Ex-vaimo kuihtuu silmissä avioeron jälkeen
Meille tuli avioero vajaa vuos sitten. Siinä ajassa ennen normaalipainoinen ja muodokas ex-vaimoni on laihtunut varmaan 20 kg ellei enemmänkin. Kasvotkin ovat jostain syystä vanhentuneet. En tiedä miten voisin auttaa tilannetta? Mietin että syökö hän enää ollenkaan. Suhteemme aikana hän söi ja herkutteli paljon, joten tuntuu oudolta jos ei se ruoka enää maistu. Säälittää 12v ja 14v lasten puolesta, jos heidän äitinsä ei voi hyvin.
Kommentit (25)
Ihme asennetta, ikään kuin laihtuminen olisi aina hyvä juttu. En minä joka olen 10 kg ylipainoinen ja kurvikas, edes halua laihtua ja riutua enää tällä iällä.
Mulle käynyt samoin. Olen äärimmäisen masentunut, koska mies jätti yli 20 vuoden jälkeen. Haluaisin vaan kuolla pois. Ei minusta ole enää mihinkään. Kaipaan miestäni, joka lupasi olla kanssani koko elämän.
Tämä aihe koskettaa, sillä oma tyttäreni laihtui ja masentui vakavasti erottuaan ikäänsä nähden pitkäaikaisesta (4 vuotta kestäneestä) suhteesta. Tytär oli tuolloin 19v, nyt usean vuoden jälkeen hän voi jo paremmin.
Huoli oli valtava, kun tytär ei suostunut syömään. Kotona tyttären lautanen tyhjeni, mutta ruoat löytyivät aina roskiksesta. Jouduin lopulta valvomaan vieressä, että hän söi. Kävimme yhdessä shoppailemassa ja ravintoloissa, mutta tytär ei joko koskenutkaan lautaseen tai söi vain muutaman haarukallisen.
Tyttären paino alkoi olla vaarallisen alhaalla, mutta apua haettiin ajoissa ja hiljalleen saatiin paino nousuun.
Huono suhde lihottaa, vaimo lohtusyönyt pahaan oloon.
Up