin joka hetkeä koska olisin itse halunnut vaan kipaista maistraatissa mutta tuleva mies ja perheensä halusivat ruoka/tanssihäät.

Minulla vähän sama, miehellä paljon läheistä sukua ja mulla ei. Toki meidät vihittiin maistraatissa mutta pitihän sitä juhla olla. Hermothan siinä menee äidin ja anopin säätäessä ja itseä ei kiinnosta hevon v.... Onko pöytä miten sommitteltu. En nyt vihannut juhlaa ja kaikki meni ok, mutta ei mun juttu. Vain yksi känniääliö. Ja valitusta istumajärjestyksestä.

Kauhuhäitä ei ole tullut, mutta yhden pitkäveteiset. Klo 14 alkoi juhla ja klo 22 ei ollut vielä ohjelma ohi.

Vierailija
25/29 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on että sitä ohjelmaa ei voi suunnitella sujuvaksi.

Vierailija
26/29 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsiamella oli kaksiosainen puku, korsettiyläosa ja prinsessamainen alaosa. Ne olisi pitänyt kiinnittää toisiinsa napeilla, mutta ilmeisesti kukaan ei ollut sitä heille kertonut koska morsian lampsi (ei siis kävellyt kauniisti vaan lampsi paikalle kuin saappaat jalassa marjamettään) paikalle ja alaosa valui sen verran alemmas että napa, ja puuterinväriset sloggit, vilkkuivat.

Samoissa häissä kaaso kertoi puheessaan miten hän oli "koeajanut" sulhasen vuosia aiemmin, eikä ilmeisesti ollut päässyt asiasta yli koska se piti kertoa ensinnäkin siinä puheessa aluksi. - Ja keskellä.  - Ja lopuksi. - Ja vielä jonkun olemattoman leikin aikana.

Ruoka oli kylmää ja mautonta sekä sitä oli hyvin vähän. Eikä kukaan saanut santsata vaan se kerättiin heti pois.

Aivan kauheat bileet.

Vierailija
27/29 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on että sitä ohjelmaa ei voi suunnitella sujuvaksi.

Noissa pitkäveteisissä häissä, jotka mainitsin oli jokin reilun kahden tunnin seurustelutauko. Kai se oli sellainen. Ois varmaan mennyt jos olisin juonut mut olin prkl kuskina.

Vierailija
28/29 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääpari voisi vaikka viikkoa ennen elää sen lauantaipäivän tulevien häidensä aikataulun mukaan. Syttyisikö siinä lamppu, että oho nytkö pitää istua tunti ilman mitään ohjelmaa. Ja sen viiden minuutin ohjelman jälkeen taas tunti paikallaan haukottelua.

Vierailija
29/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi