Kysymys miesten logiikasta (liittyy ihmissuhteisiin)
Olin kaveriseksisuhteessa erääseen mieheen, joka sitten ilmoitti yhtäkkiä seurustelevansa. Tämäkin oli ollut ensin "kaveri" ja seurustelu oli "vain tapahtunut".
Minua loukkaa eniten, että itse olin rehellinen koko ajan tälle miehelle ja nyt sain kuulla tämän olleen yhteydessä nykyiseen tyttöystäväänsä jo syksystä. Mies oli jopa puhunut (ilman minun lupaani tai että olisin edes tiennyt) tälle naiselle minusta.
Eli miksi mies ei heti kertonut löytäneensä naisen, joka kiinnostaa ja miksi mies kertoi naiselle minusta mutta ei minulle tästä naisesta?
Kommentit (20)
Halusi katsoa tuleeko suhteesta mitään ettei tule pillunsaantiin epäjatkuvuuskohtaa
Vierailija kirjoitti:
Halusi katsoa tuleeko suhteesta mitään ettei tule pillunsaantiin epäjatkuvuuskohtaa
Jep.
-mies
Seksiä ei ollut niin paljon kuin itse olisin halunnut... Siksikin ihmetyttää tämä. Lisäksi mies korosti "kaveruuttamme" vaikka paskapuhettahan tuo on nyt jälkikäteen kun alkaa valheet paljastua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Seksiä ei ollut niin paljon kuin itse olisin halunnut... Siksikin ihmetyttää tämä. Lisäksi mies korosti "kaveruuttamme" vaikka paskapuhettahan tuo on nyt jälkikäteen kun alkaa valheet paljastua.
Ap
Mutta seksiä oli niin paljon kuin mies halusi. Ajattele asiaa näin: Sulle tarjotaan ruokaa 4h välein ja oot varmaan ihan tyytyväinen. Kuinka paljon lisäarvoa saat, jos sulle tarjottaisiin ruokaa 2h välein? Tuskin ollenkaan. Mutta jos saisitkin ruokaa vain viikon välein, olisi se kauhean kurjaa. Mies saavutti tilanteella itselleen optimaalisen panotiheyden, joka nyt sattui poikkeamaan sun vastaavasta
aika selvää että halusi hyväksikäyttää sinua sillä välin kunnes on saanut tämän toisen "nalkkiin"..
t. myös kaveriseksisuhteessa oleva
Eli olit puhtaasti panosuhteessa, mutta nyt se onkin siis miehen kusipäisyyttä?
Av-mamma jakaa torttua panoalfalle = kaikki miehet sitä ja tätä.
Vierailija kirjoitti:
En, koska itse ehdotin panosuhdetta. Mies nimenomaan halusi olla "kaveri". Kulutin vitusti aikaa miehen tyhmien juttujen kuuntelemiseen kullan takia. Ja nyt vituttaa ettei mies edes pahoittele vittumaista käytöstään. Se siitä miesten rehellisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, koska itse ehdotin panosuhdetta. Mies nimenomaan halusi olla "kaveri". Kulutin vitusti aikaa miehen tyhmien juttujen kuuntelemiseen kullan takia. Ja nyt vituttaa ettei mies edes pahoittele vittumaista käytöstään. Se siitä miesten rehellisyydestä.
Siis kullin takia.
Ap
Miksi ois pitänyt kertoa ? Suhteennehan oli kuten itse sanot kaveriseksisuhde . Jos suhteenne jotain loukkaa niin sitä tyttöystävää, ei sinua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ois pitänyt kertoa ? Suhteennehan oli kuten itse sanot kaveriseksisuhde . Jos suhteenne jotain loukkaa niin sitä tyttöystävää, ei sinua.
Koska oltiin sovittu niin. Oltiin sovittu ettei ole salaisuuksia.
Ap
Irtonumero kuvitteli olevansa kestotilaus.
Kaveriseksisuhteen luonteeseen kuuluu että muista naisista ei puhuta, mutta molemmat tietävät että niitä saa ja saattaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMutta seksiä oli niin paljon kuin mies halusi. Ajattele asiaa näin: Sulle tarjotaan ruokaa 4h välein ja oot varmaan ihan tyytyväinen. Kuinka paljon lisäarvoa saat, jos sulle tarjottaisiin ruokaa 2h välein? Tuskin ollenkaan. Mutta jos saisitkin ruokaa vain viikon välein, olisi se kauhean kurjaa. Mies saavutti tilanteella itselleen optimaalisen panotiheyden, joka nyt sattui poikkeamaan sun vastaavasta
Niin ja ei tää ap ollu ainoa, jota mies kävi panemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Varmaan opit tästä jotain?
Minulla oli sama tilanne. Kumpikin tiesi missä mennään niin ei mitään muuta kuin kaverillisia tunteita ollut. Sitten tuli tyttöystävä, ei se mitään viihdyttiin toistemme kanssa muutenkin kuin seksin takia. Kunnes tyttöystävä sai tietää meidän historiasta ja kai koki sen uhkana, olihan mies nähnyt meitä samaan aikaan.
Otettiin etäisyyttä. Ei se mitään koska kuitenkin olen onnellinen siitä että kaveri sai sen naisen jonka halusi.
Ollaan vieläkin toisinaan tekemisissä eikä tyttöystävällä ole enää pahoja tunteita minua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli sama tilanne. Kumpikin tiesi missä mennään niin ei mitään muuta kuin kaverillisia tunteita ollut. Sitten tuli tyttöystävä, ei se mitään viihdyttiin toistemme kanssa muutenkin kuin seksin takia. Kunnes tyttöystävä sai tietää meidän historiasta ja kai koki sen uhkana, olihan mies nähnyt meitä samaan aikaan.
Otettiin etäisyyttä. Ei se mitään koska kuitenkin olen onnellinen siitä että kaveri sai sen naisen jonka halusi.
Ollaan vieläkin toisinaan tekemisissä eikä tyttöystävällä ole enää pahoja tunteita minua kohtaan.
Kerron vielä toisen tarinan nuoruudesta.
Tunsin miehen jolla oli on/off suhde ja aina katkon aikana meillä oli seksiä. Ihan selvä peli mielestäni. Kunnes vuosi sen jälkeen kun meidän juttu oli loppunut mies tunnusti kuinka hänellä oli aina ollut tunteita minua kohtaan.
Pisti vähän miettimään sen miehen järjenjuoksua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApVarmaan opit tästä jotain?
Kyllä. Rehellisyys ja miehet ei kyllä sovi samaan lauseeseen.
Se ei haittaa että mies seurustelee, mutta tuo käytös ja epärehellisyys kylläkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
aika selvää että halusi hyväksikäyttää sinua sillä välin kunnes on saanut tämän toisen "nalkkiin"..
t. myös kaveriseksisuhteessa oleva
Eihän kaveripaneskelu mitään hyväksikäyttöä ole missään tilanteessa. Hyväksikäytöstä voi puhua vasta sitten, kun toisella osapuolella on tunteita.
Lisään vielä, että mielestäni miehellä ei ollut mitään syytä valehdella noin.
Ap