Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitsit, ihanaa! Kaupunki myönsi lapsille harrasturahaa.

Vierailija
22.03.2017 |

Oon niin onnellinen, lapsille myönnettiin harrastusrahaa. Toiselle 400e ja toiselle 250e. Tämä tarkoittaa siis sitä, ettei lastem tarvitse lopettaa harrastuksiaan 😊

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, mitä summia! Mitkä harrastukset maksaa noin pirusti per kk. SM-tasollako harrastavat.

Kaverin muksut saa harrastusrahaa 50 e/nuppi/kk. Sillä pääsee liikkumaan kerran viikossa.

Tuon 400e ja 250e saa vuoden aikana, kun toimitan kuitit 😊 ap

Koko vuodelle jaettunahan tuo ei ole paljon mitään. 450 ei taida monessa kunnassa riittää edes musiikkiopiston perusopetukseen, minkä soisin jokaiselle musiikista kiinnostuneelle lapselle yhteiskuntaluokasta riippumatta. Mutta hyvä että saitte apua, ja kaikkea hyvää teille.

T. Kahden lapsen äiti, joka maksaa itse lastensa harrastukset.

Vierailija
22/28 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain aikanaan musiikkiharrastukseen sossusta rahaa. Syrjäydyin silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsit, ei niin ihanaa. Joku persaukinen on lisääntynyt yli kantokykynsä. Joko olet hakenut autotehtaalle?

Voi luoja.

Itsestä ainakin tuntuu miljoona kertaa paremmalta maksaa veroja, joista kustannetaan vähävaraisen perheen lasten harrastuksia kuin sossuasiakkaiden viina-, tupakka- ja roskaruokaostoksia.

Itse asiassa, jos rehellinen olen, jälkimmäisten yhteiskunnan varoilla elättäminen voitaisiin lopettaa ja käyttää tuosta jäävä raha ap:n kaltaisten tilanteen hyvinvoinnin edistämiseen ja tuonne pysyväksi sosiaalitukiasiakkaaksi päätymisen ennaltaehkäisyyn.

Vierailija
24/28 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nämäkin menevät meidän veronmaksajien pusseista! Perkele! Töihin ne lapset pitää viedä saatana ja pistää tienaamaan omat rahat harrastuksiin, tuossa iässä minä tein maatilalla aamu 7 ilta 6 hommia 3e tuntipalkalla lapioiden hevosen ja lehmän paskaa ja ajamalla ruohoa! Kaikki tuodaan tarjottimelle nykyaikana, saatana että lyö vituttamaan!

Saattas olla lastensuojelun asia jos laittaa pienet lapset töihin vieraalle.. Vai jo valmiiksi vähävaraisen äidinkö se palkka pitäisi maksaa? En toki tiedä lasten ikää mutta myönnetyistä summista päättelen heidän olevan korkeintaan alakoululaisia.

Vierailija
25/28 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Toiset meistä joutuu maksamaan harrastuksensa ihan itse.

Olette siis kateellisia? Kyllä sosiaaliturvalle ja työttömäksi aina pääsee, silloin tekin saatte. Olkaa tyytyväisiä työstänne, älkääkä märiskö tyhjästä. On sitäpaitsi ennaltaehkäisevä vaikutus, kun harrastaa. Kalliimmaksi tulee yhteiskunnalle, kun rahaa ei myönnettäisi ja lapset jäisivät kotiin juomaan limsaa ja pian saataisiin hoitaa diabetesta tms.

En ole ap.

Nimenomaan!

Ilmeisesti melkoisia pelkureita nämä valittajat, kun eivät itse kokeile "sossupummin" elämää. Siihen kun meillä kaikilla täällä Suomessa on mahdollisuus ja oikeus.

T.vähävaraisten lasten tulevaisuuden tukemisesta iloinen työssä käyvä maisteri

Vierailija
26/28 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsit, ei niin ihanaa. Joku persaukinen on lisääntynyt yli kantokykynsä. Joko olet hakenut autotehtaalle?

Mille ihmeen tehtaalle?

En valitettavasti valinnut työkyvyttömyyseläkettä ja sitä, ettei tässä kunnassa talot mene kaupaksi. Toinen osapuoli ei suostu hintaa alentamaan. Mielestäni on ihanaa, ettei lasten tarvitse kärsiä tästä tilanteesta. Kai niitä yhteiskunnan rahoja voisi huonomminkin käyttää kuin lasten liikuntaharrastuksiin?

ap

Olet sitten loisinut työkyvyttömyyseläkkeelle itsesi.

Vierailija
27/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mille ihmeen tehtaalle?

En valitettavasti valinnut työkyvyttömyyseläkettä ja sitä, ettei tässä kunnassa talot mene kaupaksi. Toinen osapuoli ei suostu hintaa alentamaan. Mielestäni on ihanaa, ettei lasten tarvitse kärsiä tästä tilanteesta. Kai niitä yhteiskunnan rahoja voisi huonomminkin käyttää kuin lasten liikuntaharrastuksiin?

ap

Olet sitten loisinut työkyvyttömyyseläkkeelle itsesi.

Loisinut? Kyllä tämä ennen kaikkea oli lääkärin päätös. Vai onko sinulla parempaa tietoa asiasta? Ap

Vierailija
28/28 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva! :) Älä välitä typeristä kommenteista, niitä tulee aina. Mielestäni lasten harrastusten tukeminen on hieno juttu.

Olen lapseton ja veroni maksan mielelläni tällaiseen tarkoitukseen. 

Jos kyseessä on kunnollinen perhe, joka on joutunut hankalaan taloudelliseen tilanteeseen, on kohtuutonta olettaa lasten lopettavan harrastukset. 

Lapset ovat syyttömiä vanhempiensa maksuvaikeuksiin. Kaljaan ja tupakkaan en haluasi antaa rahaa, mutta en voi tietysti valita. Tämähän on selvä kuin pläkki, kun kuitteja vastaan saa rahan. 

No niinpä. Ajattelen tämän myös niin, että kyllähän minä itsekin veroja olen maksanut ja maksan edelleen pienestä eläkkeestä. Ja tämä raha on todella ainoastaan lasten harrastuksiin ja maksetaan minun tilille kun toimitan kuitit 😊 ap

Pystyt siis itsekin maksamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi