Suomen kansa -> tyhmä kuin saapas -> todisteet!
Au pairit kanadassa Jakso1 -> katsottu 108.000 kertaa areenassa
A-Studio Talk "Kestääkö EU populismin nousun?" -> katsottu 4.900 kertaa areenassa
Tämä kertoo jo kaiken.
Mielestäni äänioikeus ei saisi olla itsestään selvä. Niin kuin pitää tehdä ajokorttia, niin pitäisi myös "ansaita" äänioikeuden. Ei mikään ihme että esim. Persesuomalaiset menestyy hyvin jos kaikki puupäät saavat änestää.
Kommentit (16)
Luulin ensin että nuo luvut ovat kotoisin Porvoosta, mutta ne ovat ihan totta! WTF!?
Kieltämättä tuo otsikko on todiste siitä, että mieluummin raiskataan äidinkieltä kuin kirjoitetaan kaunista suomea.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä tuo otsikko on todiste siitä, että mieluummin raiskataan äidinkieltä kuin kirjoitetaan kaunista suomea.
Ihan sama. APlla on silti ihan hyvä pointti!
Jaywalking: Americans on Reality and Reality TV
Se nyt on yksi ja sama ketä äänestetään. Sama hyväveli ja sisko ympyrät jakaa paikat ja rahat toisilleen, vuodesta toiseen.
Mitä tarkoittaa EU? Entä populismi? Kiitos jos vastaat!
Mielenkiintoista, että kiinnitit huomiota kyseisiin ohjelmiin.
Katsoitko jo suosikkisarjasi Kanada-jakson?
Ja toinen totuus josta naiset saa aina kilarit, on se että he ei osallistu eikä seuraa politiikkaa läheskään yhtä paljon kuin miehet. Tuon au pairinkin katsojista 90% on naisia ja A Studion 90% on miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. APlla on silti ihan hyvä pointti!
Ja siinä toinen suomenraiskaaja.
Mä en ainakaan äänestä, koska tiedän olevani tietyillä aihealueilla tyhmä, enkä ymmärrä mitään politiikasta.
Vierailija kirjoitti:
Au pairit kanadassa Jakso1 -> katsottu 108.000 kertaa areenassa
A-Studio Talk "Kestääkö EU populismin nousun?" -> katsottu 4.900 kertaa areenassaTämä kertoo jo kaiken.
Mielestäni äänioikeus ei saisi olla itsestään selvä. Niin kuin pitää tehdä ajokorttia, niin pitäisi myös "ansaita" äänioikeuden. Ei mikään ihme että esim. Persesuomalaiset menestyy hyvin jos kaikki puupäät saavat änestää.
Suomessa asuu yli 5 miljoonaa ihmistä. Et voi yleistää tuon otannan perusteella.
Itse en katsonut kumpaakaan ohjelmaa koska en jaksa puhuvia päitä.Dokkari Espanjan Armadasta kiinnosti enemmän.
Mitä oletit kansasta jonka keskimääräinen älykkyysosamäärä on 100? Välillä laittaa miettimään että puolet porukasta on oikeasti niitä joilla äo on alle 100 ja niistäkin varmaan puolet sellaisia joilla alle 90 joten ei tullut yllätyksenä.
Outo aloitus nuolineen --> en jaksa ottaa kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, että kiinnitit huomiota kyseisiin ohjelmiin.
Katsoitko jo suosikkisarjasi Kanada-jakson?
Myönnän että olen kiinnostunut A-ohjelmista. En edes tiennyt että tuollainen au pair ohjelma on olemassa yle kanavilla. Huomasin sattumalle että sellainen on olemassa ja olin yhmeissään kun luulin että roska-tv on yksityisten kanavien oikeus näyttää sellaista. Katsoin sitten 5 minuttia kun luulin että yle ehkä tuottaa laadukkaampaa versiota. Mutta huomasin: Sama roskaa se on! Ja samalla huomasin nuo katsojaluvut ja olin melkein kaatua tuolilta.
Ja sori, jos suomen kieli ei ole vahvuuteni. Olen mamu ja en tarvitse täydellistä suomen kieltä duunissa.
Vielä karumpaa se kertoo suomesta kun katsoo minkälaisia tyyppejä on valittu kansanedustajiksi. Arpomallakin saisi parempia.
108t vs. 5t on kyllä surullinen tilasto.
Ollen tässä tapauksessa kyllä ylpeä siitä että kuulun vähemmistöön ja että en ole elämässäni katsonut "au pair..." kaltaisia ohjelmia enemmän kuin ehkä 30min yhteenä koko elämässä...
On totta että on liikaa ihmisiä kellä on äänioikeus. Minä poistaisin myös luvan saada lapsia monilta.