Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee! Kesäkunto lähenee hyvää vauhtia.

Vierailija
22.03.2017 |

Olen laihduttanut vuoden alusta 70kg:sta 64kg:hen. Olo on hyvä fressi. Ei turvota ja selkäkivut on poissa liikunnan ansiosta 😊 vielä on 6kg tiputettavaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja sit heräsit ja päästit kissan ulos?

Vierailija
2/10 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita laihduttajia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Minäkin kovasti yritän. Tosin yritän että se pysyisi myös kesän jälkeen se kunto. Ja teen kestäviä maltillisia muutoksia jotta en repsahtaisi uudestaan. Nivelet on rikki ni joudun vesijuoksee vaikka niin tykkäisin lenkkeillä. Onneksi ruokavalio on isompi juttu.

Vierailija
4/10 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin yritän 😊 kesäkunto sanana vaan sopi tähän kun tavoite on kesään mennessä tarkoitus saavuttaa. Millä tavalla laihdutat? Ap

Vierailija
5/10 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös laihduttaja! Aloitin kaksi kuukautta sitten. Käyn vaa'alla joka aamu. Aloituspäivän paino oli 75,5 kg ja tämänaamuinen 71,2 kg :) Laitan painon Exceliin, niin siitä näkee hyvin kehityksen. Odotan jo innolla, koska menee tuo 70 kg rikki! Alun perin tavoitteena oli kesäkuun alku, mutta nyt tuntuu, että menisi jo aiemmin. Tällä hetkellä paino on jo normaalipainossa :) Mutta tavoite olisi n. 67 - 68 kg. Olen huomannut painon laskevan hyppäyksittäin. Välillä jää jumittamaan, sitten yhtäkkiä ilman mitään erityistä syytä onkin laskenut.

Painoa olen laskenut lisäämällä liikuntaa, lähinnä lenkkeilyä. Pidän nyt yhden lepopäivän viikossa. Kunnon kehittymisen huomaa selvästi. Nyt jaksan jo hyvin hölkätä sellaiset 45 min. Välillä teen kävelylenkkejä. Kotona jumppaan painoilla ja lasten kanssa tulee liikuttua. Ruokavalioonkin olen toki tehnyt muutoksia ja pienentänyt annoskokoja, mutta herkuttelua olisi vielä varaa vähentää. En laske kaloreita tai merkkaile syömisiä ylös.

Tintti

Vierailija
6/10 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee mullakin! Tänä vuonna ollaan tosi kunnossa.

Synnytän elokuussa.

Vierailija
7/10 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon hikilenkki tehty 😅

Vierailija
8/10 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muita laihduttajia?

Meillä 2017 laihduttajilla on oma ketjukin, tuuhan mukaan!

http://www.vauva.fi/comment/29130153#comment-29130153

Vierailija
9/10 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Vielä pitää laihtua useampi kilo 173cm ja 75kg. Skrode olen, ,joten siroa sirppanaa minusta ei saa tekemälläkään, mutta jos paino joskus alkais 6:lla, niin olisin varsin tyytyväinen. 

Vierailija
10/10 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa! Minäkin kovasti yritän. Tosin yritän että se pysyisi myös kesän jälkeen se kunto. Ja teen kestäviä maltillisia muutoksia jotta en repsahtaisi uudestaan. Nivelet on rikki ni joudun vesijuoksee vaikka niin tykkäisin lenkkeillä. Onneksi ruokavalio on isompi juttu.

Mä kanssa oon uimari ja kohta myös pyöräilijä terveysjuttujen takia, vaikka tykkäisin salista ja lenkkeilystä. Hyvä me, onnistutaan esteistä huolimatta!

Pyörä on vielä korjauksessa, mutta pian sen saa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä