Ärsyttää ottaa kaupassa tuotteita hyllystä silloin, kun myyjä/kaupan työntekijä on täyttämässä just siinä kohtaa/hyllyvälissä
Pitää pomppia siinä työntekijän edestä pois. "Sori, mä otan vaa tän tästä välistä". Ja sit kun ei etsimäni tuote heti löydy hyllystä silmiin niin jotenkin vaivautunut olo, kun se työntekijä on siinä ihan vieressä.
Toki sitä tuotetta vois kysyä siltä työntekijältä suoraan, mutta mä tykkään mielummin rauhassa katsella sitä hyllyn valikoimaa ja rauhassa päättää, että mitä otan tänään kaupasta mukaan. En nopeasti hätiköiden, että pääsisin pian pois työntekijän edestä.
Kommentit (14)
Joo, tehdään vaatimus kaupoille, että täyttävät hyllyt öisin tarpeeksi täyteen päivää varten.
Jotekin lohduttavaa että on ihmisiä joiden ongelmat on tuota luokkaa. Tai siis sulla taitaa asiat noin niinkuin yleisesti olla aika hyvin, muuten olisit jo jossain laitoshoidossa stressin takia.
Ensinnäkin, ilman sitä myyjää siellä hyllyssä ei olisi yhtään mitään mitä voisit sydän pamppaillen etsiä, ja toiseksi, sitä myyjää ei voisi vähempää kiinnostaa sun olemassaolo ellet häneltä mitään erikseen kysy.
Vierailija kirjoitti:
Jotekin lohduttavaa että on ihmisiä joiden ongelmat on tuota luokkaa. Tai siis sulla taitaa asiat noin niinkuin yleisesti olla aika hyvin, muuten olisit jo jossain laitoshoidossa stressin takia.
Ensinnäkin, ilman sitä myyjää siellä hyllyssä ei olisi yhtään mitään mitä voisit sydän pamppaillen etsiä, ja toiseksi, sitä myyjää ei voisi vähempää kiinnostaa sun olemassaolo ellet häneltä mitään erikseen kysy.
Varmasti kiinnostaa. Ihan yhtä kiusallinen tilanne sekä työntekijälle että asiakkaalle. Mutta minkäs teet.
Eihän se yölläkään onnistu kun kaupat auki. Aina siellä on joku reinoilla laahustava de grööna katselee rauhassa valikoimaa. Ja jonkun työnteosta vittuuntuneena valittaa palstoille.
Eikö muilla muka ole tätä samaa ongelmaa?
Tänäänkin työntekijä oli täyttämässä just siinä kohtaa hyllyä, mistä olisin ottanut tuotteen ja ne laatikot, missä oli kinkkuleikkeitä ym täytti koko hyllyvälin. Vaikea päästä siitä ohi kärryjen kanssa. Ap
Juu kokemusta on.
Tuli mieleen eräs tilanne kun poika oli täyttämässä banaanilaaria ja en mä voinut nopeasti vaan napata yhtä banaania ekasta tertusta koska halusin pienen banaanin joita on usein vähemmän kuin niitä isoja.
Sitten kun sieltä yksi terttu löytyi niin repäisin siitä yhden ja laitoin tertun eri paikkaan mistä otin, poika riuhtaisi tertun mielenosoituksellisesti ja laittoi sen tasan samaan koloon mistä olin sen ottanut :D OK...Mietin vaan meinasko tämä poika että banaanit pysyvät päivän ajan sellaisessa järhestyksessä kuin hän on ne asetellut. Ja olisko mun tosiaan pitänyt antaa pojan ensin täyttää hylly ja vasta sen jälkeen mennä penkomaan sopivankokoista banaania...
Vierailija kirjoitti:
Eikö muilla muka ole tätä samaa ongelmaa?
Tänäänkin työntekijä oli täyttämässä just siinä kohtaa hyllyä, mistä olisin ottanut tuotteen ja ne laatikot, missä oli kinkkuleikkeitä ym täytti koko hyllyvälin. Vaikea päästä siitä ohi kärryjen kanssa. Ap
Eihän kukaan halua niitä hyllyttäjiä siihen pyörimaan, kuten kukaan ei halua odottaa liikennevaloissa. Mutta näin se nyt vain menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti kiinnostaa. Ihan yhtä kiusallinen tilanne sekä työntekijälle että asiakkaalle. Mutta minkäs teet.
Ai, ei mulle ainakaan ole ikinä ollut kiusallista työntekijänä. Eikä asiakkaanakaan. Ihan luonnollisesti olen työntekijänä osannut väistää asiakasta tai kysyä olenko tiellä, sen kummemmin kiusaantumatta.
Onpas taas ilkeitä ihmisiä vastaamassa. Mikä tätä palstaa vaivaa nykyään? Ja nämä vielä syyttävät muita mielisairaiksi... Tämä on keskustelupalsta, ei täällä kaikkien aiheiden tarvitse olla mitään oikeita suuria ongelmia. Ja vaikka olisi joku oikea suuri ongelma niin ei siitäkään saisi keskustelua tehdä vaan kommentit olisi luokkaa "Mene hakemaan ammattiapua, ei me täällä palstalla sinua voida auttaa!".
Ap on aina helppo kiusankohde elämäänsä ja itseensä tyytymättömille mt-potilaille.
Vastaus ongelmaan: kotiinkuljetus. Ai perhana mut sit joku tulee sun ovella käymään. Ja pitää ehkä puhua jotain!
Minuakin joskus joku pikkuasia vähän hatuttaa, eniten kuitenkin nämä ihan tyhjästä valittajat. Täytyy olla kyllä se oma napa liiankin tärkeä ja ahtaat ympyrät.
No niin, nyt sitten itsekin valitan turhasta. voihan ...
Monesti mun tulee sitten tehtyä niin, että menen johonkin toiseen hyllyväliin hakemaan jonkun muun ostoslistalla olevan tuotteen ja hetken päästä käyn uudelleen katsomassa, että joko se työntekijä olisi saanut hyllyn täytettyä ja häippässyt siitä hyllyvälistä.
Joskus on, joskus taas ei. Siinäkin vaan menee turhaa ylimäärästä aikaa ees taas kauppaa pyöriessä ja työntekijöitä väistellessä. Ap